مهمترین نکات در تبلیغات فرش

مهمترین نکات در تبلیغات فرش


مهمترین نکات در تبلیغات فرش

فرش به‌عنوان یکی از هنرهای صنعتی ایران برای ماندگار شدن آن در ذهن مخاطب باید به‌شکلی خاص و حرفه‌ای تبلیغات آن انجام شود. مهمترین نکات در تبلیغات فرش خاص و هوشمندانه تبلیغ کردن است. اگر تبلیغات ما در مورد فرش درست انجام نشود ممکن است نتیجه عکس بدهد و مجبور شویم سریع آن را متوقف کنیم. اما انجام تبلیغ درست به بازاریابی و فروش بیشتر و سرمایه گذاری برای کسب و کار ما بسیار کمک خواهد کرد. در اینجا ما نکات مهمی را در تبلیغات درست فرش برای شما بیان خواهیم کرد. امید است که این مطالب بتواند در زمینه تبلیغات درست برای شما مفید باشد. در صورتی که با هر سؤال یا مسئله‌ای مواجه شدید می‌توانید از کارشناسان ما در آژانس تبلیغاتی ملکه در زمینه آموزش طراحی سایت، تبلیغات تخصصی سایت، انواع تبلیغات فرش دستباف و سایر انواع فرش و… راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

مواردی که در هنگام تبلیغات فرش باید مورد توجه قرار بگیرند

 

مهمترین نکات در تبلیغات فرش
مهمترین نکات در تبلیغات فرش

در مکانهای مناسب تبلیغ کنید

با شناخت درست از مخاطبان هدف و افرادی که ممکن است بیشترین گروه مشتریان شما باشند می‌توان اطلاعات خوبی درباره تبلیغ در محل مناسب به‌دست بیاورید. همیشه تبلیغ در تلویزیون، رادیو، مجله، ایستگاه اتوبوس و.. برای همه جذابیت ندارد. اینکه بدانید بازار هدف شما بیشتر در چه گروه سنی و طبقه اجتماعی هستند می‌توان برنامه مورد علاقه‌ شان را پیدا کرد و از این طریق تبلیغات مناسب را به‌گوش آنها رساند. بهترین تبلیغات هم اگر در مکان مناسبی انجام نشود با شکست مواجه خواهد شد. بنابراین نباید تبلیغات خود را در هر جا و مکانی انجام داد زیر از میزان ارزشمندی آن در نظر مخاطب کم می‌شود. با نظر سنجی و مطالعه می‌توانید پی ببرید که مردم با فرهنگ‌های مختلف بیشتر از چه تبلیغاتی استقبال می‌کنند. این روش کلید اصلی برای پیدا کردن داستان تبلیغاتی خود برای محصول است.

کارایی و قدرت محصول را به‌خوبی نمایش دهید

دقت کنید در میان محصولات مشابه که تبلیغ می‌شود شما بهترین و متفاوت‌ترین ویژگی فرش را در تبلیغ به مشتریان نشان دهید. مثلاً در تبلیغ یک فرش خوب و مرغوب علاوه بر زیبایی، لطافت و ظرافت می‌توان ویژگی لکه زدایی سریع فرش را نسبت به فرش‌های دیگر با ریختن چند قطره جوهر برروی فرش که به‌راحتی با مواد شوینده ساده و  دستمال پاک می‌شود را به نمایش بگذارید. در صورتی که شاید خیلی از فرش‌های تبلیغ شده چنین خصوصیتی نداشته باشند. در واقع باید به مشتریان نشان دهید که این فرش تبلیغ شده چه کارایی برای آنها دارد و چطور می‌تواند کیفیت زندگیشان را بهبود ببخشد.

از فضای طنز برای تبلیغات استفاده کنید

موارد طنز آلود گزینه‌هایی هستند که همه افراد در سراسر دنیا نسبت به آن تمایل دارند. تحقیقات نشان داده که افراد به بازاریابی‌هایی که همراه با طنز باشند واکنش بهتری را نشان می‌دهند. بیشتر ما جمله معروف “یک تخته اش کمه باید چند تخته خرید” در مورد فرش پاتریس را در ذهن داریم. این دیالوگ کوتاه اما طنز آلود و جذاب هنوز هم با گذشت چندین سال در ذهن ما ماندگار شده و با شنیدن جمله یک تخته اش کمه… یاد تبلیغ این فرش می‌افتیم.

تبلیغات براساس دانش روز

داده‌هایی که براساس ایمیل، شبکه‌های اجتماعی، وب سایت و.. جمع آوری شده‌اند بسیار مهم هستند. این داده‌ها می‌تواند بر روی فروش و شیوه‌های بازاریابی تأثیر زیادی داشته باشد. انجام تحقیقات درباره شیوه‌های جدید تبلیغات فرش می‌تواند در پیدا کردن بازاریابی و فروش آن مؤثر باشد. ما در آژانس تبلیغاتی ملکه کارشناسانی داریم که در این زمینه با استفاده از یافته‌ها و اطلاعات خود می‌توانند این دانش را برای انجام تبلیغات مؤثر فرش در اختیار شما قرار دهند.

اهمیت تبلیغات آنلاین در تبلیغ فرش  

 

مهمترین نکات در تبلیغات فرش
مهمترین نکات در تبلیغات فرش

امروزه انواع تبلیغات مجازی در ایران جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. تبلیغات در اینستاگرام، تبلیغات کلیکی، ساختن تصاویر و ویدیوهای جذاب و همچنین انواع بازایابی‌ها همچون بازاریابی شبکه ای و… همگی برای تبلیغات و فروش بسیار تأثیر گذار بوده‌اند. در زمینه فرش نباید فقط از یک روش برای تبلیغ استفاده کرد. بلکه باید از روش‌های مختلف تبلیغات اینترنتی از سایت‌های تبلیغاتی گرفته تا ارسال ایمیل، تبلیغات ویدیویی و… را با توجه به مخاطبان هدف و افرادی که بیشترین گروه مشتریان ما را تشکیل می‌دهند به‌کاربرد. سرمایه گذاری برای تبلیغ فرش را باید در چند جا قرار داد تا درصد موفقیت احتمالی کار تا چند برابر بالا برود. سعی کنید برای فرش کمپین‌های تبلیغاتی راه اندازی کنید و شعارهای تبلیغی کوتاه اما جالب و تأثیرگذار برای محصول به‌کار ببرید. در کمپین‌های تبلیغی خود روابط طولانی و ارتباط مؤثری با مخاطبان ایجاد کنید طوری‌که مشتریان حضور فعال و آماده به خدمت شما را ببینند. این امر برای جلب نظر مشتریان بسیار مهم است.

در صورتی که فرش از یک شرکت تازه تأسیس  کوچک با بودجه‌ای محدود ارائه می‌شود موارد زیر برای برندسازی و تبلیغ آنلاین آن مفید خواهد بود:

  • تبلیغات در صفحات گوگل
  • ریپورتاژ تبلیغ در صفحات اینترنتی و..

اما اگر شرکت بودجه تبلیغی بیشتری برای برندسازی خود در نظر گرفته باشد می‌توان در سطحی گسترده‌تر تبلیغ کرد:

  • تبلیغ در صفحات گوگل
  • تبلیغات تصویری در شبکه‌های مجازی
  • تبلیغات کلیکی هدفدار در صفحات اینترنتی
  • تبلیغات در مجله‎‌های اینترنتی
  • تبلیغات آنلاین با فروش ایمیلی
  • تبلیغات بنری منظم در وب سایت‌های پر بیننده و…

توسعه بازار فرش در کشور ایران برای ماندگاری این هنر کهن از اهمیت بسزایی برخوردار است. چرا که این صنعت علاوه بر اهمیت اقتصادی حامل بار فرهنگی، آداب و رسوم و هویت بومی ایرانی است. بنابر این لازم است بازاریابی و فروش آن بسیار ماهرانه و دور از تبلیغات تکراری روزمره باشد. لازم است از تخصص افراد دانش آموخته در زمینه تبلیغات استفاده کرد. آژانس تبلیغاتی ملکه با انجام تبلیغات حرفه‌ای در قزوین توانسته تبلیغات فرش در قزوین را به شیوه‌ایی موفق انجام دهد. کارشناسان ما آماده هستند تا در مورد تبلیغات فرش و انجام انواع بازاریابی و فروش همچون بازاریابی شبکه ای و انواع بازاریابی‌های خلاقانه شما را راهنمایی کرده و اطلاعات خود را در اختیارتان قرار دهند.

موارد مورد نظر خود جنبه انسانی دهید

برای ارتباط برقرار کردن هرچه بهتر، افراد نیاز دارند تا گزینه مورد نظر شما را به خود نزدیک تصور کنند. برای رسیدن به این هدف، این امر که به محصولات خود جنبه انسانی بدهید، بدون شک تاثیرگذار خواهد بود. برای مثال شرکت پست M&C Saatchi تصویری از متن یک پیام را به نمایش گذاشته است که به شکل یک انسان درآمده و خواننده خود را در آغوش گرفته است. منظور از این تصویر نیز این است که یک پیامی که در مدت زمانی کوتاه به دست خواننده برسد، می تواند تاثیری معادل یک دیدار مستقیم را داشته باشد.



بیشتر بخوانید:

تبلیغات محیطی در قزوین

طرح بنر تبلیغاتی در قزوین

تاثیر زمان و مکان در تبلیغات محیطی

انواع بنرهای تبلیغاتی

15 ایده جذاب تبلیغاتی محیطی

تبلیغ پیج کاری با اصول روز دنیا

20 روش تبلیغاتی جذب مشتری

تبلیغات مناسب کسب و کارتان را بشناسید

6 روش موثر تیلیغاتی

تفاوت جذب مشتری حضوری و غیر حضوری

بهترین کانون تبلیغات در قزوین

چند نمونه تبلیغ برای کسب و کار اینترنتی

4 تفاوت تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات زرد را بشناسید

تبلیغات شامل چه چیزهایی میشود؟

تبلیغات چریکی در قزوین

اصول کپی رایت تبلیغاتی



 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *