تبلیغ پیج کاری با اصول روز دنیا

تبلیغ پیج کاری با اصول روز دنیا


تبلیغ پیج کاری با اصول روز دنیا | تبلیغات اینستاگرام

تبلیغ پیج کاری با اصول روز دنیا به‌وسیله تبلیغات در قزوین، با داشتن نیروهای متخصص و حرفه‌ای به بهترین نحو برای انجام آگهی انواع مشاغل و کسب و کارها در اینستاگرام انجام می‌گیرد. اینستاگرام فضایی است که افراد با گروه‌های سنی و سلیقه‌‌های مختلفی در آن فعالیت می‌کنند، این افراد می‌توانند جزئی از جامعه هدف ما برای ترویج باشند. مسلماً هر نوع فعالیت و کسب و کاری که در هر حوزه‌ای انجام دهید، چندین نفر در اینستاگرام وجود خواهند داشت که از خدمات شما استفاده نمایند. یکی از روش‌های مؤثر تبلیغاتی آنلاین، پروپاگاند در اینستاگرام است، که می‌توان از آن برای برندسازی و تبلیغ حرفه و شغل استفاده کرد. شرکت‌های خوب و مطرح زیادی در این شبکه اجتماعی، فعالیت‌های تبلیغاتی انجام می‌دهند. در ادامه بحث به بررسی روش‌های انجام تبلیغات در اینستاگرام می‌پردازیم.

آیا تبلیغ در اینستاگرام برای کسب و کار ما مفید است؟

این شبکه اجتماعی پس از فیس بوک با داشتن نزدیک به یک‌میلیارد کاربر فعال جزء شبکه‌های محبوب است، که توانسته با سرعت بالایی در چند سال اخیر رشد زیادی داشته باشد. در حال حاضر انجام پروپاگاند در اینستاگرام، برای بسیار از حرفه و مشاغل مهم و ضروری بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است. قرار دادن پست‌های تبلیغی در اینستاگرام، دارای قابلیت بیشترین نرخ تبدیل ( تبدیل نرخ بازدید کننده سایت به مشتری) می‌باشند. حتی نرخ تبدیل اینستاگرام از فیس بوک نیز بیشتر است.

مواردی‌که در زمان تبلیغ پیچ کاری در اینستاگرام باید رعات شوند

در هنگام انجام پروپاگاند در اینستاگرام باید توجه داشته باشید که ترویج را از کجا شروع کنید، همچنین برای داشتن باز خوردی بیشتر چطور آن را درست انجام دهید. سعی کنید طیف مخاطبان مورد نظرتان خود را بدون عجله و با دقت کافی شناسایی کنید. باید آگهی‌های شما در دید افرادی قرار بگیرد، که به عنوان مشتری بالقوه محسوب می‌شوند. این تبلیغات باید برای افرادی انجام شود که به حرفه و شغل شما علاقه‌مند هستند. بهترین ویژگی تبلیغ در اینستاگرام، انجام آن به‌صورت یکپارچه است. برای آنکه در انجام پروپاگاند در اینستاگرام موفق شویم، انجام درست مراحل زیر در تبلیغات شکست یا موفقیت تبلیغ برای کسب و کار  را تعیین خواهد کرد.

مر حله اول کارهایی است که پیش از انجام تبلیغات در اینستاگرام باید انجام شود

تبلیغ پیج کاری با اصول روز دنیا
تبلیغ پیج کاری با اصول روز دنیا

جذاب کردن پیج و آماده‌سازی آن

پروفایل زیبا و جذاب احتمال فالوو کردن صفحه ما را از طرف کاربران زیاد می‌کند. اولین موردی‌که در پیج دیده می‌شود، پروفایل است. اگر پروفایل در 3 یا 4 ثانیه اول نتواند توجه افراد را جلب کند، شما را فالو نمی‌کنند. اگر قصد دارید خود را برند کنید، باید عکسی واضح و مناسب از خود بگذارید و اگر می‌خواهید محصول یا سازمان برندتان باشد، عکسی از لوگوی آن بر روی پروفایل‌تان قرار دهید. اسم پیج را طوری انتخاب کنید که در خاطر افراد بماند و به راحتی متوجه آن شوند.

انتخاب بیو کاربردی و حرفه‌ای

هدف و کاری را که می‌خواهید انجام دهید در یک جمله بنویسید، تا افراد بدانند دقیقاً هدف شما از این پیج چیست و بتوانند تصمیم بگیرند آیا شما را دنبال کنند یا نه

قرار دادن اطلاعات تماس و کانال‌های ارتباطی دیگرتان، در پیج

یکی از کارهای مفید برای جلب اعتماد کاربران در پیج‌های کاری، قراردادن اطلاعت تماس در معرض دید افراد است. با قرار دادن این اطلاعات کاربران این امکان را دارند که مشکلات و سؤالات خود را مطرح کنند. داشتن یک تجربه خوب از خرید برای آن‌ها سبب می‌شود، دوباره برای خرید یا استفاده از خدمات پیش شما بیایند.

قرار دادن پست‌های مناسب در پیج

اگر پیج‌تان را تازه راه‌اندازی کرده‌اید و تعداد پست‌های آن خیلی کم است، فعلاً تبلیغات انجام ندهید. ابتدا صفحه را کامل کنید و چند پست با کیفیت خوب در آن قراردهید و تعدادی هایلایت و استوری‌های جذاب هم داشته باشید. در این صورت افرادی‌که وارد پیج و صفحه شما می‌شوند، یک پیج خوب و با کیفیت را مشاهده خواهند کرد و احتمالا شما را فالو می‌کنند. تبلیغ‌ها باید در زمان خاص و مناسب، همراه با در نظر داشتن شرایط و دغدغه مردم انجام گیرد. تبلیغلات در قزوین با بررسی‌های دقیق و کارشناسانه، فعالیت‌های پروپا گاند را برای حرفه و شغل‌های مختلف به خوبی انجام می‌دهد.

مر حله دوم کارهایی است که در حین انجام تبلیغات در اینستاگرام باید انجام شود

پس از کارکردن بر روی پیج کاری و قرار دادن 20-30 پست جالب و مرتبط با حرفه و شغل (یا خدمات)، برای شروع تبلیغ باید بدانید که در چه جایی آگهی را منتشر کنید، تا بازخورد بیشتری داشته باشید. توجه به مراحل این قسمت در به موفقیت رسیدن پروپاگاند کاری شما بسیار مهم است. سعی کنید به‌طور دقیق هدف خود را برای انجام تبلیغ مشخص نمایید. تردید داشتن در این مورد و یا ندانستن آن یکی از مواردی است که موجب شکست در تبلیغات می‌شود. اگر هدف شما از ترویج برندسازی برای خود یا سازمانتان باشد، رسیدن به این هدف زمان بر است، برای تبلیغ در همه پست‌ها باید هویت برند شما مشخص باشد. بهترین شیوه انجام تبلیغات در اینستاگرام، پروپاگاند ظریف و زیرکانه است، تا کم کم این کسب و کار در ذهن کاربران جا باز کند. همان‌طوری‌که می‌دانیم اصلی‌ترین هدف تبلیغات فروش است، معمولا پیج‌های زیادی برای فروش تبلیغ می‌کنند. تبلیغی که برای فروش انجام می‌شود با تبلیغات برندسازی فرق می‌کند. در پروپاگاند فروش، باید بیشتر در مورد فواید محصول صحبت شود، تا اینکه فقط بخواهیم از آن تعریف کنیم.

سعی کنیم در پیج‌های دیگر تبلیغ کنیم و با تعداد فالورهای زیاد پیج را فعال نگه داریم. باید با توجه به مخاطب و در نظر گرفتن نیازها و علایقشان، محتوایی که در پیج می‌گذاریم مناسب فالورها بوده تا نسبت به آن واکنش نشان دهند. با برگزاری مسابقه و چالش در پیج‌های بزرگ اینستا گرام می‌توان فالورهای با کیفیت، واقعی و فعال را به پیج خود جذب کنیم. انجام این کار تبلیغاتی باید از طریق فردی با تجربه و آگاه نسبت پروپاگاند مجازی مانند تبلیغات در قزوین انجام شود، تا بتواند تبلیغاتی هدفمند در پیج‌های تخصصی دیگر که در ارتباط با حوزه فعالیتی ما کار می‌کنند، برای جذب مخاطب انجام دهند. مثلا برای تبلیغ اسباب‌ بازی‌ ‌سعی کنید از پیج‌های بزرگی که در ارتباط با کودکان و مسائل روانشناسی در این زمینه فعال هستند استفاده کنید. حتی اگر این پیج‌های مرتبط تعداد فالورهای زیادی نداشته باشند،  به‌دلیل فیک نبودن مسلماً ترویج در آن مؤثر خواهد بود.

به تعداد فالوهای پیج هم دقت کنید، فالورهای فیک هیچ ارزشی ندارد. کیفیت یک پیج اینستاگرامی به میزان فعالیت کاربران آن در گذاشتن کامنت و لایک بستگی دارد. این فعالیت به این معنا است که آگهی ما در پیج بازخورد بیشتری خواهد داشت. بنابراین پیج‌های بزرگ و معتبر فالوینگ‌های کمتری نسبت به پیج‌های فیک دارند. پیج‌های معتبر بیشتر فالورهایشان معمولا تعامل بالایی دارند.

مهم‌ترین اصولی‌ که در زمان انجام تبلیغات در اینستاگرام باید رعایت نمود

 

تبلیغ پیج کاری با اصول روز دنیا
تبلیغ پیج کاری با اصول روز دنیا

استفاده از ویدیوهای تأثیرگذار

به‌کارگیری ویدیوهای کوتاه تبلیغاتی در اینستاگرام، به عنوان یک شبکه اجتماعی بصری می‌تواند بسیار مؤثر باشد. ویدیوهای تبلیغاتی باید حرفه‌ای تهیه شده و کوتاه باشند. این ویدیوی کوتاه باید در 3 تا 5 ثانیه اول دارای جذب اولیه ، 20 تا 30 ثانیه وسط ارزش آفرینی برای مخاطب، 15 تا 20 ثانیه آخر دعوت و اقدام برای خرید باشد.

رعایت اصول کپشن نویسی و جذابیت محتوا

کپشن پست‌ها و محتوای تبلیغ ( ویدیو یا عکس) باید بسیار قوی باشد، به‌صورتی‌که کاربران را برای آمدن به پیج شما ترغیب نمایند. کپشن نباید خیلی طولانی و خسته کننده باشد، زیرا در این صورت از طرف کاربر خوانده نمی‌شود. در بعضی از موارد محتوای زرد هم خوب مخاطب را جذب می‎کند، منظور از این محتوا همان جمله‌های است که ارزش خاصی ندارند، اما جلب توجه می‌کنند.

هشتگ‌ها

در پست‌های تبلیغاتی خود چندین هشتگ قرار دهید. هشتگ‌های مناسب، مرتبط با محصول یا حرفه‌تان را پیدا کنید و از آن استفاده نمایید.

طراحی صفحه فرود برای سایت

برای هدایت کاربرانی که تبلیغ شما را مشاهده می‌کنند به سایت خود، تهیه یک صفحه فرود جذاب می‌تواند بسیار مفید باشد. ایجاد صفحه فرود سه هدف فروش مستقیم، ایجاد مخاطب و برقراری ارتباط را دنبال می‌نماید.

توجه به زمان مناسب برای انجام تبلیغات

در نظر گرفتن ساعات مناسب برای انجام پروپاگاند با توجه به نوع مخاطب (جنس، گروه سنی و..) برای دیده شدن آگهی بسیار مهم است.

به‎ کارگیری اعتبار افراد محبوب و مشهور

این روش برای جلب اعتماد مخاطبان بسیار مؤثر است. دیده می‌شود که شرکت‌های معتبر برای جلب توجه و متقاعد کردن مشتریان، از نام یا تصویر افراد مطرح و شناخته شده در کنار خدمات و محصولات خود استفاده می‌کنند.

مرحله سوم انجام کارهایی است که باید پس از انجام تبلیغات در اینستاگرام انجام شود

تبلیغ پیج کاری با اصول روز دنیا
تبلیغ پیج کاری با اصول روز دنیا

در هنگام انتشار تبلیغ باید فعالیت پیج برنامه‌‌ریزی شده باشد

سعی کنید با گذاشتن پست‌ها و استوری‌های جذاب کاربرانی که تبلیغ پیج شما را دیده‌اند، با توجه به محتوای کاربردی پست‌ها پیج شما را فالو کنند. در گذاشتن استوری و پست زیاده روی نکنید، زیر نتیجه معکوس داده و فالورها را فراری می‌دهد.

برای ماندگاری اعضای جذب شده در پیج برنامه جامعی را تدوین کنید

با شناخت بهتر فالورها می‌توانید چیزی را که می‌خواهند و انتظار دارند را در اختیار آن‌ها قرار دهید. برگزاری مسابقه یکی از این را ه‌ها است، که به ماندگاری اعضا و حتی فعالیت آنان کمک می‌کند. با داشتن محتوایی با کیفیت و ارزشمند، اعضای جدید پس از مدتی ما را آنفالو نمی‌کنند. در صورت نیاز تبلیغات را ویرایش کنید، اگر تبلیغ منتشر شده‌ای دارید که مورد توجه کاربران قرارنگرفته و بازدهی مناسبی ندارد، بهتر است تا دیر نشده آن را ویرایش نمایید. تبلیغات را با دقت و توجه چک کنید، اگر مشکلی داشتند برای رفع آن با صاحب پیج  مشورت کنید.

موفقیت تبلیغات انجام شده را مورد بررسی و تحلیل قرار دهید

پس از پایان کمپین تبلیغاتی و انجام پروپاگاند، میزان تأثیر آگهی را مورد بررسی و آنالیز قرار دهید. با تحلیل پست‌های تبلیغاتی خود می‌توانید نقاط قوت و ضعف کار خود را به خوبی تشخیص دهید.

اعتماد فالورهای جدید را به‌وسیله وب سایت جلب نماییم

معمولا خرید از پیج‌های اینستاگرامی به تنهایی برای افرد قابل اعتماد نیستند. باید در کنار فروشگاه اینستاگرام، وب سایتی را راه‌اندازی کنید. وجود وب سایت، سبب افزایش فروش و بالارفتن اعتماد کاربران می‌گردد. برای ایجاد اعتماد بیشتر در وب سایت می‌توان یک نماد اعتماد نیز تهیه کرد، اما برای اینستاگرام نماد خاصی برای جلب اعتماد وجود ندارد. داشتن وب سایت و راه‌اندازی آن نیاز به دانش فنی دارد، تبلیغات در قزوین دارای این دانش فنی و تخصصی است.

با توجه به روش‌های زیر می‌توان در اینستاگرام برای انواع کسب و کار تبلیغ نمود

برای انجام پروپاگاند در اینستاگرام سعی کنید از روش‌های کامنت زیر پست و دایرکت استفاده نکنید، زیرا ممکن است مخاطب را از دست بدهید. افراد معمولا علاقه‌ای ندارند کسی بی اجازه به دایرکت آن‌ها برود. بهترین روش‌های تبلیغی در اینستاگرام شامل موارد زیر است:

  • برگزاری قرعه‌ کشی، چالش و مسابقه که جزء بهترین روش‌های تبلیغات برای جذب فالور در اینستا گرام است.
  • تبلیغ ویدیویی که برای مدتی در پیج قرار می‌گیرد و پس از آنکه بازدید ویدیو به حد معینی رسید، یا دیدن آن مدت زمان مشخص شده‌ای داشت، از پیج حذف می‌شود.
  • تبلیغ در استوری برای معرفی سایت و تبلیغ محصول مفید است. سعی کنید استوری زیبا و جذابی را با کمک نرم افزارها تهیه کنید.
  • تبلیغ تصوریی که عکسی را همراه با کپشن تبلیغاتی مرتبط با آن در پیج قرار می‌دهند. پس از آنکه لایک‌های عکس به اندازه‌ مورد نظر رسید، از پیج حذف می‌شود.
  • تبلیغ تصویری که در آن عکسی به همراه کپشن در یک پیج اینستا گرامی دیگری درج می‌شود. پس از مدت تعیین شده با رسیدن لایک‌ها به حدنصاب معینی تبلیغ تصویری حذف می‌گردد.
  • تبلیغ در لایو که یکی از قابلیت‌های محبوب این شبکه اجتماعی است. این نوع پروپاگاند به‌وسیله افراد معروف و محبوب و با پرداخت مبلغی، از آن‌ها بخواهید در پیج اینستاگرامی خود برای محصول، خدمات و یا پیج شما تبلیغ کنند.
  • تبلیغات پروموت یا اسپانسری، یکی از سیستم‌های تبلیغاتی جالب، تأثیرگذار و پیشرفته در اینستاگرام است، که به‌وسیله فیسبوک مدیریت می‎‌شود. برای راه‌اندازی این نوع از تبلیغات اینستاگرامی، باید کارت ارزی بانکی داشته باشید. شما می‌توانید از طریق تبلیغات اسپانسری، تعیین کنید که آگهی و ترویج شما به چه کاربرانی نمایش داده شود. این افراد در اینستاگرام پست تبلیغاتی حرفه و شغل شما را با برچسب اسپانسر مشاهده می‌کنند.

 

برای افزایش فروش محصولات یا خدمات خود در اینستاگرام، در اولین مرحله باید فالورهای مفید و فعال خود را افزایش دهید. افزایش فالور مساوی است با افزایش یافتن تعداد مشتری‌ها، که برای رسیدن به این منظور راه‌های وجود دارد که به آن‎ها اشاره کردیم. هزینه تبلیغ در صفحات بزرگ اینستاگرام زیاد نیست، اما نکته مهم این است که صفحه برای تبلیغات باید خوب و مناسب باشد. ایجاد صفحات مناسب برای ترویج هر نوع حرفه یا کسب و کاری با هر میزان توان و بودجه مالی، می‌توان صفحه‌ایی مناسب را برای تبلیغ را ه‌اندازی کرد. آژانس تبلیغاتی ملکه با داشتن سال‌ها تجربه در عرصه انواع تبلیغات اینترنتی، توانسته است با انجام تبلیغات هوشمندانه و تخصصی موجب موفقیت و درخشش کسب و کارهای زیادی شود.



مقالات مرتبط:

اصول تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات مناسب کسب و کارتان را بشناسید

5 روش تبلیغ موثر در لینکدین

20 روش تبلیغاتی جذب مشتری



 

 

 

 

 

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *