تبلیغات محیطی در قزوین

تبلیغات محیطی در قزوین


تبلیغات محیطی در قزوین 

تبلیغات محیطی در قزوین از قدیمی ترین روش تبلیغاتی به حساب می‌آید. تبلیغات محیطی، یک رسانه‌‌‌ برای تبلیغات‌ است که پیامی که توسط دیگر رسانه‌های تبلیغاتی مانند تلویزیون یا مجله به مردم منتقل می‌شود را تقویت می‌کند. ما تقریباً هر روز شاهد تبلیغات محیطی هستیم به همین دلیل جلب توجه مشتری و مخاطب نسبت به قدیم کار سخت‌تری شده است.

عابران در طول روز ده‌ها بیلبورد و تبلیغ شهری را می‌بینند. در حال حاضر تبلیغات جزء جدا نشدنی از زندگی مردم دنیا شده است و تفاوتی ندارد که شما در چه شهر و کشوری ساکن باشید. در نتیجه باید هدفی که در انجام تبلیغات می‌خواهید به آن برسید باید دقیق و حساب شده برنا‌مه‌ریزی شود و از مسیر درست باشد.

تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی برای شناخته شدن محصول و خدمات شما در محیط‌های جغرافیایی خاص اثرگذاری بسیار خوبی دارد. بیلبوردها، استرابوردها، پارچه‌ها و نوشته‌های روی ساختمان‌ها و علامت‌هایی که در محل عبور و مرور مردم و ماشین‌ها و  به طور خاص عمدتاً در کنار خیابان‌ها و اتوبان‌ها یا بر روی پل‌های عابر پیاده مشاهده می‌کنید همگی از انواع تبلیغات محیطی هستند.

مزیتی که تبلیغات محیطی نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی دارد این است که از آن‌جایی که مخاطب مجبور به دیدن اطراف خود است در نتیجه تبلیغات محیطی شما دیده می‌شود و نظر مخاطب را جلب می‌کند. هرچه شناخت شما از انواع تبلیغات محیطی گسترده‌تر شود و خلاقیت بیشتری در اجرا و ارائه این نوع از تبلیغات به مشتریان داشته باشید،

تبلیغات محیطی در قزوین
تبلیغات محیطی در قزوین

در محبوبیت کالاها و محصولات خود در میان مشتریان و بازار هدف شما تأثیر چشم‌گیری خواهد داشت. تبلیغات محیطی تبلیغاتی است که مخاطب بیرون از خانه در محیط اطراف خود مشاهده می‌کند و یک اصطلاح عمومی است.

باید در انتخاب کلمات برای تابلوهای تبلیغاتی خیلی آگاهانه عمل کنید که هزینه و وقتی که صرف می‌کنید هدر نرود، زیرا نباید از جملات طولانی استفاده کنید؛ می‌دانید که افراد اکثراً به سرعت در حال عبور و مرور هستند و به پیرامون خود توجه زیادی ندارند.

در نتیجه باید کلمات کوتاه و جذاب باشند، که بیشترین تأثیر را در جذب مخاطب داشته باشند. تبلیغات بر روی بیلبوردها، نیمکت‌های اتوبوس و وسایل حمل‌ونقل می‌توانند برای کسب‌وکارهای کوچک بسیار مؤثر باشند، اما باز هم هر کمپین تبلیغاتی محیطی با تابلو و علائم استفاده ‌شده نزدیکی و اطراف فروشگاه و دفتر کار خود شما آغاز می‌شود.

آژانس ملکه در قزوین از طریق بهترین روش‌های تبلیغات، برند محصولات شما را در شهر قزوین معرفی می‌کند؛ به صورتی که بیشترین باز خورد و جذب مخاطب را داشته باشید. برای اینکه بهترین تبلیغ را ارائه دهید، باید ببینید مشتریان شما چه کسانی هستند و چه نیازهایی دارند، سبک زندگی آن‌ها چگونه است و با چه چیزهایی مرتبط هستند.

انواع تبلیغات محيطی

با توجه به نوع مخاطب و درخواست‌های شما از بازار هدف روش‌ها مدل‌های مختلفی برای انجام تبلیغات محیطی وجود دارد؛ از جمله این‌ها:

  1. استندهاي تبلیغاتی
  2. تلویزیون‌هاي تبلیغاتی شهري
  3. تابلوهاي عرشه پل‌هاي سواره و عابر پیاده
  4. تابلوهاي نصب شده در ورزشگاه‌ها
  5. بیلبوردهاي تبلیغاتی
  6. وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس و تاكسی
  7. تابلوهای سردر واحدهای صنفی
  8. دیوار نویسی
  9. دستگیره‌هاي تبلیغاتی در اتوبوس و مترو
  10. استیكرهاي سه بعدی تبلیغاتی
تبلیغات محیطی در قزوین
تبلیغات محیطی در قزوین

تأثیر زمان و مکان در تبلیغات محیطی

زمان و مکان در امر تبلیغات بسیار پر اهمیت است. قطعاً میزان بازخورد تبلیغات به زمان و مکان صحیح برای تبلیغات بستگی دارد. اما اینکه کی و کجا تبلیغات محیطی را انجام دهیم که بیشترین جذب مخاطب را داشته باشد، نیاز به تخصص و آگاهی در این زمینه دارد.

شما می‌توانید با گرفتن مشاوره از متخصصات آژانس ملکه در قزوین؛ در انتخاب مکان مؤثر برای تبلیغات محیطی و بیلبوردهای شهری موفق‌تر عمل کنید، تا بهترین نتیجه را از تبلیغات خود بگیرید. ابتدا معیارهای لازم برای انتخاب مکان مناسب بیلبورد، شناسایی‌می‌شود.

امروزه افزایش حضور مردم در فضای آنلاین باعث شده است تا اهمیت تبلیغات بیلبورد کمتر به چشم بیاید. اما دقت داشته باشید که بیلبورد‌ها می‌توانند سودآوری خوبی را برای شرکت‌ها به ارمغان آورند، به شرطی که بیلبورد تبلیغاتی خود را در مکان مناسبی نصب کنند که در معرض دید باشد و حضور افراد بازار هدف در آن محیط زیاد باشد.

بیلبوردها از جمله تبلیغات محیطی هستند انتخاب مناسبی برای دسترسی به حجم زیادی از مخاطبان در کمترین زمان هستند. یک تبلیغ خوب قبل از اینکه ما به آن فکر کنیم، به ما می‌گوید چه چیزی نیاز داریم. تبلیغات همیشه ما را دعوت به یک زندگی ایده‌آل، بدن ایده‌آل، سلامتی بیشتر و راحتی بیشتر می‌کند.

انواع آگهی تبلیغاتی

بررسی تاریخ بیان کننده این مطلب است در گذر زمان که تبلیغات یک مفهوم در حال تغییر بوده است، امروزه برندها ربات‌های چت برای پیام رسان فیس بوک می‌سازند و هوش مصنوعی را در پلتفرم‌های بازاریابی و فروش خود به کار می‌برند.

پس همه چیز در دنیای تبلیغات با سرعت در حال تغییر و گذر است. انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارند، به عنوان مثال، تبلیغات رادیویی، بیلبردها، تی‌شرت‌های برندهای مختلف، شبکه های اجتماعی، تلویزیون و…

  1. تبلیغات چاپی: تبلیغات چاپی شامل پوسترها، کارت پستال‌ها، آگهی‌های روزنامه و مجله بروشورها و دیگر آگهی‌های چاپی فیزیکی می شود.
  2. تبلیغات اینترنتی: این دسته از تبلیغات شامل تبلیغات موبایلی، انواع تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات با محتوای تصویری و کلیپ‌های ویدیوئی می‌شود.
  3. تبلیغات تلویزیونی: حتی همین حالا که شبکه‌های اجتماعی بسیار رونق دارند، تلویزیون همچنان بیننده‌های زیادی دارد و تبلیغ در آن یکی از موثرترین و پربازدیدترین راه‌های ارائه کسب و کار است. تبلیغات تلویزیونی خود انواع مختلی دارد از جمله:

تیزر تبلیغاتی: که ویژگی‌ها و مزایای محصول یا کالا را از طریق یک کلیپ ویدیویی معرفی می‌کند.

زیرنویس: معمولاً خضور این نوع تبلیغات در تلویزیون همیشگی است و به خوبی آن را می‌شناسید. که با کمک با تصاویر گرافیکی همراه با متن به معرفی محصول می‌پردازد.

برنامه‌ مشارکتی: گاهی یک شرکت، اسپانسر برنامه تلیوزیونی می‌شود و مجری آن برنامه هم محصولات یا خدمات شرکت را معرفی می‌کند.

آگهی دعوت به تماشا: اغلب این نوع تبلیغات قبل قبل از شروع برنامه‌های پربیننده یا قبل از شروع مسابقات فوتبال یا بین دو نیمه پخش می‌شوند.

حک آرم: هنگام پخش فوتبال یا سریال‌های تلویزیون، لوگوهایی متعلق به انواع شرکت در گوشه تصویر حک می‌شوند.

هدف از آگهی تبلیغاتی

تلویزیون قدرت زیادی در جلب توجه بینندگان دارد، به همین دلیل تمام حالات و ذهنی و عصبی افراد را بررسی کرده و آنان را تحت تأثیر تبلیغات قرار می‌دهند. مک لوهان معتقد است تلویزیون ، یک وسیله ارتباطی جمعی سرد است که برنامه‌های از پیش تعیین شده را مانند نوار کاستی به ذهن مخاطبان منتقل می‌کند و آن‌ها را وادار می‌کند مثل یک دستگاه صوتی یا تصویری عمل کنند.

از مزایای تبلیغات در تلویزیون این است که پوشش و دسترسی آن در جامعه بالا است و در هر نقطه از کشور بیننده دارد. به همین دلیل شرکت‌ها حاضرند مبالغ زیادی برای پخش تبلیغ در تلویزیون بپردازند.

آژانس تبلیغاتی ملکه جدیدترین و موثرترین تکنولوژی‌های تبلیغات را به برندها معرفی می‌کند. به کسب و کارها کمک می‌کند که در فضای رقابتی امروزه بتوانند برندهای خود را به مخاطبانشان عرضه کنند. گروه مشاوران ملکه از تولید و طراحی برند تا توسعه‌ی آن‌ها  در جهت موفقیت بیشتر، در کنار شما خواهد بود. تبلیغات خود را به ما بسپارید.



 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *