تبلیغات چریکی در قزوین
امروزه با پیشرفت دنیای تبلیغات، شاهد روشهای بسیار متنوعی از پروپاگاند و بازاریابی هستیم. یکی از روشهای که آژانس ملکه در انجام آن بسیار موفق بوده، تبلیغات چریکی در قزوین است، که با انجام اصولی و درست این نوع ازپروپاگاند، به کسب و کارهای زیادی کمک کرده، تا همواره دیده شوند و مورد استقبال مشتریان قرار بگیرند. در این بحث ما را همراهی کنید، تا درباره تبلیغات در قزوین و نحوه انجام آن، از طرف آژانس تبلیغاتی ملکه بیشتر آشنا شوید.
نگاهی بر تبلیغات چریکی
تبلیغات چریکی یا پارتیزانی؛ یک نوع تبلیغات خلاقانه و نوآورانه است، که همواره بهدنبال راهی برای برای جلب توجه مشتریان و بیشترین میزان اثرگذاری برروی آنها است. یکی از ویژگیهای مهم این نوع از تبلیغات، این است که وقتی مخاطب به آن رو میآورد، حتی اگر به آن خدمات یا محصول علاقهای نداشته باشند، با تحت تأثیر قرار گرفتن از این پروپاگاند، آن را در نزد دیگران مطرح کرده و در ذهن ناخود آگاه آنها تا مدت طولانی باقی میماند و این سبب میشود، روزی از همان محصول یا خدمت تبلیغ شده استفاده کند. بازاریابی چریکی، بسیار مناسب برای زمانی است، که نوع کسب و کار رقیبان زیادی داشته و بودجه صاحبان کار برای انجام انواع تبلیغات کم باشد. در این مواقع، تنها شانس برای پیروزی انجام بازاریابی چریکی است. در این شیوه با استفاده از ایدههای ساده و انعطافپذیر، و برخلاف الگوهای تعریف شده سنتی، تبلیغات تلاش میکند با صرف کمترین هزینه، به قلب مخاطبان نفوذ کند. مهمترین روش بازاریابی پارتیزانی، استفاده از ایدههای خلاقانه هنری، برای وارد شدن در مسیرهای نامتعارف و ناشناخته است.
مزایای که تبلیغات چریکی میتواند داشته باشد
- تبلیغات چریکی برای افرادی که شناختی در مورد آن ندارند، کمی عجیب و غریب است و به این خاطر میتواند حس کنجکاوی را در فرد برانگیزد.
- ایده پردازی، اولین اولویت در این نوع از تبلیغ است. به هر میزان که ایده جدیدتر و جذابتر باشد، میزان اثرگذاری آن بیشتر خواهد بود.
- انعطاف پذیری بالایی که مدلهای این نوع از پروپاگاند دارند، میتواند با توجه به نیاز مشتریان و تغییر رفتار بازار، سریع روشهای مناسبی را، برای جایگزین کردن روشهای قدیمی انتخاب نمود، تا پاسخگوی نیاز حاضر مشتریان باشد.
- برانگیختن احساسات مشاهده کنندگان، برای استفاده از خدمات یا خرید کالایی که تبلیغ میشود.
- این تبلیغات ذهن بیننده را درگیر کرده و سؤالات مختلفی را برای او ایجاد میکند، و این برای مخاطب جذاب و وسوسه انگیز خواهد بود.
- برای ایجاد جذابیت بیشتر سعی میشود، از شیوههای طنز برای جذب مشتری استفاده کنند. اینکه یک تبلیغ سبب خنده در فردی شود، جالب به نظر میآید و این عامل سبب میشود، تا آن را دهان به دهان تعریف کنند و تبلیغ اثر خود را برروی دیگران میگذارد.
- هزینههای مورد نیاز برای انجام پروپاگاند چریکی، کاملاً به صرفه است و در آن، ترکیبی از چند روش تبلیغاتی استفاده میشود.
روشهای اجرای بازاریابی چریکی

ایجاد شیوههای جدید و خلاقانه
خلاقیت اولین حرف را، در موفقیت تبلیغات و بازاریابی چریکی میزند. در واقع ایجاد خلاقیت میتواند، تأثیرات تبلیغات در بازاریابی و فروش را چندین برابر کند. مثلاً یکی از تبلیغات جالبی که آپارات انجام داد، در کنار اتوبان جوانی با روپوش زرد رنگ، تابلویی در دست دارد، که روی آن نوشته “لم بده و فیلمو ببین”
معرفی از طریق مردم
تبلیغی موفق است، که در میان مردم با توجه به روابط عمومی، و مسئولیتهای اجتماعی مختلفی که دارند بچرخد. مثلاً تیزهای تبلیغی که از طرف شرکتهای تبلیغاتی تهیه میشود، و در فضاهای مختلف مجازی منتشر میگردد، نمونهایی از این مورد است.
از هر فرصتی باید برای تبلیغات استفاده کرد
بهترین توصیه برای انجام پروپاگاند چریکی این است که، هر کجا که توانستید، خلاقانه تبلیغ کنید. مثلاً دیده شده برای تبلیغ دوربین ضد آب، حتی از کف روشویی در مکانهای عمومی استفاده شده بود، که نمونهای از یک تبلیغ خلاقانه جذاب بود.
فرصتهای رایگان را از دست ندهید
ممکن است با در اختیار داشتن یک دیوار ساده، بدون صرف هزینهای زیاد، پیام تبلیغی خود را به بهترین نحو به افراد زیادی برسانید. بهعنوان مثال تبلیغات زیبا و کوتاه در فضای آسانسور نمونهای از آن است.
روشهای تبلیغات چریکی
تبلیغ پارتیزانی سعی میکند، با داشتن شناختی درست از سبک زندگی مشتریان و شناسایی خواستههای آنها و فرهنگ و تمدنی که دارند، تبلیغ مناسب و منحصر بفردی را ایجاد کنند. این نوع از پروپاگاند در همه نوع کسب و کار کوچک و بزرگ، به عنوان یک راهکار ثابت، سالیانه در برنامه ریزی شرکتها قرار داده میشود. اهداف تبلیغات چریکی شامل موارد زیر است:
- عمل
- علاقه
- نوآوری و خلاقیت
- کاهش میزان هزینهها
- بازدهی بالا و قابل قبول
همه این موارد باید، در تبلیغات پارتیزانی دست بهدست هم بدهند، تا تبلیغی ماندگار و موفق در ذهن مخاطب ایجاد کرده و او را به سوی هدفش سوق دهند.
سالها انجام انواع تبلیغات در قزوین، سبب شده تا کارشناس ما در آژانس ملکه، دارای مهارت و تجربههای زیادی در باره پروپاگاند چریکی باشند، که این تجربه گرانبها خود سبب بهکارگیری خلاقیت و ایدههای بکر برای انجام تبلیغات مختلف شود.
اصول بازاریابی چریکی

بدون رعایت اصول بازاریابی چریکی، فعالیتهای تبلیغی و بازاریابی شما با شکست مواجه خواهد شد، که این اصول شامل موارد زیر است:
شناخت درست ازمشتریان
شناسایی دقیق مشتریان و جمع آوری اطلاعات کلی، درباره اینکه آیا این مشتری، از روشهای جدید اینترنتی برای برقراری ارتباط استفاده میکنند، یا روشهای سنتی، یک مورد مهم است. با داشتن اطلاعاتی درباره سن، جنس و طرز فکر مخاطبان، اطلاعات خوبی را در این زمینه کسب خواهید کرد.
تمرکز بر بازار هدف کوچک
این شیوه برای شرکت و کسب و کارهای کوچک، کاربرد بیشتری دارد. به این صورت که با مشخص کردن بازار هدف و شناخت نیاز مشتریان، میتوانند طبق خواسته آنها عمل کنند و بسیار موفق شوند.
ایجاد ایدههای جدید
خلق ایدههای جدید، یک ویژگی اساسی و بارز بازاریابی چریکی است. بدون ایده نو تبلیغات و بازاریابی، با شکست مواجه میشود. معیار اصلی در این شیوه، کسب سود است نه فروش. هدف تبلیغ و بازایابی چریکی، کسب سود در طول زمان است، نه بالا بردن فروش لحظهای. میزان تأثیر گذاری این شیوه و سود دهی آن، در میان شرکتهای کوچک و بزرگ یکسان است.
اهمیت تبلیغات چریکی برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ
همانطور که در بالا هم اشاره کردیم، بهترین شیوه پروپاگاند برای کسب و کارهای کوچک، تبلیغات چریکی است. این تجارتهای کوچک میتوانند؛ با صرف کمترین هزینه ممکن، که ریسک کمتری هم برای آنها دارد، در ذهن مشتریان جایی را برای خود باز کنند. اما کسب و کارهای بزرگ، که در میان مخاطبان هدف خود به محبوبیت رسیدهاند، معمولاً باید با ریسک بالاتری از این تبلیغات استفاده میکنند. زیرا همانطور که تبلیغات پارتیزانی میتواند، بال پروازی برای تجارتهای کوچک باشد، در صورت داشتن خطا در انجام آن میتواند، مشکلات زیادی را برای کارهای بزرگ ایجاد کند.
آژانش ملکه یک کانون تبلیغاتی موفق و پیشرفته
آژانس تبلیغاتی ملکه، با داشتن کادری مجرب و حرفهای، از کارشناسان تبلیغاتی توانسته است، بهترین تبلیغات چریکی را برای مشتریان خود انجام دهد. کاربرد تبلیغات چریکی سبب شده، که کسب و کارهای زیادی برای موفقیت و پیشرفت در کار به آن روی بیاورند. شما بهترین تبلیغات چریکی را از ما بخواهید، کارشناسان ما آماده هستند تا با راهنمایی خود، شما را در آموزش تبلیغات چریکی یاری کرده، تا با انجام بازاریابی چریکی در ایران دیده شوید و به بهترین نحو مراحل پیشرفت را طی کنید. با مراجعه به وب سایت ملکه، شما میتوانید با سایر خدمات تبلیغاتی که، این مرکز تبلیغات در قزوین انجام میدهد آشنا شوید.
مقالات مرتبط:
طراحی سایت آموزشی کاملا حرفه ای و ارزان
تفاوت جذب مشتری حضوری و غیر حضوری
چند نمونه تبلیغ برای کسب و کار اینترنتی
تبلیغات شامل چه چیزهایی میشود؟
تبلیغات مناسب کسب و کارتان را بشناسید
بدون دیدگاه