چند نمونه تبلیغ برای کسب و کار اینترنتی

چند نمونه تبلیغ برای کسب و کار اینترنتی


چند نمونه تبلیغ برای کسب و کار اینترنتی

با ما همراه باشید به توضیح چند نمونه تبلیغ برای کسب و کار اینترنتی بپردازیم. اگر علاقه‌مند به راه‌اندازی کسب و کار برای خودتان هستید، یا در حال یادگیری و جمع آوری اطلاعات در زمینه کسب و کار اینترنتی هستید؛ این مقاله می‌تواند اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهد.

کسب و کار اینترنتی طیف گسترده‌ای از مشاغل را دربر می‌گیرد. کسب و کارهای سنتی می‌توانند در قالب‌های جدید و در فضای مجازی به ارائه خدمات و محصولات بپردازند. راه اندازی کسب و کار آنلاین فقط طراحی سایت یا تولید محتوا نیست.

شما برای کسب و کار اینترنتی باید برنامه ریزی داشته باشید، مشخص کنید چطور می‌خواهید کسب درآمد کنید؟ چطور تبلیغات و بازاریابی انجام دهید؟ چالش اصلی این است که چطور و چگونه وارد دنیای تبلیغات شویم تا هم با توجه به هزینه‌ای که صرف می‌کنیم به برند ما شناخته شود و هم به افزایش فروش و مشتری کمک کند. البته که هر برند و کسب و کاری با توجه به گذشته، وضعیت حال و اهدافی که در آینده برای خود در نظر گرفته است، باید برنامه تبلیغاتی متفاوتی را برای خود داشته باشد.

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات آنلاین به فعالیت‌هایی گفته می‌شود که با هدف افزایش فروش محصولات یک مجموعه انجام می‌شود. در تبلیغات آنلاین روش‌هایی مثل تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، تحقیق بازاریابی و ایمیل‌های تبلیغاتی به عنوان روش‌های بازاریابی آنلاین به کار گرفته می‌شوند. امروزه بسیاری از افراد در فضای مجازی فعالیت دارند؛ این شبکه جامع و جهانی به عنوان یک بستر همیشگی و شبانه‌روزی می‌تواند فضای مناسبی برای ایجاد رونق در کسب و کار باشد زیرا فضای مجازی تأثیر بسیار زیادی بر تفکر افراد دارد.

در گذشته تبلیغ‌های اینترنتی بیشتر از طریق ایمیل‌ها انجام می‌شد. امروزه این روش تبلیغاتی هنوز هم مرسوم است، اما شیوه‌های بسیار دیگری به بازاریابی اینترنتی راه یافته است. اهمیت تبلیغات آنلاین به قدری زیاد شده است که آژانس‌های تبلیغاتی با تجربه و علمی که دارند وظیفه این کار را برعهده می‌گیرند. آژانس تبلیغاتی ملکه یکی از این مجموعه‌است که با تیمی مجرب و جوان با ایده‌های نو و پر بازده روش‌های نوینی برای انجام تبلیغات اینترنتی در اختیار شما قرار خواهند داد.

چند نمونه تبلیغ برای کسب و کار اینترنتی

 

چند نمونه تبلیغ برای کسب و کار اینترنتی
چند نمونه تبلیغ برای کسب و کار اینترنتی

قرار دادن پست مهمان در وبلاگ‌های دیگر

استفاده از این روش چند مزیت مهم دارد؛ مثلا این‌که می‌توانید خود را تبدیل به رهبر فکری در زمینه کسب و کار خود کنید و با مخاطبان آن وبلاگ ارتباط برقرار کنید. همچنین تبلیغات رایگان کسب و کار در وبلاگ‌های پرمخاطب و محبوب، اعتبار سایت شما را نیز بالا می‌برد و امکان ارتباط با مخاطبان مورد نظرتان را افزایش می‌دهد. این کار گاهی حتی می‌تواند از پست گذاشتن در وبلاگ خودتان هم سودمندتر باشد.

در کنار این‌ها، می‌توانید در همان پست لینکی به وب سایت خودتان قرار دهید. این لینک هم به افزایش اعتبار وب سایت شما کمک می‌کند تا در جست و جوی گوگل، رتبه بالاتری داشته باشید.

ارسال خبرنامه الکترونیکی برای اعضاء

خبرنامه الکترونیکی فرصتی مناسب است برای برقرار ارتباط با مشتری‌های احتمالی و مشتری‌های موجود، و یک وسیله مناسب برای تبلیغ محتوا و به اشتراک گذاری اخبار مربوط به کسب و کار است. ابزارهای زیادی وجود دارند که به شما در طراحی و ارسال خبرنامه الکترونیکی کمک می‌کنند. خبرنامه الکترونیکی قادر است برند شما را مفید و آموزنده معرفی کند و با صرفه جویی مناسب در زمان،  فرصتی مناسبی برای به اشتراک گذاری مطالب مفید با مشتریان احتمالی و مشتریان بالقوه و بالفعل کسب و کار ایجاد می‌کند.

تبلیغات اینترنتی در شبکه‌‌های اجتماعی

در ایران درصد زیادی از مردم عضو شبکه‌‌های اجتماعی هستند و در آن حضور فعال دارند. شبکه‌‌های اجتماعی دیگر اپلیکیشن‌ها تلاش می‌کنند به کسب درامد مشاغل کمک کنند. یکی از این راه‌‌های درآمد خدمات تبلیغاتی است که به مخاطبانشان ارائه می‌دهند. از جمله موثرترین راه‌ها برای جذب مشتری همین تبلیغات در شبکه‌‌های اجتماعی است که افراد بیشترین وقت خود را در آن سپری می‌کنند. شما در این فضا فرصت خوبی برای بهبود کسب و کار خود خواهید داشت.

گذاشتن ویدئو و فیلم در یوتیوب یا آپارات

 

چند نمونه تبلیغ برای کسب و کار اینترنتی
چند نمونه تبلیغ برای کسب و کار اینترنتی

یکی از محبوب‌ترین موتورهای جستجو و اشتراک گذاری ویدیو در جهان یوتیوب است که البته در ایران فیلتر است. البته برای کسب و کارهایی که مخاطبشان ایرانیان خارج از کشور است و یا مخاطب بین‌المللی دارند همچنان یوتیوب یکی از بهترین گزینه ‌ها برای فعالیت است.

آپارات نمونه ایرانی یوتیوب است که امکانات محدودتری دارد. بازدید کاربران از این رسانه به قدری زیاد بوده است که آپارات تبدیل به یکی از رسانه‌هایی شده که می‌توانید در برند سازی و ویدیو مارکتینگ از آن استفاده کافی را ببرید.

اما حضور قوی در رسانه‌های ویدیویی نیازمند ویدیوهای تبلیغاتی است که قادر باشد در کوتاهترین زمان، پیام تبلیغ و برند را به مخاطب منتقل کند. برای رسیدن به این هدف با توجه به رویکرد تبلیغاتی خود می‌توانید اقدام به ساخت تیزرهای تبلیغاتی یا موشن گرافیک کنید. اکثر افراد، حتی مدیران، در شبکه‌های مختلف اول ویدیو را می‌بینند و بعد به متن زیر ویدیو را مطالعه می‌کنند.

این شبکه‌ها، آمار بازدیدکننده بسیار بالایی دارند. از بهترین روش‌ها برای معرفی برند و تبلیغات کسب و کار خود همین ساخت فیلم جذاب و آموزنده و بارگزاری در این شبکه‌ها است. اگر بتوانید این کار را به درستی انجام دهید، بیننده‌های بیشتری برای بازدید از وب سایت شما ترغیب می‌شوند و شما را دنبال خواهند کرد. برای آگاهی از انواع این روش‌ها و این‌که کدام روش از همه بیشتر برای کسب و کار شما مناسب است می‌توانید با کارشناسان ما در آژانس ملکه در تماس باشید.

تبلیغ با استفاده از نقاشی به جای متن

در دنیای پر تبلیغات این روزها قطعاً می‌دانید که مردم تمایل چندانی به خواندن متن ندارند و بیشتر دوست دارند محصولات یا خدمات تبلیغ شده را با تصویر ببینند و انتخاب کنند. پس شما هم سعی کنید از نوشتن متن‌های طولانی که موجب خستگی مخاطب می‌شود بپرهیزید و به جای آن از تصاویر تأثیرگذار و مفهومی در تبلیغ خود استفاده کنید که قدرت انتقال مطالب خود را بالا ببرید.

تبلیغات از طریق Google My Business

این یک روش قوی در تبلیغات است، که برای شرکت‌ها این این فرصت را ایجاد می‌کند که حضور خود را در موتور جست و جوی گوگل مدیریت کنند. شما می‌توانید با استفاده از google map   مکان کسب و کار خود را اضافه کنید. این ابزار می‌تواند رتبه شما در نتایج جست و جوی گوگل را بالا ببرد. اگر شما رتبه بالاتری در نتایج جست و جو  داشته باشید، برای شرکت شما اعتبار و اطمینان بیشتری به همراه خواهد داشت و مصرف کنندگان شما را به رقیبانتان ترجیح می‌دهند. امروزه به دلیل سرعت در پیشرفت، کلید جذب مشتری”راحتی” است. کاری کنید که مشتریان بتوانند به آسانی شما را پیدا کنند.

تبلیغات مؤثر در کسب و کار

1. تولید محتوا برای تبلیغ

قبل از تبلیغ سؤالاتی از جمله این‌که چه چیزی برای تبلیغ دارید؟ اجناس ارزان دارید یا نه؟ آیا محصولات منحصربه‌فردو خاصی دارید؟ با پاسخ به این سؤالات می‌توانید تبلیغات مناسبی داشته باشید.

2. استفاده از جملات تأثیر گذار

در تبلیغات خود سعی کنید از عبارت‌هایی ترغیب کننده استفاده کنید که مشتری برای خرید به تکاپو بیفتد! مثل: “تعداد محدود است”، “فقط دو روز دیگر وقت دارید”،” همین الأن تماس بگیرید تا از تخفیف ویژه برخوردار شوید”

3. اعمال خلاقیت

عاملی که تبلیغ شما را از دیگر تبلیغات متمایز می‌کند خلاقیت است. یکی از ملزومات یک تبلیغ موفق و تأثیرگذار خلاقیت است. در حقیقت خلاقیت در تبلیغات به عنوان ابزاری برای جلب توجه بیشتر مشتریان محسوب می‌شود.



مقالات مرتبط:

4 تفاوت تبلیغات و بازاریابی

با تیتر جذاب فروشتو بیشتر کن

آموزش صفر تا صد سوشال مدیا

انواع بنرهای تبلیغاتی

چگونه در اینترنت تبلیغ موثر کنیم؟

تبلیغات مناسب کسب و کارتان را بشناسید

6 روش تبلیغاتی موثر



 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *