طراحی بنر تبلیغاتی در قزوین

طراحی بنر تبلیغاتی در قزوین


طراحی بنر تبلیغاتی در قزوین

طراحی بنر تبلیغاتی در قزوین به‌شکلی است، که با به‌کار گیری اصول تبلیغات و طراحی یک بنر جذاب و متقاعد کننده می‌توانید، به‌شکلی مؤثر برند خود را در فضای اینترنت معرفی کرده و مطرح نمایید.

در حال حاضر انجام تبلیغات بنری برای کسب و کار، یکی از روش‌های مطرح و پر استفاده در پروپاگاند است. با استفاده از روش‌های صحیح آن می‌توانید، کاربران بیشتری را به سمت برند هدایت کرده و به‌تعداد مشتریان خود اضافه کنید.

انجام اینکار نیاز به استفاده از تخصص و مهارت کارشناسانی در این حوزه دارد. آژانس تبلیغاتی ملکه؛ سال‌هاست که با انجام تبلیغات درقزوین توانسته است، اعتبار خوبی را در میان صاحبان مشاغل و کسب و کارهای زیادی، در عرصه تبلیغات اینترنتی کسب کند. در این بحث ما را همراهی کنید، تا تبلیغات بنری، انواع آن و اصول طراحی این نوع از پروپا گاند را برای شما بیشتر توضیح دهیم.

تعریف تبلیغات بنری

در چند سال اخیر دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی، به‌میزان زیادی جای بازاریابی سنتی را گرفته است. در این میان تبلیغات بنری، از جمله شایع‌ترین شیوه بازاریابی دیجیتالی است، که شامل طرح‌های گرافیکی همراه با فرمت‌های مختلفی مانند ویدیو، متن، تصاویر و.. است.

تصاویر گرافیتی در قسمت‌های مختلف سایت در مقابل دید کاربران قرار می‌گیرد. مخاطب با کلیک کردن بر روی بنر، به سایت تبلیغ کننده هدایت خواهد شد. هدف از انجام تبلیغات بنری، انتقال پیام برند به بازدید کنندگان وب سایت پذیرنده تبلیغ و افزایش ترافیک در سایت می‌باشد. معمولاً وب سایت‌هایی برای قراردادن بنر انتخاب می‌شوند، که مورد بازدید جامعه هدف و مخاطبان مورد نظر باشند.

انواع بنر تبلیغاتی

 

طراحی بنر تبلیغاتی در قزوین
طراحی بنر تبلیغاتی در قزوین

بنرهای تبلیغاتی هم دارای انواع مختلفی هستند، که برای بازاریابان و صاحبان کسب و کار، این امکان را فراهم می‌کنند، که پروپاگاند خود را به شیوه‌های مختلفی انجام دهند. ارائه پیام از طریق تبلیغات بنری می‌تواند، با توجه به افراد و هدف آنها متفاوت باشد.

میزان بودجه و معیارهای شما در انتخاب بهترین نوع بنر، برای رسیدن به نتیجه مطلوب و دلخواه از تبلیغات مؤثر خواهد بود. از جمله عوامل مهم و مؤثر، برای مورد قبول واقع شدن بنرهای تبلیغاتی، شامل تصاویر و یدیوها هستند. این موارد از جمله عوامل مهم بصری هستند، که در انتخاب نوع بنر و متقاعد کردن افراد بسیار تأثیر گذار است. در زیر به‌طور خلاصه، چند نمونه از تبلیغات بنری را توضیح خواهیم داد:

بنرهای تبلیغاتی تک تصویری

با استفاده از این نوع از بنر می‌توان، بنر گیف یا متحرک ساخت. که از آن در ساخت بنر استاتیک که بدون انیمیشن و به‌شکل ثابت است، نیز می‌توان استفاده کرد.

بنر ترکیبی و متحرک

این بنر با ترکیبی از عناصر مختلف طراحی بنر، مانند گرافیک و ایجاد جلوه‌های بصری جذاب، برای جذب مخاطبان و تعامل بیشتر با آنها استفاده می‌شود.

 بنرهای متحرک یا گیف

این نوع از بنر به‌وسیله ترکیبی از تصاویر و ایجاد انیمیشین در کنار هم قرار می‌گیرند، که برای طراحی آن از 256 رنگ استفاده می‌کنند. با انجام درست و اصولی این تبلیغ مطمئن باشید، که پروپاگاند شما در هر دستگاه و مانیتوری در بهترین حالت رنگی نمایش داده خواهد شد.

اصول طراحی بنر تبلیغاتی

برای طراحی بنر تبلیغاتی، باید اصولی را همچون موارد زیر رعایت نمود:

کم حجم بودن

با در نظر گرفتن سرعت اینترنت و پهنای باند، باید سعی شود از بنر کم حجم استفاده کرد.

طراحی بنر جذاب

باید به‌شکلی حرفه‌ای بتوانید، در کلمات و تصاویر و.. جذابیت ایجاد کنید.

به‌کار بردن رنگ‌های مناسب

با آگاهی از روانشناسی رنگ‌ها می‌توانید، بنری را با رنگ‌های مناسب طراحی کنید، تا بتوانند پیام تبلیغی را به‌خوبی منتقل  کنند.

استفاده از کلمات مناسب

باید از کلماتی مفید، مختصر و تأثیرگذار برای طراحی بنر تبلیغاتی استفاده کرد. کلمات بایدطوری باشند، که مخاطب را در گیر کرده و سبب

افزایش جذب مشتری شود.

استفاده از فریم یا قاب مشخص

برای طراحی بنر چارچوب یا قاب بنر که همان فریم آن است، که باید در هنگام طراحی بنر آن را در داخل چارچوب مشخص یا قاب منظمی قرار داد. مخاطبان بیشتر جذب بنرهای می‌شوند که دارای فریم و قاب مشخص و زیبایی باشند.

دارای متنی روان و خوانا باشد

بنر تبلیغاتی باید دارای 4 خط بیشتر نباشد. دارای عنوان یا تیتر بوده که اندازه آن با متن متفاوت باشد. سعی کنید فونت‌های متن نامتعارف،

شکسته، نازک و ریز نباشد.

به‌کار گرفتن انواع انیمیشین‌های مناسب و مؤثر در طراحی بنر

 

طراحی بنر تبلیغاتی در قزوین
طراحی بنر تبلیغاتی در قزوین

استفاده از انیمیشین در طراحی بنر بسیار مؤثر خواهد بود. معمولاً بنرهای به‌صورت متحرک و پویا که دارای المان‌های متحرکی هستند، بسیار مؤثرتر خواهند بود. انیمیشن کوتاه تا 15 ثانیه و کمتر که از لحاظ محتوا با پیام بنر کاملاً مرتبط باشد، در انتقال پیام بسیار مفید خواهد بود. انیمیشین‌های طولانی و بی‌ربط، موجب فراموش شدن پیام بنر و پرت شدن حواس مخاطب خواهد شد.

نکاتی در ارتباط با طراحی بنر تبلیغاتی

مؤسسه تبلیغات در قزوین، در هنگام انجام تبلیغات بنری برای مشتریان سعی می‌کند، که پروپاگاند را طوری انجام دهد، که در همان لحظه‌ اول برای مخاطبان قابل فهم باشد و از عناصری استفاده ‌کنند، که برای چند ثانیه ذهن مخاطب را به‌خود جلب کرده و بتواند موضوع را تحلیل کنند. ما توصیه می‌کنیم، اگر بنری را برای وب سایت طراحی کرده‌اید، باید آن را در درون سایت‌های مرتبط با آن گروه شغلی که مشتریان بیشتر از آن دیدن خواهند کرد، قرار داد و به نمایش گذاشته شود.

برای نمایش دیجیتالی بنر سعی کنید، با در نظر داشتن جمعیت بازدید کننده، آن در جایی قرار دهید که رفت و آمد بیشتری در آنجا انجام می‌شود. به‌خوبی از رنگ‌ها، که جزء ابزارهای گرافیک است استفاده کنید، با این کار موفق می‌شوید، که افکار و احساسات خود را به بینندگان منتقل کنید. به‌کارگیری رنگ‌های مانند آبی و نارنجی، برای طراحی بنر بسیار رایج است و در این میان از به‎‌کارگیری رنگ‌های مکمل غافل نشوید.

معایب تبلیغات بنری

استفاده از تبلیغات آنلاین به روش بنر، دارای مزایای زیادی است، اما معایبی هم دارد که شامل موارد زیر می‌شود:

  • نادیده گرفته شدن پروپاگاند در موارد زیادی
  • عدم ایجاد مخاطب هدفمند
  • رعایت نکردن حقوق مخاطبان به‌دلیل تبلیغات بی‌رویه در سایت‌ها
  • ایجاد حس آزار و مزاحمت برای کاربر

البته باید توجه داشت، که با انجام صحیح و به‌کار گیری روش‌های درست در این نوع از پروپاگاند، می‌توان تا حد زیادی این عیوب را کاهش داد و به‌حداقل ممکن رساند، تا میزان اثر بخشی آن به بیشترین حد برسد.

برند تبلیغاتی به‌دلیل ارزان بودن و تأثیرگذاری خوبی که دارند، در پروپاگاند مورد توجه و استقبال قرار می‌گیرند. وجود لوگو، آرم، نام شرکت و شعارهای تبلیغاتی از جمله مواردی هستند، که سرنوشت برند تبلیغاتی را رقم می‌زنند. عباراتی مانند “در اینجا کلیک کنید” کلیشه‌ای و تکراری به‌نظر می‌رسد، برای دنبال کردن بنر، از عبارت وسوسه انگیز و گیرا استفاده نمایید.

وجود تصاویر جذاب و انیمیشین‌هایی که بامحتوا و مرتبط باشند می‌تواند، برای جذابیت بنر مؤثر باشد. ما در آژانس تبلیغاتی ملکه، با انجام فعالیت تبلیغات در قزوین، با داشتن کارشناسانی آگاه و مسلط به فعالیت‌های پروپاگاند تونسته‌ایم، در همه حوزه‌های تبلیغات اینترنتی از جمله طراحی بنر تبلیغاتی، بسیار موفق عمل کنیم.

شما می‌توانید با مراجعه حضوری به این شرکت معتبر در قزوین و یا با استفاده از شماره تلفن‌های موجود در وب سایت، با این کارشناسان آگاه تماس گرفته و با یادگیری نکات مهم تبلیغات بنری خود را به بهترین شیوه ممکن انجام دهید. ما به شما کمک خواهیم کرد، که با انجام پروپاگاند هوشمندانه در حوزه کسب و کار خود بدرخشید، و به موفقیت برسید.



مقالات مرتبط:

تبلیغات پرونق در قزوین

10 نکته در تبلیغ موثر

6 روش موثر تبلیغاتی

5 روش تبلیغ موثر در لینکدین

20 روش تبلیغاتی جذب مشتری



 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *