محصول جدید را با 10 فاکتور موثر معرفی کنید

محصول جدید را با 10 فاکتور موثر معرفی کنید


محصول جدید را با 10 فاکتور موثر معرفی کنید

معرفی یک محصول جدید یکی از حساس‌ترین کارها برای رشد و گسترش کسب و کار است. در اینجا ما شیوه‌های را برای شما توضیح می‌دهیم تا بتوانید محصول جدید را با 10 فاکتور موثر معرفی کنید. اینکار یک فرایند پیچیده و زیرکانه است که نیازمند دقت و مدیریت شما در تمامی مراحل کار است. برای اینکه بتوانید مسیر موفقیت را در تبلیغات و بازاریابی خود سریع‌تر طی کنید نیازمند مشورت با افراد متخصص و کارآزموده در این عرصه می‌باشید. این افراد با دانش و تجربه‌ای که دارند در میان مسیرهای مختلف بهترین راه را برای شما انتخاب کرده تا با صرف هزینه‌ای معقول و زمان کمتر بهترین نتیجه را از کار خود کسب کنید.

آژانس تبلیغاتی ملکه به عنوان یک مرکز تخصصی انواع تبلیغات و بازاریابی همچون طراحی اپلیکیشن و لوگوموشن، طراحی انواع بنرهای تبلیغاتی، انتخاب عکس و ویدیو مناسب برای تبلیغ در شبکه‌های مختلف اجتماعی و… سال‌هاست به عنوان یک مرکز موفق تبلیغات در قزوین شناخته شده است. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت و پیج اینستاگرامی ما انواع فعالیت‌های تبلیغاتی و بازاریابی این مجموعه را مشاهده کرده و به راحتی مشاوره‌های لازم را از کارشناسان ما دریافت کنید.

 ارائه چند شیوه مؤثر برای معرفی محصول جدید

برای معرفی درست محصول یا خدمات باید از شیوه‌های اصولی و حساب شده استفاده کنید تا به‌خوبی در زمان و هزینه‌ها صرفه جویی شود. دانستن مراحل معرفی محصول سبب می‌شود که بدون سردرگمی در این مسیر حرکت کنید. توجه داشته باشید که کسب و کارها و شرکت‌های بزرگ و موفق هر ساله از راهکارهای هوشمندانه و در عین حال خلاق برای جذب مشتریان خود استفاده می‌کنند.

شما باید برنامه ریزی شده عمل کنید به این صورت که قبل از ورود به بازار برای محصول نام انتخاب کنید و نوع معرفی و شیوه فروش را مشخص کنید. در زیر چند راهکار ساده و در عین حال همیشگی و مهم را برای معرفی محصولات بیان می‌کنیم:

داشتن استراژی برای محصول یا خدمات

مهم‌ترین کار در ابتدا انتخاب نام برای محصول می‌باشد تا بتواند به‌‎خوبی آن را معرفی کنید پس در انتخاب نام مناسب دقت داشته باشید.

شناختن بازار و مخاطبین هدف

شما باید در ابتدا تحقیق کنید تا مشتریان خود را بشناسید. با شناخت علاقه مندی‌های آنها بدانید کدام روش معرفی مؤثرتر خواهد بود همین تحقیقات اولیه بازار بسیار کمک کننده است. مثلاً می‌توانید یک نمونه آزمایشی محصول را تهیه کرده و با آن نوع بازخورد مشتریان را ببینید و سرنخ‌های خوبی را برای معرفی و فرش به‌دست بیاورید. اینکار باید در مدت زمانی محدود و با توجه به هزینه‌های پیش بینی شده انجام شود تا بتوانید میزان استقبال و فروش را بررسی کنید.

اقدام سریع و به موقع

 

محصول جدید را با 10 فاکتور موثر معرفی کنید

محصول جدید را با 10 فاکتور موثر معرفی کنید

پس از مراحل گفته شده سریع تبلیغات خود را شروع کنید. این تبلیغات با توجه به موقعیت و اهداف شما بزرگ یا کوچک هستند. انواع تبلیغات در فضای مجازی و شبکه‌های مختلف اجتماعی، تبلیغات در شهر و مکان‌های عمومی و.. را شامل می‌شود.

با شناخت در مورد مشتریان خود می‌توانید به این نتیجه برسید که چه نوع تبلیغاتی برای معرفی محصولات به آنها مؤثرتر است. برای معرفی محصول سعی کنید آن ویژگی برتری که محصول شما در مقایسه با محصولات مشابه دارد را به‌خوبی بیان کنید. طوری که یک حالت منحصربفرد به محصول شما بدهد و در معرفی محصول بر آن تأکید داشته باشید.

ارائه یک نمونه از محصول به افراد سرشناس

اگر بتوانید محصول خود را در اختیار سلبریتی یا اینفلوئنسرها قرار دهید موجب اعتماد سازی شده و بازار بهتری را به‌دست خواهید آورد. مردم ترغیب می‌شوند تا محصولی که در دست یک فرد محبوب و معروف دیده‌اند را بخرند. با ارتباط صحیح با مشتریان فعلی نیز می‌توانید محصولات جدید را به آنها معرفی کنید. با تبلیغات درست درباره ویژگی و مزایای محصول به آنها می‌توانید اشتیاق خرید را در این افراد ایجاد کنید.

زمان برنامه ریزی شده در عرضه محصول

نوع زمان بندی می‌تواند یک راه نجات یا یک راه شکست باشد. اینکه محصول را در چه زمانی معرفی کنید بسیار مهم است. سعی کنید از محصولات جدید همزمان با یک رویداد جدید یا در یک نمایشگاه پرده برداری کنید. در هنگام رونمایی محصول باید کامل و خوب باشد به هیچ عنوان محصول ناقص را فقط به این دلیل که زمان خوبی است معرفی نکنید. تعلل و اقدام دیر هم موجب از دست رفتن زمان برای شما و پر رنگ شدن نقش رقبا می‌شود.

بررسی بازخورد تبلیغات انجام شده

با در نظر داشتن بازخورد تبلیغات می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا راه درستی در پیش گرفته‌اید یا خیر؟ تا اگر مسیر درست نباشد و نتیجه مهمی دریافت نکرده‌اید رویکرد خود را عوض کنید. اینکار با بازاریابی که توسط بازاریاب‌ها انجام می‌شود بهتر می‌توان تشخیص داد.

تحلیل درست از رقبا

با دانستن نقش رقبا و بررسی عملکرد آنها تنها چیزی که می‌تواند شما را متفاوت کند  دانستن تفاوت‌هاست. داشتن یک وجه تمایز در محصول شما با محصول رقبا یک برگ برنده محسوب می‌شود که می‌تواند بهترین شیوه معرفی محصول نیز باشد.

تبلیغات در رسانه های اجتماعی و وب سایت ها

 

محصول جدید را با 10 فاکتور موثر معرفی کنید

محصول جدید را با 10 فاکتور موثر معرفی کنید

امروزه شبکه‌های اجتماعی نقش پر رنگی برای معرفی و تبلیغ محصولات و خدمات دارند که برای محصولات مختلف این شبکه‌ها یک راه جدید برای افزایش فروش است. با بررسی مخاطبان هدف می‌توانید یک یا چند شبکه اجتماعی را انتخاب کرده و محصولات و خدمات  خود را همراه با ویژگی و مزایای آن معرفی کنید.

استفاده از بروشور

در بروشور از متن استفاده می‌کنند به این شکل که با قرار دادن یک تصویر توضیحات کاملی درباره محصول و مزایای آن داده می‌شود. در چاپ بروشور کیفیت کاغذ و چاپ را باید در نظر بگیریم و راه‌های ارتباطی با مشتری مانند آدرس، شماره تلفن، وب سایت، پیج اینستاگرامی به‌خوبی در آن درج شود.

استفاده از کاتالوگ

در کاتالوگ معمولاً از تصویر بیشتر استفاده می‌شود تا متن. سعی کنید عکس‌های با کیفیت را چاپ کرده و توضیحات کوتاه و در عین حال مفیدی را برای معرفی بهتر محصول استفاده کنید. در طراحی کاتالوگ مواردی مانند انتخاب درست رنگ پس زمینه، کیفیت تصاویر، جلد کاتالوگ، فونت متن‌ها، خوانایی، رنگ و.. بسیار مهم است. در نهایت باید کاتالوگ‌ها را به‌دست افراد مناسب و مورد نظر رساند. توجه داشته باشید رساندن کاتالوگ به‌دست کسانی که علاقه‌ای به محصول شما ندارند کاری بی‌فایده است.

شاید بیشتر ما فکر می‌کنیم که تبلیغات و معرفی یک محصول کار پیچیده‌ای نیست و با انجام تبلیغ در شبکه‌های مختلف اجتماعی مانند اینستاگرام و نصب بنر و.. می‌توان محصول خود را معرفی کرده و فروش خوبی داشته باشیم. متأسفانه کسب و کارهای زیادی هستند که با انجام تبلیغات وسیع و صرف هزینه زیاد به نتیجه دلخواه خود برای فروش و جذب مشتری نرسیده‌اند.

برای انجام تبلیغات تخصصی توصیه می‌کنیم با افراد کارشناس در این زمینه مشورت کنید تا بهترین راه را برای تبلیغات شما انتخاب کنند. کادر حرفه‌ای آژانس تبلیغاتی ملکه سال‌هاست با انجام تبلیغات در قزوین به‌شکل‌های مختلف توانسته‌اند در این زمینه بسیار موفق عمل کنند. این مجموعه با طراحی انواع سایت در قزوین، طراحی اپلیکیشن، کاتالوگ‌های جذاب، انتخاب ادمین پیج‌های مناسب برای تبلیغات و.. بسیار  خوب عمل کرده و به موفقیت خوبی برای پیشرفت کسب و کارهای مختلف رسیده‌اند.



بیشتربخوانید:

انواع گوریلا مارکتینگ با ایده های نو

یوتیوب دروازه ای برای پولدار شدن

6 کمپین تبلیغاتی موفق در دنیا

5 نمونه استراتژی دیجیتال مارکتینگ

ترفندهای بازاریابی اینترنتی

4 سایت برتر بازاریابی بین المللی

6 روش موثر تبلیغاتی

5 روش تبلیغ موثر در لینکدین

20 روش تبلیغاتی جذب مشتری

 تبلیعات شامل چه چیزهایی میشود؟

10 نکته در تبلیغ موثر

مشکلات بازاریابی ویروسی یا وایرال مارکتینگ

تبلیغات محیطی خلاقانه را بیشتر بشناسید

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.