ارزان و سریع تبلیغ کن و نتیجه بگیر

ارزان و سریع تبلیغ کن و نتیجه بگیر


ارزان و سریع تبلیغ کن و نتیجه بگیر

ارزان و سریع تبلیغ کن و نتیجه بگیر! با ما همراه باشید تا روش‌های مؤثر تبلیغات را به شما آمورش دهیم. بخش مهم و سخت بیشتر مشاغل جذب مشتری جدید. شما وقتی در شغل خود و بازاریابی موفق خواهید بود که در جذب مشتری و حفظ آن موفق باشید. یکی از مهمترین راه‌های رسیدن به درآمد بالا و موفقیت در کسب‌ و کار، جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی است.

شما باید با راه‌های جذب مشتری آشنا شوید تا بتوانید یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های موجود در کسب‌ و کارها را حل کنید. شاید بگویید ایجاد فهرست مناسبی از مشتریان کاری سخت است. پس بهتر است، با یک مؤسسه حرفه‌ای مشورت کنید تا تبلیغات پربازده و بازاریابی شبکه‌ای را به شما آموزش دهند. تا بتوانید مشتریان دلخواه خود را جذب کنید.

حتماً می‌دانید که وفاداری مشتری عامل حیات و بقای کار شما است. شما باید به صورت هدفمند اصول تبلیغاتی را رعایت کنید تا بلافاصله پس از جذب مشتریان جدید بتوانید در جهت حفظ مشتریان و تبدیل آن‌ها به مشتریان وفادار قدم بردارید.

برای جذب مشتری و حفظ آن لازم است ابتدا اعتماد سازی کنید

مقوله فروش محصول و بازاریابی کار سختی نیست؛ فقط باید یک سری اصول رعایت شود. ابتدا باید از خود بپرسید چه می‌فروشید؟ به چه کسی می‌فروشید؟ چگونه می‌فروشید؟ تمرکزتان را معطوف جزئیات محصول و حفظ مشتری کنید. در ادامه راه باید به نیازهای در حال تغییر مشتریان توجه کنید. با شناخت این تغییرات می‌توانید برنامه‌ فروش خود را متناسب با آن تنظیم کنید تا فروش‌تان همچنان زیاد باشد.

یکی از راه‌های جلب اعتماد مشتری تولید محتوای ارزشمند و مفید است. از طریق محتوا شما می‌توانید توجه مخاطبین را جلب کنید، بعد اعتمادسازی کنید و آهسته آهسته  رفته رفته آن‌ها را به سمت خرید هدایت کنید. اگر محصول شما مورد تأیید مشتری قرار گیرد هم خود فرد مدام آن را تهیه می‌کند هک به دوستانش آن را پیشنهاد می‌کند.

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

 

ارزان و سریع تبلیغ کن و نتیجه بگیر
ارزان و سریع تبلیغ کن و نتیجه بگیر

شبکه‌های اجتماعی مکان مناسبی است برای فعالیت بازاریابی که با توجه به رفتار مشتری برای خرید، به تولید محتوا می‌پردازید. می‌توانید برای افزایش وجهه کاری، سوابق کاری خود را در لینکدین بیاورید تا مشتری به حرفه‌ای بودن شما پی ببرد. انتشار ویدئو آموزشی و ایجاد کانال برای تعامل مستقیم با مشتری بسیار تأثیرگذار است. امروزه بازایابی شبکه‌ای و تولید محتوای جذاب در افزایش فروش و جذب مشتری اهمیت زیادی دارد.

شناخت مشتریان و نیاز آن‌ها

یکی از عوامل مؤثر در تبلیغات پربازده و بازاریابی شناخت مشتری است. باید از خود بپرسید مشتری ایده آل شما کیست و از شما چه می‌خواهد؟ شما باید یک شبکه بزرگ از محصولات و نیازها را برای جلب توجه گسترده مردم ایجاد کنید. شرکت‌های بزرگی مثل آمازون و  تارگت به راحتی می‌توانند این کار را انجام دهند. برای این کار باید از زیرساخت‌ها و قدرت بازار برای جلب مشتری برخوردار باشید. پس اولین قدم این است که پایگاه مشتری خود را کاملاً دقیق مشخص کنید.

برای این مرحله لازم است تحقیقات اینترنتی انجام دهید، با جمعیت‌های مختلف به گفتگو بپردازید و ایده پردازی خوبی داشته باشید. شاید بهتر باشد با دسته بندی‌های کلی شروع کنید، مثلاً اینکه کسب‌وکار شما به مردان، زنان یا هر دو مرتبط است. می‌توانید گروه‌ها را با توجه به سن، درآمد و مکان تقسیم بندی کنید. هرچه اطلاعات بیشتری در مورد مشتری خود داشته باشید، می‌توانید محصولات مناسب‌تری به آن‌ها ارائه دهید.

تبلیغات ارزان و سریع

برای تبلیغات پربازده باید به دور و اطرافتان توجه ویژه داشته باشید. وقتی صحبت از تبلیغات می‌شود اکثراً از شنیده‌ها و دیده‌های می‌گویند. اینکه تبلیغات اینستاگرامی بازده خوبی دارد یا نه در عمل باید بررسی شود. مشکل اکثریت کسب و کارها این است که وقتی می‌شنوند یک وب سایت برای جذب مشتری جدید مناسب است، دیگر به این موضوع توجه نمی‌کنند که یک وب سایت باید چه شکلی باشد و از چه روش‌هایی برای جذب مشتری استفاده کند. در این مورد باید کسی باشد که آن‌ها را راهنمایی کند و برایشان توضیح دهد که هدف از وبسایت زدن چیست.

همین که یک وبسایت با کمترین هزینه طراحی کنید و آن را رها کنید اصلاً کافی نیست. اینکه بدانید تبلیغات در اینستاگرام بازده زیادی دارد، با زدن یک پیج اینستاگرام و خرید فالور و لایک به نتیجه خوبی نمی‌رسید. تبلیغات برنامه لازم دارد و باید هدفمند انجام شود. ما روش‌های تبلیغاتی را بر اساس نیاز شما طراحی و تدوین می‌کنیم، پس به مشاوران تبلیغاتی ما اعتماد کنید و مطمئن باشید که نتیجه‌ای که می‌گیرید حتما شما را خوشحال خواهد کرد. ملکه به شما یاد می‌دهد که چگونه تبلیغ کنید که بیشترین نتیجه را بگیرید. بازایابی شبکه‌ای، اصول تبلیغات، دیجیتال مارکتینگ و راه‌های جذب مشتری را از متخصصان ملکه بخواهید.

خلاقیت در تبلیغات

 

ارزان و سریع تبلیغ کن و نتیجه بگیر
ارزان و سریع تبلیغ کن و نتیجه بگیر

داشتن نوآوری و خلاقیت یک اصل مهم در تبلیغات به شمار می‌رود. اگر تبلیغات شما تقلید محض از تبلیغات دیگر رقبا باشد، نباید منتظر نتیجه خوب و بازده بالا باشید. این کار باعث عدم اعتماد مشتری به شما می‌شود و او را به سمت رقیبتان هدایت می‌کند. با انجام تبلیغات جذاب و نوآورانه باید اعتماد مخاطب را به‌ خود جلب کنید.

تأثیر زمان و مکان مناسب در تبلیغات

وقتی که مخاطب و علایق او را به خوبی شناختید، با توجه به وسایل ارتباط جمعی که در اختیار دارید مثل رادیو، تلویزیون، نشریات و شبکه‌های اجتماعی مختلف، باید بهترین زمان و مکان ممکن را برای انجام تبلیغات خود انتخاب مشخص کنید. حتی اگر شما یک تبلیغ بسیار زیبا و اصولی طراحی و تولید کنید، اما زمان و مکان پخش آن نابجا و مناسب نباشد، مطمئناً درست عمل نخواهد کرد.

تأثیر بازاریابی محتوایی

از دیگر روش‌های تبلیغات مؤثر و جذب مشتری بازاریابی محتوا است که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بازایابی محتوا یک روش غیر مستقیم، برای تبلیغ محصول و خدمات به مشتریان است. برقراری ارتباط متنی خوب با مشتری، باعث جلب اعتماد او برای خرید می‌شود. این روش تبلیغ غیرمستقیم، طیف وسیعی از مخاطب را به‌ سوی شما می‌آورد.

بیان ویژگی‌های محصول و خدمات

ویژگی‌هایی که فکر می‌‎کنید برای مشتری می‌تواند مهم باشد و او را ترغیب کند بیان کنید. نتیجه ویژگی‌های محصول شما دارای اهمیت است. مثلا  یک مشاور خوب ویژگی‌ای که دارد این است که کاربر از طریق سایت به‌راحتی به نتایج کار دسترسی پیدا کند. نتیجه این ویژگی چیست؟ صرفه جویی در وقت مشتری و سرعت انجام کار. پس لازم است در تبلیغات خود به نتیجه‌ای که از ویژگی‌های محصول یا خدمات شما حاصل می‌شود اشاره کنید. ما به شما می‌گوییم که چگونه در سه مرحله این کار را انجام دهید:

ابتدا باید لیست تمام ویژگی‌های محصول خود را تهیه کنید، به طور دقیق مشخص کنید هر ویژگی چه کاری انجام می‌دهد، سپس برای هر ویژگی مشخص کنید که نتیجه این کار برای مشتری چه خواهد بود.

با ملکه ارزان تبلیغ کن و نتیجه بگیر! این مجموعه جدیدترین و موثرترین تکنولوژی‌های تبلیغات را به شما معرفی می‌کند. گروه مشاوران ملکه از تولید و طراحی برند تا توسعه‌ آن‌ها  در جهت موفقیت بیشتر، در کنار شما خواهد بود.



مقالات مرتبط:

ترفندهای موثر در جذب مشتری

مشاور تبلیغات دقیقا چه وظایفی دارد؟

پارادوکس تبلیغاتی

تاثیر تبلیغات پایدار در افزایش در آمد

تفاوت چالش مشتری با تعامل مشتری



 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *