تبلیغات رنگی بهترین تله برای فروش بیشتر

تبلیغات رنگی بهترین تله برای فروش بیشتر


تبلیغات رنگی بهترین تله برای فروش بیشتر

رنگ‌ها یک نوع راهنمای بالقوه قوی، برای تبلیغات و بازاریابی محسوب می‌شوند؛ طوری‌که تبلیغات رنگی بهترین تله برای فروش بیشتر است. با داشتن آگاهی کامل، درباره ترجیحات تأثیر رنگ‌ها برروی مشتریان، در هنگام تبلیغات و بازاریابی، پی می‌برید که کدام رنگ می‌تواند، بیشترین تأثیر را در جذب مشتری و خرید آنها داشته باشد. قدرت رنگ در تبلیغات طوری است، که موجب فروش بیشتر و در نتیجه کسب سود می‌گردد.

متخصصان آژانس تبلیغاتی ملکه؛ با تجربه‌های زیادی که در عرصه انواع تبلیغات و بازاریابی‌های مختلف از جمله بازاریابی اینترنتی و بازاریابی شبکه‌ای کسب کرده‌اند، می‌توانند شما را در زمینه انتخاب رنگ مناسب برندتان به خوبی یاری کنند. روانشناسی رنگها در برندینگ و شناخت رنگهای تأثیرگذار در تبلیغات، نیازمند داشتن دانش و مهارت است، که خوشبختانه کارشناسان ما در این مجموعه کاملاً به علم و دانش آن آگاه هستند.

اهمیت رنگ‌ها در بازاریابی و تبلیغات

طراحان گرافیک و بازاریابان، مدت‌هاست که به اهمیت رنگ‌ها در موفقیت کمپین‌های بازاریابی پی برده‌اند. همان‌طوری‌که می‌دانیم، رنگ‌ها دارای انواع گوناگونی هستند، که هر کدام می‌توانند موجب بر انگیخته شدن احساسات خاصی در انسان‌ها شوند، که با ایجاد انگیزه در فرد آنها را ترغیب به خرید می‌کند. مشتریان زیادی به دلیل علاقه به نوع بسته بندی و رنگ محصول، معمولاً آنها را خریداری می‌کنند. حتی در تبلیغات اینترنتی، نوع رنگ و طرح سایت بر میزان کلیک‌ها از طرف کاربران بسیار مؤثر است.

در نظر داشتن ریشه فرهنگی برای انتخاب رنگ‌ها در تبلیغات

 

تبلیغات رنگی بهترین تله برای فروش بیشتر
تبلیغات رنگی بهترین تله برای فروش بیشتر

برای داشتن یک برنامه بازاریابی موفق، باید تفاوت‌های فرهنگی را در تبلیغات در نظر بگیرید. زیرا یک رنگ واحد ممکن است، در فرهنگ‌های مختلفی معانی گوناگونی را القاء کند. مثلاً رنگ زرد در کشورهای شمال آمریکا و اروپا، به معنای نشاط و شادی و روشنایی است، که کالاهای زرد را بیشتر برای کودکان و در محیط خانوادگی استفاده می‌کنند. در حالی که در کشوری مانند آلمان، زرد نماد حسادت است.

در کشورهای آسیایی، زرد رنگی سلطنتی و مقدس است و در ژاپن رنگ زرد، به عنوان رنگ شجاعت شناخته شده است. زرد به دلیل اینکه یادآور رنگ طلااست، کیفیت پول و تجارت را یادآوری می‌کند. مدیران و صاحبان کسب و کار، به عنوان بازاریابان وظیفه دارند، که طراحی و رنگ محصولات و خدمات خود را با فرهنگ مخاطبانشان منطبق کنند، تا بیشترین اثر را داشته باشد.

استفاده صحیح از رنگ‌ها برای اهداف تبلیغات و بازاریابی

صاحبان مشاغل تمایل زیادی دارند، که در عرصه تبلیغات حضور پررنگی داشته باشند. با استفاده از روش‌های نوین بازاریابی و تبلیغات، می‌توانند باعث ایجاد هویت بصری برای برند یا کسب و کار خود شوند. انتخاب صحیح رنگ، اصلی‌ترین بخش موفقیت برای جذب مشتری است. باید در تبلیغات اینترنتی طرح گرافیکی محصولات، به شکل و رنگ آن بسیار توجه کنید، طرح باید طوری باشد که در نگاه اول مشتریان را جذب کرده و متفاوت از طرح‌های سایر رقبا باشد. می‌خواهیم به بعضی از رنگ‌ها، نگاه عمیق‌تری داشته باشیم، تا با توجه به معانی آنها انتخاب بهتری داشته باشید.

رنگ‌های گرم

رنگ قرمز، نارنجی، زرد و انواع ترکیبات این رنگها گرم محسوب می‌شوند، که مثبت، انرژی بخش و شادی آور هستند.  در زیر تأثیر رنگ قرمز را با هم بررسی می‌کنیم:

معمولاً افراد با دیدن رنگ قرمز، احساس هیجان، گرما، راحتی، شوق و اعتماد به نفس می‌کنند. اما احساسات منفی مثل جنگ، خشونت، خشم، خطر، آتش سوزی و.. که ممکن است، با دیدن این رنگ احساس شوند. بر انگیختن همین احساسات منفی در مواردی ممکن است، موجب خرید محصولاتی مانند حشره کش‌ها یا مواد محافظ دندان شود. رنگ قرمز حتی اثراتی هم بر روی بدن می‌گذارد و موجب افزایش تنفس و متابولیسم بدن می‌گردد. ترکیباتی در رنگ قرمز استفاده می‌شود، که در بعضی از مواقع واقعاً فوق العاده است، مثلاً ترکیب قرمز همراه با طوسی و آبی یا ترکیب قرمز با رنگ سفید و مشکی و….

رنگ‌های سرد

رنگ‌هایی مانند بنفش، سبز و آبی و انواع ترکیبات آنها، جزء رنگهای سرد هستند؛ که در مقایسه با رنگ‌های گرم حرفه‌ای‌تر، آرامش بخش‌تر و عمیق‌تر هستند.

رنگ‌های خنثی

این رنگ‌ها جلب توجه کمتری می‌کنند، اما در عرصه برندسازی بسیار با اهمیت هستند. رنگ‌های خنثی، با ایجاد تعادل میان رنگ‌های اصلی موجب می‌شوند، میان آنها تعادل بر قرار شده و حس مورد نظر به مخاطب منتقل شود. رنگ‌های خنثی هر کدام دارای معانی مخصوص به خود هستند، که باید در تبلیغات و بازاریابی نسبت به آنها آگاه باشید.

ترجیح رنگها برای تبلیغات و بازار یابی محصولات پر اهمیت و کم اهمیت

تبلیغات رنگی بهترین تله برای فروش بیشتر
تبلیغات رنگی بهترین تله برای فروش بیشتر

محصولاتی که خرید آنها برای مصرف کنندگان ضروری است، معمولاً با دقت بیشتری مورد بررسی قرار می‌گیرند، زیرا تصمیم گیری برای خرید آنها متفاوت با تصمیم برای خرید محصولات کم اهمیت است. کارشناسان معتقدند، تصمیم برای خرید محصولات پر اهمیت، مستلزم ایجاد یک واکنش هیجانی است، ولی در محصولات کم اهمیت، افراد با در نظر داشتن عوامل ساده که نیاز به اطلاعاتی زیادی نیست، تصمیم به خرید می‌گیرند. طیف رنگ‌های مورد استفاده در تبلیغات و بازاریابی و نوع بسته بندی، در نهایت تصمیم گیری برای خرید محصولات با اهمیت در مقایسه با محصولات کم اهیمت بسیار مهم تر و ضروری‌تر است.

انتخاب رنگهای مناسب برای انواع محصولات

برای انواع بازاریابی مانند بازاریابی اینترنتی، بازاریابی شبکه‌ای و.. عواملی مانند شکل، رنگ، سایز، صدا به میزان زیادی به خلق احساسات و جلب توجه کمک می‌کند. فاکتور کلیدی در این امر، انتخاب رنگ است، که در فروش محصول بسیار مؤثر است. بازاریابی پدیده‌ایی واکنش پذیر است، که با جمع آوری و پردازش اطلاعات حاصل از خرید مشتریان بر اساس پاسخ آنها به انواع رنگ‌ها انجام می‌گیرد.

در روانشناسی رنگها به خلوص رنگ توجه زیادی می‌شود. برای تبلیغاتی خوب توصیه می‌شود، تن میانی رنگ را انتخاب کنید، با توجه به اصول تبلیغات تن خیلی روشن یا خیلی تیره، زیاد مورد پسند نیست. بعضی از تولیدات صنعتی، با رعایت اصول طراحی و فرم کلی و نوع رنگ انتخابی، سعی می‌شود، از محصولات هم خانواده و هم رده خود پیروی نماید.

این امر باعث می‌شود، میل خرید در میان مشتریان برای این نوع کالا، به عنوان یک کالای تکمیلی که از قبل تبلیغاتی در مورد آنها شده است بالا برود. در چنین شرایطی بازاریابان رنگی را پیشنهاد می‌دهند، که به نظر بیاید مشتری می‌تواند به راحتی آن را درک کنند. القاء تأثیر رنگ‌ها برروی محصولات مختلف، متفاوت خواهد بود. مثلاً رنگ قرمز برروی پلاستیک، فلز، فرش، پارچه و.. حتی با ایجاد سایه‌های یکنواخت و همسان، اثرات متفاوتی را برروی افراد ایجاد می‌کند.

آژانس تبلیغاتی ملکه

آژانس تبلیغاتی ملکه، سال‌هاست که در عرصه بازاریابی و فروش، با طراحی سایت حرفه‌ای در قزوین، طراحی انواع لوگو موشن در قزوین و تیزر تبلیغاتی در قزوین، طراحی لوگو در قزوین و.. توانسته‌اند، تبلیغات پربازده در قزوین داشته باشند و به عنوان یک مرکز موفق در عرصه تبلیغات شناخته شود. کادر حرفه‌ای و مجرب این مجموعه معتبر، با در نظر داشتن روانشناسی رنگها در تبلیغات می‌توانند، با انتخاب رنگهای تأثیرگذار در تبلیغات، بهترین رنگ برای بنر تبلیغاتی مورد نظر، برای کسب و کارهای مختلف را انتخاب کنند، که بسیار مورد توجه مشتریان قرار بگیرد. شما می‌تواند با استفاده از شماره تلفن‌های موجود در وب سایت، با کارشناسان تماس گرفته و اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب نمایید.



مقالات مرتبط:

بدترین رنگ برای تبلیغات

آیا به تاثیر رنگ در تبلیغات اعتقاد دارید؟

10 رنگ اصلی در تبلیغات



 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *