تبلیغات مینیمالیسمی یا مینیمالیسم تبلیغاتی؟

تبلیغات مینیمالیسمی یا مینیمالیسم تبلیغاتی؟


تبلیغات مینیمالیسمی یا مینیمالیسم تبلیغاتی؟

تبلیغات مینیمالیسمی یا مینیمالیسم تبلیغاتی چیست و کاربرد آن تا چه حد است؟ برای شناخت بهترین روش تبلیغاتی برای کسب‌وکار خود با ملکه تماس بگیرید. با پیشرفت فناوری توانایی تبلیغ‌کنندگان برای ایجاد تبلیغات پیچیده‌تر و پر زرق و برق‌تر و ارائه آن‌ها به روش‌های مختلف نیز افزایش می‌یابد. تبلیغات مردم را در تلویزیون، اینترنت و حتی تلفن همراهشان غرق می‌کند. حجم و پیچیدگی دیگر مانند گذشته توجه مصرف کننده را جلب نمی‌کند و برای کسب و کارهایی که در تلاش برای سهم بازار هستند مشکلی جدی ایجاد می‌کند.

مینیمالیسم در تبلیغات یک پاسخ بالقوه برای این مشکل ارائه می‌دهد. خلاقیت برای تبلیغات مؤثر ضروری است. بسیاری از برندها از خلاقیت برای ساختن تصاویر برند با معنای بیشتر قابلیت‌های اساسی محصولات خود استفاده کرده‌اند. رهبری در خلاقیت و هنرمندی در تبلیغات به تشخیص رهبران برند کمک می‌کند. دانستن نحوه استفاده از خلاقیت برای ارائه پیام‌های تبلیغاتی قدرتمند بسیار مهم است. برای طراحی سایت فروشگاهی به سایت ملکه مراجعه کنید و در صورت نیاز داشتن به راهنمایی از متخصصان ما کمک بگیرید.

مینیمالیسم چیست؟

 

تبلیغات مینیمالیسمی یا مینیمالیسم تبلیغاتی؟
تبلیغات مینیمالیسمی یا مینیمالیسم تبلیغاتی؟

خاستگاه مینیمالیسم یک جنبش هنری در دهه 1960 است. هنرمندان مینیمالیست به دنبال حذف حس نویسندگی هنری بودند و در عوض بر اشکال هندسی، خطوط و رابطه بین هنر و فضا تمرکز کردند. هدف هنر مینیمالیستی سادگی بر بیان ایده‌های پیچیده است و از تلاش برای برقراری ارتباط نماد یا استعاره اجتناب می‌کند. اگرچه جنبش هنری در اواخر دهه 1960 به پایان رسید، تمرکز مینیمالیسم بر سادگی همچنان به اعمال قدرت در زمینه‌های خلاقانه دیگر از جمله تبلیغات ادامه می‌دهد.

مینیمالیسم در تبلیغات چه کاربردی دارد؟

تبلیغات مینیمالیستی اغلب به یاد ماندنی هستند، زیرا تمایل دارند توجه ما را به خود جلب کنند. ماهیت خالی تبلیغات به طراحان اجازه می‌دهد تا فضای منفی را به گونه‌ای دست‌کاری کنند که چشم بیننده را به تصویر یا پیام اصلی جلب کند. شما همیشه باید ابتدا تغییرات بالقوه در عناصر برندسازی را آزمایش کنید تا از پاسخ مثبت مشتری اطمینان حاصل کنید و برای جلوگیری از سردرگمی به اطلاع مشتریان از تغییرات بپردازید. با این حال به حداقل رساندن عناصر در تبلیغات برای تمرکز بر یک پیام کلیدی می‌تواند پاسخ و یادآوری تبلیغات شما را بهبود بخشد.

تولید مفهوم خلاقانه

مفهوم خلاقانه توسط تیم خلاق ایجاد می‌شود و پایه یا موضوع اصلی یک کمپین تبلیغاتی را تشکیل می‌دهد. مفهوم خلاق اساساً داستان پشت پیام‌های ارائه شده در یک تبلیغ یا یک سری تبلیغات است. این کاراکترها و عناصر موجود در تبلیغات را به هم پیوند می‌دهد تا به انتقال پیامی به یاد ماندنی و مؤثر کمک کند که پاسخ رفتاری مطلوب را از بازار هدف ایجاد کند. بسته به آنچه شرکت در تلاش برای برقراری ارتباط است طنز، درام و اکشن اغلب عناصری از یک مفهوم خلاقانه هستند.

اصول طراحی تبلیغات

اصول طراحی مجموعه‌ای از دستورالعمل‌های بصری پذیرفته شده است که باید از آنها پیروی کنید تا تبلیغات زیبایی داشته باشید. اگرچه اصطلاحات متفاوت است اصول شامل تعادل، سلسله مراتب، تناسب، تأکید و وحدت است. تعادل به این معنی است که آیتم‌های بصری به طور یکنواخت در سراسر آگهی وزن دارند. سلسله مراتب به جریان تبلیغ و نحوه حرکت چشم خواننده یا بیننده برای کشف داستان مربوط می‌شود.

تناسب به اندازه و تأثیر عناصر مختلف در آگهی اشاره دارد. مینیمالیسم یک مفهوم جهانی از نظر سبک زندگی، زیبایی شناسی و بازاریابی است. این ایده به احتمالات «کمتر بیشتر است» معتقد است، یعنی استفاده از منابع کمتر برای ایجاد معنای بیشتر. استفاده از این مفهوم توسط شرکت‌‌های تبلیغاتی برای تبلیغ محصولات خود استفاده شده است که باعث ایجاد تبلیغات حداقلی به عنوان یک شکل محبوب شده است.

در تبلیغات مینیمالیسم به استفاده استراتژیک از رنگ سفید گسترده، زیبایی شناسی بالا، متن و گرافیک کمتر و مقاومت در برابر هر چیزی بیش از حد اشاره دارد. تبلیغات مینیمالیستی جوهر محصول را در یک تصویر، یک جمله یا یک نشانه کوچک به جای پرداختن طولانی به مزایای محصول ارائه می‌دهد. آنها بر درگیر کردن مصرف کننده با تبلیغات و ارائه اطلاعات با منابع کمی تمرکز می‌کنند.

تاثیر تبلیغات مینیمال

 

تبلیغات مینیمالیسمی یا مینیمالیسم تبلیغاتی؟
تبلیغات مینیمالیسمی یا مینیمالیسم تبلیغاتی؟

کسب و کارهای زیادی وجود دارند که مطالب بازاریابی خود را با متن پر می‌کنند. احساس می کنیم که باید از کمپین‌های تبلیغاتی خود به عنوان وسیله‌ای برای برقراری ارتباط با هر جنبه‌ای از تجارت، محصول یا خدمات خاص خود استفاده کنیم. به جای استفاده از آنها برای دستیابی به چیزی که برای آن طراحی شده اند: سرگرمی، اطلاع رسانی و متقاعدسازی. متقاعد کردن فقط با کلمات است، اینطور نیست؟ خب، پاسخ صادقانه به آن این است: نه همیشه. تصویرسازی، مفهوم، خلاقیت، و ارائه، زمانی که به درستی انجام شود، همگی می توانند به اندازه کلام نوشته شده متقاعد کننده باشند.

چگونه تبلیغات می‌تواند یکی از قدرتمندترین و موفق‌ترین ابزارهای ما باشد؟

سادگی: تصویری ساده، پیام ساده، مفهوم ساده. اغلب گفته می‌شود که نشانه یک متخصص واقعی توانایی آنها در توضیح ایده‌های پیچیده به روشی ساده است. اگر بتوانید آنچه را که رقبای شما برای توضیح به دو صفحه متن نیاز دارند در یک تصویر بیان کنید خیلی عالی است. مردم می‌دانند که ساده کردن کارها چقدر دشوار است.

هوش و طنز: دو موضوع تکرار شونده وجود دارد که دائماً در تبلیغات حداقلی خود را نشان می‌دهند: طنز و هوش که بسیار به هم مرتبط هستند. دلیل اینکه تبلیغات مینیمالیستی اغلب خنده‌دار هستند این است که هوشمندانه طراحی شده‌اند. یکی از پیش نیازهای کمتر گفتن با کلمات این است که باید راه‌های دیگری برای حرف زدن پیدا کنید.

صرفه جویی در زمان: اعتقاد بر این است که مغز انسان تصاویر را 60000 برابر سریع‌تر از متن پردازش می‌کند. با در نظر گرفتن این موضوع به نظر می‌رسد که بسیار منطقی است که وقتی بازاریابی خود را به مخاطبان کمیاب ارائه می‌کنیم تصاویر حکومت می‌کنند. بیلبوردها مثال خوبی برای این موضوع هستند. یک فرد معمولی تنها چند ثانیه فرصت دارد تا محتویات یک بیلبورد را جذب کند. بنابراین این بهترین رسانه برای رویکرد متن سنگین نیست. با استفاده از تصاویر پیام را در ذهن مخاطب خود ثبت می‌کنید. بنابراین حتی اگر بعد از مشاهده اولیه پنج دقیقه طول بکشد تا بفهمند پیام چیست خوب است و در ذهن آنها باقی خواهد ماند.

تیم خلاق طراحی سایت  در قزوین

تیم خلاق مجموعه‌ای از کارمندان آژانس تبلیغاتی است که از طرف یک مشتری با هم کار می‌کنند تا مفهوم خلاقانه یک کمپین تبلیغاتی را توسعه دهند. هدایت هنری و کپی نویسی دو عملکردی هستند که با هم ترکیب می‌شوند تا تیم خلاق را تشکیل دهند. کپی متن نوشتاری یا شفاهی است که ویژگی‌ها و مزایای برند را برای بازار هدف آن نشان می‌دهد. آژانس ملکه از یک تیم حرفه‌ای و خلاق برای طراحی سایت فروشگاهی برخوردار است که بهترین راه‌های تبلیغات مؤثر را به شما پیشنهاد می‌کنند تا در کوتاه‌ترین زمان به یک برند معروف تبدیل شوید.



مقالات مرتبط:

20 کسب و کار خانگی پر درآمد و کم هزینه

6 کمپین تبلیغاتی موفق در دنیا

5 نمونه استراتژی دیجیتال مارکتینگ

ترفندهای بازاریابی اینترنتی

4 سایت برتر بازاریابی بین المللی

6 روش موثر تبلیغاتی

5 روش تبلیغ موثر در لینکدین

20 روش تبلیغاتی جذب مشتری

 تبلیعات شامل چه چیزهایی میشود؟

10 نکته در تبلیغ موثر

مشکلات بازاریابی ویروسی یا وایرال مارکتینگ

5 ویژگی یک شعار تبلیغاتی موثر



 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *