بازاریابی زنبوری با آموزش رایگان
یکی از مدرنترین و جدیدترین، شیوه بازاریابی شبکه ای، همین بازاریابی زنبوری است. شما میتوانید، از کارشناسان آژانس تبلیغاتی ملکه، بازاریابی زنبوری با آموزش رایگان را فرا بگیرد. در واقع این نوع بازاریابی، مانند این است که، با انجام تبلیغات ارزان و کوچک، برای معرفی محصول با این پکیج تبلیغاتی، زنبور را بهداخل خانه فرد برده، و همواره این تبلیغات در محیط خانه فرد پرسه میزند.
نگاهی به بازاریابی زنبوری
بازاریابی زنبوری یا دهان بهدهان، با ترغیب کردن مصرف کنندگان به تبلیغ محصول یا خدمت، از طریق مکالمه با دوستان، خانواده و اطرافیان، سبب شناخت و تبلیغ برای محصول جدید میگردد. در واقع با این شیوه پیش از در دسترس قرار گرفتن محصول یا خدمت، موجب ایجاد آگاهی از آن در دیگران میگردد. در چند سال اخیر با ورود اینترنت، به دنیای بازاریابی و تبلیغات، برندها بهدنبال راهی بوده، تا با استفاده از تعامل اجتماعی آنلاین و ایجاد هیجان، درباره خدمات و محصولات خود بودند، که بازاریابی زنبوری یا همهمهای، بهترین شیوه برای رسیدن به این منظور بود. هدف این نوع از بازاریابی و فروش، استفاده از مخاطبان رسانه اجتماعی، برای ایجاد مکالمهای در ارتباط با جدیدترین محصولات و خدماتی است، که ارائه میشود. بنابر این برندهای زیادی هستند، تا از طریق افراد تأثیرگذار و از این طریق، پیامهای تبلیغی خود را منتشر کنند، به این امید که بتوانند، هیجانی را در ارتباط با محصول فروخته شده، در میان مردم ایجاد نمایند.
اهمیت بازاریابی زنبوری
معمولاً اکثر ما، به تجربیات دیگران درباره یک شرکت، بیشتر اعتماد میکنیم و نظراتی که یک مشتری درباره خدمت یا محصولی ارائه میدهد، برایمان قابل اعتمادتر از گفتههای خود شرکت است. طی یک تحقیق، از هر 10 نفر 9 نفر از آنها، این گفته را تأیید کردهاند. بنابراین واضح است، که نظرات دیگران قسمت مهمی از فرآیند تصمیم گیری برای خرید را تشکیل میدهد، و این خود اهمیت بازاریابی زنبوری را برای ما روشن میکند.
هدف بازاریابی زنبوری
جذب مشتریان جدید، هدف نهایی این نوع از بازاریابی و فروش است، که افزایش ترافیک آنلاین و افزایش فروش محصول، جزء اهداف جانبی آن محسوب میشود. در این بازایابی، عمدتاً توسط اینفلوئنسرها یا همان اشخاص معروف و تأثیر گذار تبلیغ میشود، که پیش از عرضه عمومی خود، با مصرف محصول و استفاده از خدمات درباره مزایای آن با مردم صحبت میکنند، و نظرات و تجربیات خود را با دیگران بهطور عمومی به اشتراک میگذارند.
این اشخاص معروف معمولاً کسانی هستند، که در رسانههای اجتماعی و شبکههای اینترنتی، دنبال کنندهای زیادی داشته که آنها را به خرید محصولات مورد نظر تشویق میکنند. این نظرات برروی افکار عمومی تأثیر زیادی دارد و دیدگاه مثبتی را برای آن محصول یا خدمات ایجاد میکند. بنابراین در حال حاضر بازاریابان زیادی هستند، که مشتاق همکاری با اینفلوئنسرها برای تبلیغات جدید خود میباشند.
شیوههای بازاریابی زنبوری
تکنیکهای بازاریابی همهمهای یا همان زنبوری، براساس شبکههای اجتماعی و اینترنتی موجود، که در دسترس عموم مردم قراردارد اعمال میشود. در واقع این بازاریابی، از تعامل یک به یک استفاده کرده، که رسانههای سنتی قادر به انجام آن نیستند. کاربران شبکههای جتماعی این امکان را دارند، که با تک تک دنبال کنندگان خود تعامل داشته باشند. در حال حاضر قسمت زیادی از این نوع بازاریابی و فروش، از طریق سیستمهای عامل اشتراک ویدیو انجام شده، که از طریق یک شرکت تبلیغاتی یا یک سازمان مربوطه، محتوایی ویدیویی را تولید کرده و با بینندگان به اشتراک میگذارند.
این ویدیوها بهطور کلی، دارای مطالب بحث برانگیز و طنز هستند، تا بتوانند توجه افراد را جلب کنند. طوریکه افراد تشویق شوند، درباره آن بحث و گفتگو کنند و بهدلیل جذابیتی که دارد، آن را با دوستان و دیگران به اشتراک بگذارند. این فعالیت پیش از عرضه محصول به بازار انجام میشود، تا با انتشار تبلیغات مشتریان بلقوه به داشتن تعامل بیشتری تشویق شوند.
مزایای بازاریابی زنبوری
این نوع از بازاریابی شبکهای، بهدلیل سریع و مؤثر بودن، دارای مزایای زیادی است، که در زیر به چند مورد مهم از آن اشاره میکنیم:
سرعت
این کمپینها بهدلیل داشتن تعامل در رسانههای اجتماعی، با تولید محتوایی که انجام میدهند، سبب افزایش سریع آگاهی از برند میشوند.
ایجاد تبلیغ کنندگان بیشتر
زمانی که تبلیغات زنبوری، مورد توجه مصرف کنندگان بیشتری قرار میگیرد، سبب میشود پستها را برای افراد بیشتری به اشتراک بگذارند، و به دوستان خود اطلاع دهند، که از این محصول یا خدمت استفاده کنند. در این شرایط، افراد زیادی به سفیران تبلیغاتی ما تبدیل میشوند.
هزینهها
این بازاریابی، در مقایسه با سایر روشهای دیگر بازاریابی، بسیار مقرون و به صرفهتراست و با هزینه کمتری انجام میشود . افزایش درآمد، به راحتی موجب، افزایش نرخ بازگشت سرمایه برند میشود.
منحصر بفرد بودن
این بازاریابی بهدلیل، خلاقیت و محتوای سرگرم کنندهای که دارد، سبب میشود تا برند شما متفاوت از دیگر برندها باشد.
شناخت برند
بازاریابی زنبوری با دسترسی سریع و گستردهای که دارد، سبب افزایش آگاهی سریع مردم از برند میشوند.
چطور میتوانیم یک کمپین بازاریابی زنبوری ایجاد کنیم؟
بازاریابی همهمهای، یک روش مؤثر برای برندهایی است، که بدون توجه به نوع محصول یا خدمات میتوانند، به خوبی از آن استفاده کنند. در صورت استفاده صحیح و اصولی از این شیوه، مسلماً بهترین عملکرد را خواهد داشت. این روش برای کالاهای مختلف، با توجه به مخاطبان آنها متفاوت خواهد بود، اما بهطور کلی برای بازاریابی و فروش، همه نوع کسب و کاری میتواند، مفید و مرثر باشد. با نتشار محتوای مناسب، در رسانههای اجتماعی و برنامه ریزی مناسبی که از قبل انجام میشود، معمولاً برند میتواند شهرت خوبی را کسب کند. به محض اینکه محتوای مورد نظر ما حالت ویروسی پیدا کند، توجه بیشتری به آن جلب شده، که این امر برای تصویر عمومی شرکت و کسب و کار ما بسیار مهم است.
آژانس تبلیغاتی ملکه یک شرکت بسیار موفق در عرصه تبلیغات
جلب اعتماد مشتریان، مهمترین عامل در موفقیت هر کسب و کاری است. تمامی تجار و افراد کاسب میدانند، که اعتماد مشتریان به آنها، چه سرمایه بزرگی است، که معمولاً توانستهاند به سختی آن را کسب کنند. بازاریابی زنبوری، یکی از شیوهای نوین و جالبی است، که میتواند وفاداری مشتریان برای شما تا مدت زمانی تضمین کند. افراد زیادی به شرکت تبلیغاتی ما مراجعه میکنند، که بیشترین سؤال آنها درباره تبلیغات این است که، چطور اصولی تبلیغ کنیم؟ چطور کالای خود را تبلیغ کنیم؟ چطور یک شبه پولدار بشیم؟ چطور خیلی سریع پولدار بشیم؟ مگه میشه یه شبه پولدار شد؟ بازاریابی زنبوری چیست؟ و…
کارشناسان آژانس تبلیغاتی ملکه، با تجربه و دانشی که در زمینه انواع تبلیغات و انجام انواع بازاریابی شبکه ای دارند، توانستهاند با کمک ایدههای تبلیغاتی ناب خود، بهترین بازاریابی شبکه ای، مانند بازاریابی زنبوری، برای کسب و کارهای مختلف ایجاد کنند. همچنین این کادر حرفهای، در انجام طراحی انواع سایت، دیجیتال مارکتینگ و.. دارای تخصص بوده و میتوانند، در پیشرفت و موفقیت آینده شغلی شما، تأثیر بسیار مثبتی داشته باشند.
مقالات مرتبط:
بازاریابی بین المللی دروازه جهانی
4 اشتباه رایج در بازاریابی بین المللی
فروش شخصی در بازاریابی بین المللی
گوریلا مارکتینگ یا بازاریابی پارتیزانی
بدون دیدگاه