ویژگی های طراح محصول تخصصی و پر سود
مهمترین ویژگی های طراح محصول تخصصی و پر سود داشتن جنبههای هنری و خلاقانه است تا بتواند محصول را کامل توضیح بدهد. در چند سال اخیر با فعال شدن انواع دیجیتال مارکتینگ در ایران طراحی محصول عنوانهای مختلفی را بهخود گرفته است. که این عنوانهای طراح محصول شامل:
- طراح گرافیست وب
- طراح وب موبایل
- دیزاینر
- طراح UI
طراحان محصولی که دارای دانش و تخصص کافی در این عرصه هستند این صلاحیت را دارند که مشاوره و آموزشهای لازم را به افراد علاقه مند و متقاضی ارائه دهند. اگر میخواهید از راه طراحی محصول کسب درآمد کنید توصیه میکنیم با متخصصان حرفهای ما در آژانس ملکه در ارتباط باشید. سالها انجام تبلیغات در قزوین که خوشبختاته با موفقیت همراه بوده سبب شده که کارشناسان ما تجربیات زیادی را در انجام انواع طراحی محصول، طراحی آپ و اپلیکیشن طراحی انواع وب سایت را کسب کنند و به کسب و کارهای زیادی کمک کنند تا به موفقیت برسند.
طراحی محصول چیست؟
طراحی محصول در واقع همان خلق و تولید محصولات، ایده پردازی درباره محصول یا خدمت است که میتواند نیاز کاربر را برای شناخت محصول یا خدمت برطرف کند. شناخت کامل مشتریان کلید نهایی در موفقیت طراحی محصول است. فردی که قرار است از محصول ما استفاده کند باید از مزایای آن نیز بهرهمند شود. طراحان حرفهای سعی میکنند با شناخت رفتارها، عدالت، تعارضات، سرگرمی، علایق و… مشتریان با توجه به دانش و علمی که در این زمینه دارند طراحی محصول را متناسب با نیاز کاربر انجام دهند. تا جایی که امکان دارد باید طراحی بی نقص ارائه داد تا مشتری به آن علاقه مند شود و بازاریابی به بهترین شکل و با کمترین هزینه ممکن پیش برود. چرخه استاندارد طراحی محصول خود بهخود در تمام طول عمر آن ادامه خواهد داشت. طراحی محصول یا خدمات یک اصل اساسی و مهم است که میتواند تجربهای کاربردی و دلپذیر را برای کاربران بهوجود آورد.
ویژگی های طراح محصول تخصصی و پر سود
در زیر قصد داریم موارد مهمی را درباره اصول طراحی برای محصول تخصصی و پرسود را به شما معرفی کنیم. طراحی محصولات در هر شرکتی اصول خودش را دارد که باید آن را رعایت کند اما اصول کلی برای این کار وجود دارد که شامل:
انسان محور بودن طراحی محصولات
هنگامی که همه مصرف کنندگان یا همان کاربران محصولات و خدمات انسان باشد اولین و مهمترین مفهوم برای آن داشتن طرحی انسان محور، گسترده و مستقل است که باید تجربه کاربردی داشته باشد. با در نظر داشتن انسانها، نیازها، احساسات، دغدغهها باید در طراحی محصول همدلی را در طرح قرار داد. با دیدن طرح محصول باید این احساس منتقل شود که حال و احوال یک انسان بهتر درک میشود. بنابراین درک کردن عمق نیاز انسان و همدلی با او مهمترین و اصلیترین مورد در طراحی است.
واضح و شفاف بودن طرح
باید در طراحی محصول بهطور شفاف هدف آن را درباره موضوع بهطور واضح و مشخص بیان کند. معمولاً هر محصول یا خدمتی مخاطبان مشخصی دارد با داشتن تصویری از پرسونای مخاطب بتوانید تصویری واضح در اختیار آنها قرار دهید. بنابراین جذب حداکثر مخاطب نباید هدف نهایی باشد. اصل بر این است که کاربر در محصول پاسخهای به روز، شفاف و منظم خود را بخواند و کسانی که به سایت ما وارد میشوند دقیق با همان چیزی که انتظارش را دارند مواجه شوند.
فرارتر از انتظار باشد
باید محصولی را طراحی کنید که در یاد و خاطره انسان بماند. کاربر را شگفت زده کند و تجربهای فراتر از انتظار و توقعات معمول را برایش فراهم کند. با رعایت این سه اصل در اصول طراحی میتوانید بههدف خود برسید:
- واکنش بر انگیز ، پیش بینی نشده و سورپرایز کننده
- داشتن زیبایی بصری
- واضح، روشن، بدون ابهام
داشتن کیفیت و زیبایی و در عین حال کاربردی بودن
هیچ وقت نباید ظاهر و زیبایی یک محصول را فدای کیفیت و کارایی آن کرد یا بلعکس. باید اصلی را در نظر داشته باشید که بتوانید به هر دو جنبه توجه کنید و آنها را با هم داشته باشید. طراحی محصول را با ظرافت انجام دهید زیر کیفیتی که کاربر با دیدن محصول درک میکند بهمیزان زیادی احساس او را تحت تأثیر قرار میدهد.
مشکل جدیدی را ایجاد نکند
در طراحی هر محصولی باید در نظر داشت که محصول یا خدمت هیچ آسیبی به محیط زیست یا سلامت روحی و جسمی انسانها در هر رده و گروه سنی وارد نکند. مثلاً در طراحی اپلیکیشنهایی برای کاهش وزن باید حتماٌ نسبت به سلامتی کاربرانی که از آن استفاده میکنند و اینکه هیچ آسیبی نمیبینند مطمئن باشید. همه نکات ریز را یاد آوری کنید تا جنبههای مثبت و منفی کار را بهخوبی بتوانند ارزیابی کنند.
آژانس ملکه مرکز تخصصی طراحی کاتالوگ حرفه ای
در حال حاضر یکی از مؤثرترین راهها برای موفقیت و کسب درآمد انجام تبلیغات و بازاریابی و طراحی کاتالوگ حرفهای است. انجام طراحی حرفهای و خلاقانه سبب ارتباط سریع مخاطب با محصولات و خدمات و سایر اطلاعات شرکت بهصورت یک قالب هماهنگ میشود تا مخاطب سریع پیام مورد نظر خود را دریافت کند. کاتالوگ بهعنوان یک ابزار همیشه در دسترس، با امکان دیده شدن در دفعات بیشتر همواره مورد توجه قرار گرفته است. هزینهای که برای طراحی کاتالوگ صرف میشود در مقایسه با دیگر ابزارهای تبلیغاتی امکان بازگشت سریع آن بسیار بیشتر است. آژانس تبلیغاتی ملکه با انجام تبلیغات موفق در قزوین کاتالوگهای را برای شرکتهای مختلف طراحی کردهاند که این این کاتالوگها شامل:
- معرفی شرکت
- شعار تبلیغاتی
- نمایش محصولات و خدمات
- تصاویر
- اطلاعات محصولات
- چشم اندازها
- تازهها
- افتخارات
- گواهینامه
- اطلاعات تماس
- راههای ارتباطی
در قالبی یکپارچه و بسیار واضح به مشتریان ارائه میدهد. شما میتوانید با مراجعه به وب سایت این شرکت تبلیغاتی موفق و پیج اینستاگرامی ملکه با انواع کاتالوگها بیشتر آشنا شوید. شما میتوانید برای یادگیری و آموزش طراح محصول، طراحی محصول دیجیتالی، طراحی محصول حرفهای و جدید، طراحی بنر، طراحی برند و انواع دیجیتال مارکتینگ تبلیغاتی با کارشناسان ما تماس گرفته و راهنماییهای لازم را دریافت کنید.
دانستیم که طراحی محصول یک تلاش بسیار ارزشمند است که متخصصان در این حوزه درآمد خوبی را کسب میکنند. اصل اساسی در طراحی محصول کسب مهارت است. این مهارت به راحتی و زود بهدست نمیآید و باید زمان زیادی را صرف تمرین، آزمون خطا و یادگیری کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.
مقالات مرتبط:
طراحی سایت آموزشی کاملا حرفه ای و ارزان
بهترین پشتیبان سایت و نگهدارنده سایت در قزوین
طراحی انواع وب سایت ها در قزوین
طراحی سایت با قابلیت ارتقا در قزوین
بدون دیدگاه