طراحی سایت خبری حرفه ای

طراحی سایت خبری حرفه ای


طراحی سایت خبری حرفه ای

یکی از مؤثر‌ترین و مهم‌ترین رسانه‌های کشور، که دارای قابلیت‌های زیادی می‌باشد، سایت خبری است. در اینجا می‌خواهیم، درباره طراحی سایت خبری حرفه ای و مزایا و اهمیت آن، برای شما مطالبی را بیان کنیم. اما راه اندازی یک سایت خبری حرفه ای، نیاز به وجود یک تیم برنامه نویسی وب دارد، که خوشبختانه ما در آژانس تبلیغاتی ملکه، با داشتن چنین کادر مجرب و حرفه‌ ای، با کمترین هزینه برایتان راه اندازی خواهیم کرد. اگر خبرنگار هستید و تمایل به راه‌ اندازی یک وب سایت دارید، کمک گرفتن و مشاوره با کارشناسان ما را از دست ندهید. این کارشناسان سال‌هاست، با انواع طراحی سایت در قزوین توانسته‌اند، تجربه و مهارت خود را در این زمینه نشان دهند.

اهمیت طراحی سایت خبری

در حال حاضر که عصر اطلاعات و فناوری است؛ اینترنت به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای انتقال اطلاعات، نقش مهمی در اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم در زندگی روزمره دارد. بیشتر ما به‌جای استفاده از روزنامه و مجله و.. از اینترنت استفاده می‌کنیم. بنابراین وجود سایت‌های خبری، امری کاملاً ضروری است، که روز به روز بر تعداد این سایت‌ها افزوده می‌شود. این رسانه مؤثر خبری، دارای قابلیت‌های زیادی همچون، دسترسی آسان با هزینه کم و قابلیت به روز رسانی است، که در حال حاضر جزء رسانه‌های مهم کشورمان محسوب می‌شود. همین دسترسی آسان سبب شده تا روز به روز بر تعداد بازدید کنندگان آن افزوده شود. اما متأسفانه در میان سایت‌های زیادی که موجود هستند، پیدا کردن یک سایت خبری، که دارای ظاهری ساده و کاربر پسند و در عین حال دارای امکانات طراحی عالی باشد، که بتواند خبرهای دقیق و به روز را در اختیار کاربران قرار دهد، بسیار کمتر دیده می‌شود. در حالی که ما به دورانی نزدیک می‌شویم، هر لحظه استفاده از رسانه‌های چاپی، جای خود را به رسانه‌های آنلاین می‌دهند. لازم است برای طراحی و راه اندازی این نوع از سایت، افراد بتوانند به درستی به این موارد پاسخ دهند:

  • بهترین سایت خبری دارای چه ویژگی‌های جامع و مفیدی است؟
  • آگاهی از ویژگی‌های بهترین سایت‌های خبری کشور، که دارای محتوایی با کیفیت آسان و قابل خواندن هستند.
  • گرافیک و دسته بندی سایت باید، کاربر پسند و مناسب برای یک سایت خبری باشد.
  • استفاده از تصاویر با کیفیت، امکان ارسال ایمیل‌های خبری از کاربران و قرار دادن زبان‌های دیگر در دامنه سایت
  • رعایت بی طرف در انتخاب موضوعات و در عین حال احترام به عقاید و اعتقادات مذهبی و سنتی اقوام مختلف مخصوصاً گروه مخاطبان

اقدامات مهم برای موفقیت یک سایت خبری

 

طراحی سایت خبری حرفه ای
طراحی سایت خبری حرفه ای

اول: طراحی سایت

سایت باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • روابط کاربری جذاب و آسان
  • بارگذاری سریع صفحات وب سایت
  • واکنشگرا بودن سایت

دوم: بهینه سازی سئو یا سایت

سایت طراحی شده خبری باید مراحل زیر را طی کند:

  • کار کردن برروی کلمات مهم و کلیدی
  • بارگذاری و آپدیت اطلاعات جدید، به‌صورت منظم و پی در پی

سوم: مارکتینگ

  • در پایان با کمک ترافیک ایجاد شده در وب سایت می‌توانید، یک مسیری را ایجاد کنید، که این مسیر منجر به افزایش درآمد و معروف شدن سایت خبری شود.

امکاناتی که سایت خبری باید داشته باشد

همانند دیگر سایت‌ها، سایت خبری حرفه ای هم دارای قابلیت و امکاناتی است، که ما در اینجا به بعضی از این امکانات اشاره می‌کنیم:

  • بی‌ طرفی در بیان موضوعات مختلف، بدون داشتن سوگیری‎های قومی یا سیاست زدگی
  • داشتن محتوایی که با کیفیت و در عین حال ساده و خوانا هستند.
  • استفاده از تصاویر کوچک و کم حجم در عین حال بسیار با کیفیت
  • چیدمان و دسته بندی سایت طوری باشد، که کاربران بسیار سریع و راحت، به اخبار مورد نظر دسترسی پیدا کنند.
  • انتشار اخبار صحیح با ذکر منبع
  • رعایت همه نکات مربوط به سئو
  • به روز رسانی اخبار به‌طور دائم

طراحی سایت در قزوین و کیفیت بسیار بالای آن، از طرف کادر حرفه ای و آموزش دیده آژانس تبلیغاتی ملکه، سبب شده که علاقه مندان زیادی در سراسر ایران، برای طراحی سایت مشاوره‌های خود را از کارشناسان ما دریافت کنند، که خوشبختانه موفقیت آنها در زمینه کار و شغلی، همواره سبب خرسندی این کادر حرفه ای شده است.

راه اندازی سایت خبری

 

طراحی سایت خبری حرفه ای
طراحی سایت خبری حرفه ای

برای راه اندازی سایت خبری، معمولاً از سیستم‌ها و قالب‌های آماده استفاده می‌کنند، ولی به‌خاطر ذخیره سازی روزانه خبرها در آن، پس از گذشت مدت زمان اندکی، روند سایت آهسته و کند می‌شود، که دیگر توانایی پاسخ گویی به همه سؤالات را نخواهد داشت. طراحی و راه اندازی این سایت، باید به شکلی باشد، که به‌صورت هفتگی یا روزانه بتوان مطالب موجود در آن را به روز رسانی کرد، تا بتواند کاربران و مخاطبان زیادی را به‌طرف خود جذب کرده و بازدید سایت را بالا ببرد. مطالب باید با درنظر داشتن تاریخ قرارگیری آنها در سایت مرتب شوند و این قابلیت را برای مخاطب داشته باشد، که بتوانند خیلی سریع و راحت، طبق تاریخ خبر منتشر شده به آن دسترسی پیدا کنند. طراحی و رنگ بندی سایت باید به گونه‌ای باشد، که حتی در جستجوهای طولانی مخاطب و افراد دنبال کننده در سایت را سریع خسته نکند و آزار دهنده نباشد، تا کاربر بتواند هر اندازه که بخواهد در سایت بماند. اضافه کردن بخش نظرات در سایت، یکی از امکاناتی است، که مشارکت افراد را بیشتر می‌کند، که علاوه بر افزایش رتبه سایت و موتور جستجو، سبب بالا رفتن اعتبار آن هم می‌گردد. اما باز هم تأکید می‌کنیم؛ که برای داشتن سایت خبری حرفه ای، مهم‌ترین مسئله توجه به سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو است. وب سایتی برنده است، که بتواند کاربران جدید زیادی را به سایت خود وارد کند.

آژانس تبلیغاتی ملکه یک کانون تبلیغاتی طراحی سایت در قزوین

برای موفقیت در کار طراحی سایت خبری، باید علاوه بر طراحی و گرافیک عالی طوری باشد، که از طرف کاربران دیده شود، در غیر این‌صورت سایت شما ارزشی نخواهد داشت. سئو سایت قلب تپنده وب سایت‌های خبری است، که باید در این زمینه تخصص‌های لازم را کسب کرد. کارشناسان و متخصصان آژانس تبلیغاتی ملکه، علاوه بر طراحی سایت در قزوین، فعالیت‌های زیر را به بهترین شیوه انجام می‌دهند، طوری‌که نام آنها به عنوان یک مرکز تبلیغاتی می‌درخشد:

  • طراحی ست فروشگاهی در قزوین
  • طراحی ست اداری در قزوین
  • طراحی لوگو و لوگوموشن ارزان در قزوین
  • طراحی بنر و کاتالوگ در قزوین
  • طراحی ست آموزشی، ست حقوقی و ست حرفه ای در قزوین
  • طراحی انواع سایت حرفه ای و…

در صورتی به هر دلیل، در طراحی سایت و موارد مربوط به آن، با مشکلی مواجه شدید، با استفاده از شماره تلفن‌های موجود در وب سایت ملکه، کارشناسان متخصص ما آماده هستند،که با داشتن اطلاعات دقیق و به روز،  مشکل و ایراد کار را رفع کرده و شما را راهنمایی کنند.



مقالات مرتبط:

طراحی سایت آموزشی کاملا حرفه ای و ارزان 

وب سایت شرکتی یا فروشگاهی؟

بهترین پشتیبان سایت و نگهدارنده سایت در قزوین

طراحی انواع وب سایت ها در قزوین

6 نکته کلیدی در سایت فروشگاهی 



 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *