وب سایت شرکتی یا فروشگاهی؟

وب سایت شرکتی یا فروشگاهی؟


وب سایت شرکتی یا فروشگاهی؟ 

طراحی یک وب سایت، بهترین راه برای معرفی کسب و کار است. ممکن است از افرادی که در کار تجاری هستند، این سؤال پرسیده شود که، وب سایت شرکتی یا فروشگاهی؟ شما کدام را ترجیح می دهید؟ و…. واقعاً اطلاعات کامل و درستی در این باره نداشته باشند.

با تنوع بالای سایت‌ها، باید سایت مناسب کسب و کار خود را بشناسید. پاسخ صحیح به این سؤالات باعث می‌شود، بتوانید با توجه به اهداف تجاری که دارید، سایت خود را سفارش دهید. با دانستن تفاوت میان سایت تجاری و فروشگاهی می‌توانید، انتخاب بهتر و دقیق‌تری داشته باشید. البته کارشناسان آژانس تبلیغاتی ملکه، با داشتن تجربه‌های زیادی که درباره طراحی وب سایت در قزوین دارند، می‌توانند در این زمینه شما را راهنمایی کنند و مناسب‌ترین وب سایت را با توجه به کار شما راه اندازی نمایند.

بررسی سایت شرکتی

طراحی این سایت، برای ارائه نمونه محصولات و خدمات، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این نوع از سایت، هدف فروش محصولات و خدمات نیست و فقط به معرفی و تبلیغ آنها می‌پردازد. در این سایت اتصال به درگاه بانکی امکان‌پذیر نبوده و فقط در آن نمونه کارها و تصاویر، به همراه معرفی کالا و خدمات دیده می‌شود. بخش درباره ما از بخش‌های مهم سایت شرکتی است، که رزومه شرکت در آن قرار گرفته و شرکت می‌تواند، با توجه به نیاز خود، امکانات بیشتری را در این قسمت قرار دهد.

سایت فروشگاهی

 

وب سایت شرکتی یا فروشگاهی؟
وب سایت شرکتی یا فروشگاهی؟

این سایت تقریباً کامل‌ترین نوع سایت است، که علاوه بر داشتن امکانات استاندارد مانند، گالری محصولات و خدمات، تماس با ما، اخبار، درباره ما و.. می‌توان به درگاه بانکی نیز متصل شد و فروش محصولات وخدمات را به راحتی انجام داد. این امکان برای مشتریان نیز فراهم است، تا با توجه به نیازهای خود از خدماتی همچون قیمت‌های آف خورده و تخفیف باشگاه مشتریان و… استفاده کنند.

بررسی مزیت‌های که سایت فروشگاهی و سایت شرکتی دارند

با دانستن اطلاعاتی درباره، مزیت سایت‌های فروشگاهی و شرکتی می‌توانید، با توجه به نیازهای اولیه خود، سایت مناسب‌تان را با در نظر داشتن نیاز اولیه‌تان تشخیص داده و با پرداخت هزینه‌ای به نتیجه مطلوب برسید.

مزیت سایت فروشگاهی

اهمیت سایت فروشگاهی زمانی احساس می‌شود، که افراد فرصت کافی برای خرید حضوری در فروشگاه نداشته و یا در فروشگاه مورد نظر آنها، کالای مورد نیاز موجود نباشد. وب سایت فروشگاهی، طوری طراحی می‌شود، که بتواند با انتقال اطلاعات به کاربر، او را برای خرید کالا و خدمات خود یاری کند. سایت‌های تجاری زیادی همچون سایت لوازم الکترونیکی، سایت آموزش آنلاین، سایت ارائه خدمات نظافتی و… همگی در سطحی گسترده، نیاز افراد جامعه را بر طرف می‌کنند. سایت فروشگاهی با معرفی درست کالا و خدمات، نقد و بررسی آنها و با ارائه قیمتی مناسب و منصفانه می‌توانند، انواع پیشنهاد فروش و پیشنهاد تخفیفی را در هر جایی و در هر زمانی، به مشتریان خود ارائه دهند.

ویژگی‌های سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی، باید طوری باشد، که غیر از پیشنهاد فروش به مخاطب و مدیریت راحت بتواند، امنیت لازم را برای پرداخت آنلاین مخاطبان خود فراهم کند. چند ویژگی اصلی که یک سایت فروشگاهی باید داشته باشد:

مدیریت راحت

صاحب یک کسب و کار، به عنوان مدیر سایت فروشگاهی، باید سایتی داشته باشد، که با مشکلات کد نویسی مواجه نشده و به راحتی امکان ویرایش خدمات و محصولات را داشته باشد.

داشتن امنیت در فروشگاه آنلاین

چون خریدهای اینترنتی، نیازمند داشتن اطلاعاتی از کارت بانکی کاربران است، یک فروشگاه اینترنتی با فراهم کردن امنیت کافی، برای اطلاعات مشتریان، باید ویژگی‌هایی همچون فایروال، سامانه احراز هویت، گواهینامه SSL را فعال کند.

پشتیبانی و ایجاد ارتباط آنلاین با مشتریان

با پاسخ دادن به سؤالات مشتریان می‌توان، ابهامات آنها را با ارتباطی آنلاین بر طرف کرد، و اعتمادشان را جلب نمود.

مزیت راه اندازی وب سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی، با هدف بهبود بازاریابی، آسان شدن ارتباط با مشتریان، رسیدن به بازار هدف بزرگتر، افزایش فروش و.. انجام می‌شود. این سایت با معرفی خدمات و محصولات براساس نوع خود، به شرح نکاتی در این حیطه می‌پردازد. در زیر چندین مزیت وب سایت شرکتی را بیان می‌کنیم:

  • با گسترش استفاده از شبکه‌های اجتماعی، بیشتر کسب و کارها طراحی سایت شرکتی را، برای کار خود نادیده می‌گیرند، یا اطلاع درستی از آن ندارند، این موجب می‌شود، که فرصت‌های زیادی را برای دیده شدن از دست به‌دهند. به‌وسیله وب سایت می‌توان، استراتژی‌های بازاریابی و کسب و کار را دنبال کنید و اطلاعات فراوانی از مشتریان خود به‌دست بیاورید.
  • مشتریان 24 ساعته به سایت دسترسی دارند، و سهولت ارتباط با کاربرانی که می‌توانند به عنوان مشتری باقی بمانند و حتی اطلاعات مربوط به سایت را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند، جزء بزرگترین مزیت سایت شرکتی است.
  • طراحی سایت شرکتی، نشان دهنده اعتبار یک کسب و کار است، نادیده گرفتن حضور در فضای وب سایت موجب می‌شود، که فرصت را به رقبا به‌دهید. به این صورت که اگر سایت خوبی را طراحی کنید، که محتوای خوبی هم در آن نوشته شده باشد، مشتریان تشویق می‌شوند، تا برای جستجوی محصولات و خدمات، سری به سایت شما بزنند.
  • این سایت‌ها فرصت تبلیغات و بازاریابی را برای معرفی برند و محصولات در اختیار افراد قرار می‌دهند. این فرصتی است که شما بتوانید، از خدمات و محصولات خود دفاع کرده و فرصت‌های تبلیغی بیشتری را برای خود فراهم کنید.
  • پیدا کردن یک بازار هدف بزرگ، جزء اهداف مهم بازاریابی است. طراحی سایت شرکتی این امکان را فراهم می‌کند، که با ارتباط با کاربران بیشتر به بازار هدف بزرگتری دست پیدا کنند.

اهمیت وب سایت شرکتی

 

وب سایت شرکتی یا فروشگاهی؟
وب سایت شرکتی یا فروشگاهی؟

امروزه ارزان‌ترین راه، برای جهانی کردن کسب و کارها، راه اندازی وب سایت شرکتی است. وب سایت شرکتی در واقع مانند پلی است، میان کاربران و مدیران فروش در کسب و کارها، که به‌دنبال محصولات و خدمات آنها هستند. با پیشرفت در کار و جهانی شدن آن، فرصتی عالی برای رشد و ترقی تجارت پیدا می‌شود. باید سعی کنید از هر کانال آنلاینی، برای معرفی کالا و خدمات خود، به کاربران در فضای مجازی استفاده شود. در انجمن‌های آنلاین و شبکه‌های اجتماعی فعال باشید، تا بتوانید به معرفی تجارت خود بپردازید.

مقایسه نکات منفی و مثبت در وب سایت فروشگاهی و وب سایت شرکتی

در زیر به‌صورت موردی، نقاط قوت و ضعف این دو سایت را با هم بررسی می‌کنیم:

نکات مثبت طراحی وب سایت فروشگاهی

  • برای توضیح فعالیت شرکت بسیار کاربردی است.
  • بستری مناسب، برای نشان دادن نمونه کار و نمونه محصولات می‌باشد.
  • جنبه اعتماد و اعتبارسازی دارد.
  • جنبه تبلیغاتی دارد.
  • این وب سایت در صورت قبول تبلیغات از طریق بنر می‌تواند، برای دیگر سایت‌ها سودآوری کند.

نکته منفی

  • عدم فروش محصول
  • عدم اتصال به درگاه اینترنتی

نکات مثبت سایت فروشگاه اینترنتی

  • قابلیت فروش محصولات و ارائه خدمات
  • یک سایت جامع و بدون هیچ‌گونه محدودیت
  • قابلیت درج آگهی برای سایت‌های دیگر که می‌تواند، علاوه بر فروش محصول از این طریق درآمدزایی هم کند.
  • برای توضیح بیشتر درباره محصولات می‌توان از مطالب اخبار و تصاویر بیشتری استفاده کرد
  • در برداشتن امکان وب سایت شرکتی همچون، تماس با ما، اهداف شرکت، درباره ما و….

نکات منفی

اگر بخواهیم این وب سایت را با وب سایت شرکتی مقایسه کنیم، هیچ نکته منفی را در برابر آن پیدا نخواهیم کرد. در اکثر موارد متأسفانه، صاحبان کسب و کار نمی‌دانند، به سایت شرکتی نیاز دارند، یا سایت فروشگاهی و تعریف دقیق و درستی از هیچ‌کدام ندارند. در همه فعالیت‌های تبلیغاتی توصیه می‌شود، که از مشاوره افراد دانش آموخته و حرفه‌ای در این زمینه استفاده کنید. آژانس تبلیغاتی ملکه؛ با داشتن کادری مجرب می‌توانند، طراحی سایت با کمترین قیمت و بیشترین کار، انجام تبلیغات تخصصی در سایت و طراحی انواع وب سایت تبلیغاتی را برای شما انجام دهند. تیم طراحی سایت این مجموعه تخصصی تبلیغاتی، بهترین طراحی سایت فروشگاهی ارازان و دقیق را برای پیشرفت کسب و کار شما انجام می‌دهند، طوری‌که طراحی سایت با این قیمت هیچ‌‌ کجا پیدا نمی‌کنید. کارشناسان ما می‌توانند، بهترین خدمات و مشاوره‌ها را، در زمینه آموزش طراحی سایت به شما ارائه دهند.



مقالات مرتبط:

بهترین پشتیبان سایت و نگهدارنده سایت در قزوین

طراحی انواع وب سایتها در قزوین

6 اصل مهم در سئوی سایت

6 نکته کلیدی در سایت فروشگاهی

تبلیغات فروشگاهی

4 سایت برتر بازاریابی بین المللی



 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *