ارسال پیامک انبوه

ارسال پیامک انبوه

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی یک روش بازاریابی دیجیتال است که اس ام اس تبلیغاتی به تعداد زیادی از مخاطبان ارسال می‌شود. این نوع تبلیغات از طریق نرم افزاری به نام سامانه پیامکی یا پنل ارسال اس ام اس به دو روش انجام می‌شود. اولین روش آن تحت وب و به صورت آنلاین در داخل سایت توسط کاربر با یک حساب کاربری انجام می‌شود. دومین روش از طریق سیستم عامل است. این نرم‌افزار قابلیت ذخیره شماره تلفن در داخل سایت را دارد. امروز تبلیغات به عنوان جز جدانشدنی از رشد یک کسب و کار محسوب می‌شود و برای جذب مشتریان بیشتر نیازمند استراتژی‌های مارکتینگ است.

اگر صاحب کسب‌وکاری هستید و به دنبال راهی نو برای رونق کسب‌وکارتان می‌باشید، ارسال پیامک تبلیغاتی می‌تواند روشی مناسب برای جلب مشتری و افزایش فروش بیشتر باشد. در سامانه پیامکی پیام رسان می‌توانید به افراد مورد نظر خود پیامک تبلیغاتی و پیام صوتی ارسال کنید. ملکه جدیدترین و موثرترین تکنولوژی‌های تبلیغات را به برندها معرفی می‌کند. به کسب و کارها کمک می‌کند که در فضای رقابتی امروزه بتوانند برندهای خود را به مخاطبانشان عرضه کنند. گروه مشاوران ملکه از تولید و طراحی برند تا توسعه‌ی آن‌ها در جهت موفقیت بیشتر، در کنار شما خواهد بود. برای مطالعه بیشتر می‌توانید به مقالات تاثیر شگفت انگیز سوشال مدیا بر کسب و کارها ، پرفروش ترین تبلیغات مراجعه کنید.

مزایای ارسال پیامک انبوه

پیامک انبوه یعنی ارسال پیامک برای گروهی از مشترکین از طریق سرشماره‌‌ای مشخص، به منظور اطلاع رسانی و یا تبلیغات. در مقایسه با سایر رسانه‌ها، پیامک انبوه روشی ارزان و قابل اعتماد برای دسترسی آسان به جامعه هدف است. ارسال پیامک انبوه از طریق سرشماره‌های مشخص توسط همراه اول در اختیار شرکت‌های واجد شرایط و مجاز قرار گرفته است و متقاضیان فقط می‌توانند با مراجعه به این ارائه ‌دهندگان یا عاملین مجاز پیامک‌های مورد نظر را به مشترکین همراه اول و جامعه هدف خود (مشتریان، کارکنان، شرکاء و…) ارسال کنند. لازم به ذکر است دریافت پیامک انبوه هزینه‌ای برای دریافت‌کننده پیامک ندارد.

  • هزینه کمتر نسبت به سایر رسانه‌ها
  • محاسبه هزینه بر اساس تعداد پیامک‌های تحویل‌ داده شده
  • امکان ارسال پیامک به گروه کاربران
  • امکان گزارش‌گیری از وضعیت پیامک‌های ارسالی
  • دسترسى به گستره وسیعى از مخاطبان
  • امکان پاسخ‌گویی به پیامک‌های دریافتی

هزینه ارسال پیامک انبوه

 

ارسال پیامک انبوه

هزینه ارسال پیامک انبوه برای تمام اپراتورها یکسان است. قیمت نهایی بر اساس میزان ارسال تغییر می‌کند و هزینه پیامک‌هایی که تحویل داده نمی‌شوند به حساب شما برمی‌گردد. متاسفانه برخی از شرکت‌ها که هرگز خط با نام تجاری تهیه نکرده‌اند، اطلاعات اشتباهی را درون وب‌سایت خود قرار داده‌اند. این افراد در‌مورد تعرفه ارسال پیامک با نام تجاری اطلاعات اشتباهی به مخاطب ارائه می‌دهند؛ بعضی‌ها می‌گویند تعرفه ارسال پیامک با نام تجاری بسیار بالاست؛ در بعضی سایت‌ها نیز مشاهده می‌شود که هزینه ارسال اس‌ام‌اس با نام تجاری بسیار ارزان است. در صورتی که هیچ‌یک از این موارد صحیح نیست. برای ارسال پیامک با نام تجاری شما اول باید یک خط از اپراتور دلخواه (1000- 2000- 3000- 5000) خریداری کنید بعد با فعال‌سازی قابلیت ارسال پیامک با نام تجاری برای این خط اختصاصی، در سامانه پیامک یک mask یا نقاب تعریف کنید تا مخاطب به ‌جای شماره، نام برند شما را ببیند. تعرفه ارسال پیامک با نام تجاری وابسته به خط خریداری شده از اپراتور است. اگر شما نام تجاری را برای اپراتور 1000 درخواست دهید، قیمت ارسال پیامک شما برابر با همان تعرفه ارسال اس‌ام‌اس اپراتور 1000 خواهد بود. اگر برای خط اپراتور 5000 درخواست نام تجاری داشته باشید، تعرفه ارسال پیامک انبوه اپراتور 5000 برای شما محاسبه می‌شود.

استفاده از سرویس ارسال پیامک انبوه برای چه کسب‌وکارهایی مناسب است؟

تبلیغات تلویزیونی یا اجاره بیلبورد به درد هر کسب‌وکاری نمی‌خورد. اما همه مشاغل از سوپرمارکت‌ گرفته تا دندان‌پزشکی می‌توانند از سرویس ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی استفاده کنند. این یک فرصت خوب برای معرفی برند و خدماتی که ارائه می‌دهید، به حساب می‌آید.البته این روش برای کسب‌وکارهای خدماتی مناسب‌تر است. به ‌عنوان مثال، سالن‌های زیبایی، تعمیرگاه‌های خودرو یا لوازم برقی یا مراکز درمانی می‌توانند خدمات خود را به اطلاع افراد زیادی در یک منطقه برسانند. فروشگاه‌ها هم می‌توانند  از این روش برای افزایش آگاهی از برند در سطح شهر یا کشور بهره ببرند. در این روش افراد زیادی هدف گرفته می‌شوند که احتمالاً با آن برند آشنایی ندارند.

کاربردهای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

 

ارسال پیامک انبوه

سرویس ارسال پیامک انبوه کاربرد بسیار وسیع و نامحدودی دارد. کسب‌وکارهای مختلف نسبت به نیاز و هدف خود از آن استفاده می‌کند. معمولا ارسال پیامک‌‌های تبلیغاتی به صورت گروهی و تکی مانند اعلام تخفیف‌های جشنواره‌ای، شروع کلاس‌های جدید و ارسال پیامک‌های تبریک و تهنیت در مناسبت‌های مختلف است. همچنین می‌تواند به صورت انبوه برای ارسال اخبار عمومی بهداشت و سلامت مردم و ارسال هشدارهای عمومی به کار رود. در ادامه به معرفی برخی از کاربردهای اصلی این سرویس می‌پردازیم. بازاریابی و فروش محصولات که در دو دسته تقسیم بندی می‌شوند. دسته اول عموم مردم هستند که هدف از ارسال این نوع پیامک تبلیغاتی معرفی شرکت، محصول و کالا است و جذب مشتری را به‌ دنبال دارد.

دسته دوم افرادی هستند که در صنف خاص و یا یک محدوده جغرافیایی خاص قرار دارند و ما با ارسال پیامک تبلیغاتی خود بازار هدفمان را مشخص کرده‌ایم. نوع دوم بازدهی بیشتر و نتیجه مطلوب‌تری دارد. نکته مثبت این نوع پیامک این است که وفاداری مشتریان را به دنبال دارد. اطلاع رسانی توسط پیامک انبوه چه درون سازمان و چه در بخش وسیع‌تری از جامعه اتفاق بیافتد، نگرانی‌های اطلاع رسانی از طریق نصب بیلبورد، طراحی‌های جذاب و پیدا کردن موقعیت مکانی مناسب برای تبلیغات و هزینه‌های سنگین این چنینی را ندارد. یکی از شیوه‌های اقتصادی و سیاست‌مداری حفظ مشتری است. یادآوری اینکه در ایام مختلف به فکر شما هستیم نیز از موثرترین روش‌ها برای حفظ مشتری است. سرویس ارسال اس ام اس تبلیغاتی از ارزان‌ترین و راحت‌ترین ابزارها در بازاریابی است که به ما کمک می‌کند تا بتوانبم در هرلحظه با مشتریان خود در ارتباط باشیم.

آیا می‌توان پیامک انبوه تبلیغاتی را به بلک‌لیست ارسال کرد؟

خط ارسال پیامک با نام تجاری در حالت پیش‌فرض تبلیغاتی بوده و قابلیت عبور از بلک لیست را ندارد؛ اما شما می‌توانید بعد از خرید خط از اپراتور، ابتدا خط را به خط خدماتی اختصاصی تبدیل کنید و سپس درخواست استفاده از ارسال پیامک با نام شرکت را داشته باشید. با این کار شما می‌توانید به افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند نیز پیامک ارسال کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *