ماه سیاه در بازارهای دیجیتالی چه  ماههایی هستند؟

ماه سیاه در بازارهای دیجیتالی چه  ماههایی هستند؟


ماه سیاه در بازارهای دیجیتالی چه ماههایی هستند؟

ماه سیاه در بازارهای دیجیتالی چه ماههایی هستند؟  مروری بر اتفاقات دنیای  بازار دیجیتال در 2021 و قیمت بیت کوین در روزهای نخستین سال 2021  یعنی دوازدهم دی سال 99  حدود 29 هزار دلار بود. در آن روز قیمت اتریوم 729 دلار بوده و حالا امروز بیت کویین در روزهای نخستین سال 2022 با وجود ریزش‌های چند وقت اخیر در محدوده 47 هزار دلار و قیمت اتریوم در کانال 3700 دلار می‌باشد. در سال 2021 شرکت‌های زیادی رمز ارز را به‌عنوان یک دارایی پذیرفتند.

چشم انداز و عملکرد شرکت‌ها نشان دهنده این است که ارز دیجیتالی در راه پذیرش و سرمایه گذاری از سوی کمپانی‌های بزرگ است. محبوبیت ارز دیجیتالی سبب شد که بازار کریپتو (بازار ارز دیجیتال) رکوردهای جدیدی بزند و قیمت آن در سال 2021 به 68 هزار دلار نیز برسد که به‌دنبال آن آلت کوین‌ها نیز شاهد رشد و پیشرفت زیادی بودند. ماه‌های سیاه در بازار ارز دیجیتالی هنوز تمام نشده و بیت کویین به‌عنوان ویترین این بازار فاصله چندانی با افت 50 درصدی نسبت به قله تاریخی‌اش ندارد.

بیت کویین در 19 آبان 2021 قیمت 664/68 دلار را داشته و چند وقت بعد با قیمتی در حدود900/35 دلار با رشد یک درصدی در مقایسه با روز گذشته معامله شده که افتی بیش از 47 درصد را نشان می‌دهد.

ارزش معاملات بیت کوین طی چند وقت گذشته بیشتر از 32 میلیارد دلار بوده  و ارزش بازار این ارز هم به‌حدود 680 میلیارد دلار رسید. این در حالی است که بازاریابی و فروش در اوج قیمت بازار بیت کویین به 274/1 میلیارد دلار نیز رسیده بود.

سیاه ترین ماه در بازارهای دیجیتالی

دوازده مارس سال 2020 یعنی 22 اسفند سال 98 یکی از تاریک‌ترین روزهای این بازار یاد شده که در آن بیت کوین شاهد بزرگترین سقوط تاریخ ده ساله خود بود. تنها در عرض چند ساعت دلار از هشت هزار تا کف 600/ 3 سقوط کرد. در آن روز‌ها قیمت بیت کویین در حدود نیمی از ارزش خود را از دست داد و ارزهای دیجیتالی دیگر نیز همسو با این نوسان اصلاح‌های گسترده‌ای را تجربه کردند.

ریزش دیگری در بازار ارز دیجیتالی

 

ماه سیاه در بازارهای دیجیتالی چه  ماههایی هستند؟
ماه سیاه در بازارهای دیجیتالی چه  ماههایی هستند؟

به گزارش ایسنا به نقل از سی ان بی سی  به‌دلیل اعمال محدودیت‌های جدید درباره خارج کردن ارز دیجیتالی در چین صرافی هیوبی اعلام کرده که حداکثر میزان مجاز اهرم معاملاتی را برای کاربران چینی کاهش داده است.

حتی برخی از بانک‌های این کشور در انگلیس به مشتریان خود اعلام کردند به‌دلیل کلاهبرداری‌های انجام شده و سوء استفاده از امکانات معاملات ارزهای دیجیتالی صاحبان حساب در این بانک‌ها حق خرید و فروش با استفاده از پلتفرم‌ صرافی‌های ارزهای دیجیتالی با یناس و کراکن را ندارند.

تعدادی از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتالی با بررسی نمودارهای چند وقت اخیر ارز دیجیتالی به این نتیجه رسیدند که الگوی صلیب مرگ در حال شکل‌ گیری است. الگوی صلیب مرگ زمانی شکل می گیرد که میانگین کوتاه مدت 50 روزه میانگین بلند مدت 200  روبه پایین را قطع کند. در حال حاضر چشم معامله گران دیگر ارزهای دیجیتالی برای تعیین مسیر آینده معاملات خود به بیت کویین دوخته شده است.

با ادامه مخالفت‌های بانک مرکزی انگلیس با بیت کوین مدیر بخش فناوری این بانک با ناکارآمد دانستن این ارز گفت فناوری ارزهای دیجیتالی بانک‌های مرکزی ده‌ها هزار برابر کارآمدتر از تراکنش‌ها با استفاده از بیت کوین است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر 440/1میلیارد دلار برآورد شده که این رقم در مقایسه با گذشته 21/4 درصد کمتر شده است. در حال حاضر 51 درصد از کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین و 17 در صد آن در اختیار اتریوم است. بیت کوین 12 سال قبل توسط گروه گمنامی از معامله گران در بستر بلاک چین به‌وجود آمد و از سال 2009 معاملات اولیه آن انجام گرفت.

دلیل محبوبیت ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال به‌دلیل بازارپرنوسان و فناوری که در آن ها به کار رفته و نیز با داشتن ایده‌های آزادی خواهانه خیلی سریع توانست در میان مردم به محبوبیت بالایی دست پیدا کند.

این بازار به‌دلیل نوپایی و نوسانات زیاد هر لحظه ممکن است تا صد درصد رشد کند یا حتی تا چند ده درصد ریزش پیدا کند. در واقع فناوری به‌کار رفته در ارزدیجیتال با به‌کارگیری علم رمز نگاری که بر پایه ریاضیات  بوده  امکان هر نوع تقلب را از افراد می‌گیرد.

این سیستم هر نوع پرداخت را بر پایه راستگویی تشویق می‌کند. کنار گذاشتن واسطه‌ها و استفاده از جنبه‌های آزادی خواهانه سبب تمایل افراد به‌طرف ارز دیجیتالی و بدبینی نسبت به  سیستم‌های مالی سنتی باشد.

نگاهی بر کارکرد ارز دیجیتالی

 

ماه سیاه در بازارهای دیجیتالی چه  ماههایی هستند؟
ماه سیاه در بازارهای دیجیتالی چه  ماههایی هستند؟

تقریباً همه ارزهای دیجیتالی بر بستر بلاک چین کار می‌کنند  و هر کدام بلاک چین را به طریق مختلفی پیاده سازی می‌کنند که در ساز و کارهای این بازار دیده می‌شود. ارزهای دیجیتالی را می‌توان از طریق صرافی‌های آنلاین داخلی خریداری کرد یا به فروش رساند که باید عملیات احراز هویت را انجام دهید.

 آژانش تبلیغاتی ملکه بهترین مشاور در عرصه  بازارهای دیجیتالی

ارز دیجیتالی نسل جدیدی از پول و اعتبار است که نقش مهمی در اقتصاد جهانی دارد. این نوع از پول‌های دیجیتالی به‌شکلی روز افزون و غیر قابل کنترل در حال افزایش هستند. از زمانی که اولین رمز دیجیتالی یعنی بیت کوین پا به عرصه اقتصاد جهانی گذاشت غوغایی در نظام‌های بانکی و مهم‌تر از همه در میان افراد عادی ایجاد شده است. در سال‌های اول که بیت کوین معرفی شد افراد خیلی اعتمادی به آن نداشتند.

اما با ایجاد شناختی بیشتر مردم به‌دنبال سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی هستند. اگر به‌دنبال سرمایه گذاری در این نوع از بازار هستید باید در ابتدا بگوییم که همان‌طوری که بازاریابی و فروش ارز دیجیتالی می‌تواند سودآور باشد ممکن است افراد را دچار ضرر و زیان های سنگین نیز کند. بازار ارز بازاری پر نوسان است که ناآگاهی در این حوزه علاوه بر عدم سود دهی ممکن است منجر به پرداخت ضررهای سنگین مالی نیز بشود.

آژانس تبلیغاتی ملکه با داشتن کارشناسانی مجرب و متخصص می‌توانند شما را در زمینه انجام آموزش‌های بازارهای دیجیتالی مطابق با استانداردهای آن یاری کنند.  این مرکز معتبر می‌تواند در سایر زمینه‌های تبلیغاتی و بازاریابی همچون طراحی بهترین قالب برای سایت فروشگاهی، طراحی آنلاین شاپ ارزان و مطمئن، انتخاب بهترین فونت برای سایت فروشگاهی و.. را برای تجارت‌های مختلف انجام می‌دهند. این مرکز با انجام انواع تبلیغات محیطی در قزوین و تبلیغات بنری در قزوین توانسته اعتبار خوبی را کسب کند.



بیشتر بخوانید:

پرسونای مخاطب

تبلیغ پیج کاری با اصول روز دنیا

20 روش تبلیغاتی جذب مشتری

تبلیغات مناسب کسب و کارتان را بشناسید

6 روش موثر تیلیغاتی

فاوت جذب مشتری حضوری و غیر حضوری

بهترین کانون تبلیغات در قزوین

چند نمونه تبلیغ برای کسب و کار اینترنتی

4 تفاوت تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات زرد را بشناسید

تبلیغات شامل چه چیزهایی میشود؟

تبلیغات چریکی در قزوین

اصول کپی رایت تبلیغاتی

5 راز تبلیغات از زبان تبلیغاتچی



 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *