تاثیر حضور بلاگر در تبلیغات

تاثیر حضور بلاگر در تبلیغات


تاثیر حضور بلاگر در تبلیغات

تاثیر حضور بلاگر در تبلیغات چقدر است؟ بلاگر واژه آشنایی که این روزها ذهن ما را بیشتر به خود معطوف کرده ‌است. امروز می‌خواهیم با نحوه فعالیت بلاگرها و تبلیغات از طریق این گروه آشنا شویم.

از آنجایی که فعالیت‌های یک بلاگر در صفحه خود دنبال‌کنندگان زیادی دارد پس تاثیر ذهنی و روانی زیادی بر مردم می‌گذارد. بلاگر کاری می‌کند که هر رفتار و گفتار وی مردم را هم ترغیب به هدف خودش ‌کند. با پیشرفت روزافزون رسانه و گسترش وسایل ارتباط جمعی تمایل افراد به این سمت‌ بیشتر شده است. در واقع امروزه بلاگری، نوشتن، تولید محتوا و تبلیغات در فضای مجازی خصوصاً اینستاگرام  به یک حرفه تبدیل شده و منبع درآمد افراد زیادی است.

اصول بلاگر موفق بودن

بلاگر یک فعال رسانه‌ای است که پل ارتباطی بین برندها و مردم است. شباهت بلاگر با اینفلوئنسر در تولید محتوا است. در واقع بلاگر همان واسطه بین خریدار و فروشنده است. امروزه صاحبان مشاغل برای پیشرفت در عرصه فعالیت خود تبلیغات محصول و خدمات را به بلاگرها می‌سپارند تا برند خود را در سطح رسانه مطرح کنند و به فروش و سود بیشتری دست پیدا کنند. البته که هر فردی که صفحه‌ای در فضای مجازی می‌سازد و وارد فضای مجازی می‌شود بلاگر محسوب نمی‌شود. بلاگری به همین راحتی نیست! اول باید هدف خود را مشخص کنید که خروجی چه خواهد بود و از انجام فعالیت‌های مجازی خود چه هدفی دارید. فعالیت‌های منظم و جذب کننده‌ای را برای ترغیب مخاطبان خود ترتیب دهید. حتماً باید یک نام مناسب و جذاب برای صفحه خود انتخاب کنید که هم تاثیر گذار باشد و هم در ذهن مردم ماندگار شود. به کیفیت و محتوای پست‌ها و استوری‌های منتشر شده خیلی دقت کنید. گاهی از خود و یا دوستانتان در لوکیشن‌های مختلف عکس منتشر کنید. می‌توانید برای افزایش سطح کیفیت محتوا از برنامه‌های فتوشاپ و ادیت هم استفاده کنید. باید در زمینه‌ای که قصد فعالیت در آن را دارید تخصص و اطلاعات کافی داشته باشید. باید فعال باشید و هر روز یا با فواصل کم پست بگذارید. برای بلاگر شدن باید وقت زیادی را هزینه کنید و همیشه محتوای به‌روز و جامع در اختیار مخاطب قرار دهید. با نظرات منفی مخاطبان خود با آرامش و روی خوش‌ پاسخ دهید. ارتباط با مخاطب برای بلاگر خیلی مهم است در واقع از این طرق اعتماد مردم جلب شده و به مخاطبینی وفادار تبدیل می‌شوند. بلاگر باید امانتدار مردم باشد و خلاف انتظار آن‌ها فعالیتی انجام ندهد. برای انجام تبلیغات در قزوین به دنبال شرکت تبلیغاتی هستید؟ آژانس تبلیغاتی ملکه مدرن‌ترین متد تبلیغات را در دنیای مجازی به کار گرفته تا شما در کوتاه‌ترین زمان به هدف خود دست پیدا کنید.

تفاوت بلاگر و اینفلوئنسر چیست؟

 

تاثیر حضور بلاگر در تبلیغات
تاثیر حضور بلاگر در تبلیغات

نوع محتوایی که یک اینفلوئنسر ارائه می‌دهد با بلاگر متفاوت است. محتوای ارائه شده توسط اینفلوئنسر مد، سبک زندگی ،ورزش و محیط ‌زیست است. اینفلوئنسر‌های برتر در اینستاگرام به دلیل کیفیت بالای تولید محتوا، تعداد زیاد پست‌ها و پرداختن به موضوعات مختلف به شهرت رسیده‌اند و برای تبلیغات در اینستاگرام گزینه مناسبی به نظر می‌آیند. ‌ این موارد به افزایش دنبال کننده و تعداد بازدیدکنندگان آنها کمک می‌کند. اما به طور کلی بلاگرها هدفشان سرگرمی یا آموزش از طریق محتوا است که به شکل مقالات، تصاویر و یا ویدئو این کار را انجام می‌دهند. اکثر بلاگرها می‌خواهند طریق وب سایت خود تاثیرگذار باشند، به همین دلیل تأکیدشان بیشتر بر ارائه محتوای با کیفیت است.  امروزه بخش بزرگی از بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی معنا گرفته و بخش مهم دیگر آن تبلیغات در همین فضاست که امروزه  تبدیل به یک بیزینس شده است. اشخاص و شرکت‌های بزرگ برای پیشرفت در کسب‌وکار خود در فضای مجازی تبلیغات می‌کنند. هزینه این نوع از تبلیغات نسبت به روش‌های دیگر کمتر است و بازدهی بیشتری نسبت به تبلیغات سنتی دارد. گستردگی و تنوع در شبکه‌های اجتماعی زیاد است و افراد با ذوق و هنر خود می‌توانند از این راه به درآمدهای خوبی برسند. به طور کلی می‌توان این افراد به اینفلوئنسرها، سلبریتی‌ها، بلاگرها، لایف استایلر تقسیم می‌شوند. حوزه فعالیت این افراد خیلی به هم شبیه است.

درآمدزایی از طریق بلاگری

افرادی که در این حوزه موفق شده‌اند کسانی بوده‌اند که می‌دانستند شغل بلاگر چیست و در سطح منطقه و محله‌ جغرافیایی‌ خود یک محبوبیت نسبی داشته‌اند و با استفاده از آن یک پیج موفق در شبکه‌های اجتماعی راه اندازی کرده‌اند و به جذب مخاطب پرداخته‌اند. خیلی از این افراد بعد از رسیدن به موفقیت در یک سطح کوچک به سراغ جامعه‌ هدف بزرگ‌تری می‌روند و محبوبیت بیشتری کسب می‌کنند. برای تبدیل شدن به یک بلاگر بزرگ به تیم یک نیاز دارید که مدیریت آن را باید کسی انجام دهد که تجربه و اطلاعات کافی را در این زمینه داشته باشد. ملکه یک تیم حرفه‌ای و خلاق دارد که به‌روزترین شیوه‌های تبلیغاتی را برای موفقیت شما به کار می‌گیرند. تبلیغات در قزوین را به ملکه بسپارید.

تیم بلاگر به چه تخصص‌هایی نیاز دارد؟

  1. با کمک یک متخصص شبکه‌های اجتماعی می‌توانید الگوریتم‌های هر شبکه‌ی اجتماعی را شناسایی کنید و در فضای مجازی به سرعت محبوب شوید و برای معرفی خود در سطح اینترنت چند کانال مختلف داشته باشید.
  2. ظاهر پست‌ها و وب‌سایت‌ شما برای مخاطبان بسیار مهم است و حرفه‌ای بودن شما را بر اساس کیفیت عکس‌های شما می‌سنجند. پس به یک گرافیست و طراح نیاز دارید.
  3. با استفاده از یک عکاس خوب از کیفیت عکس‌هایتان خاطر جمع خواهید بود. این موضوع کمک می‌کند تا شما بهتر دیده شوید. عکاسی خود یک ایده کسب‌وکار محسوب می‌شود که باعث افزایش موفقیت در این راه می‌شود.

بلاگرهای اینستاگرامی چقدر درآمد دارند؟

 

تاثیر حضور بلاگر در تبلیغات
تاثیر حضور بلاگر در تبلیغات

برای رسیدن به درآمدزایی از طریق شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام باید مخاطب زیادی را جذب کنید و تعداد بالایی دنبال کننده داشته باشید. بعد از این مرحله می‌توانید به تبلیغات برندها و کسب‌وکارها بپردازید و به درآمد برسید. همچنین بلاگرها می‌توانند برای‎ فروش محصولات و برندهای مختلف واسطه شوند. حتماً در سایت‎های مختلف راجع به درآمد بالای این حوزه مطالب زیادی خوانده‌اید ولی مهم‌ترین نکته در رابطه با بلاگر شدن این است که کسب درآمد کار چندان ساده‌ای نیست و زمان و وقت زیادی را می‌طلبد که شما به ‌عنوان یک بلاگر بین مردم شناخته شوید و به شما اعتماد کنند. پس لازم است برای ورود به حوزه‌های بلاگری با دید باز و برنامه ریزی دقیق فعالیت خود را شروع کنید.

ملکه جدیدترین و موثرترین تکنولوژی‌های تبلیغات در قزوین را به برندها معرفی می‌کند. به شما کمک می‌کند که در فضای رقابتی امروزه بتوانید برندهای خود را به مخاطب عرضه کنید. گروه مشاوران ملکه از تولید و طراحی برند تا توسعه‌ آن‌ها  در جهت موفقیت بیشتر در کنار شما خواهد بود.



بیشتر بخوانید:

8 اصل مهم تبلیغ در اینستاگرام 

تفاوت تبلیغ در سایت و اینستاگرام

اصول تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغ پیج کاری با اصول روز دنیا

با این روشها در اینستا گرام تبلیغ کنید

4 تفاوت تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات زرد را بشناسید

تبلیغات شامل چه چیزهایی میشود؟

تبلیغات چریکی در قزوین

اصول کپی رایت تبلیغاتی

5 راز تبلیغات از زبان تبلیغاتچی

آموزش تیتر نویسی 



 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *