آیا فروش از سایتتون کم شده؟

آیا فروش از سایتتون کم شده؟


آیا فروش از سایتتون کم شده؟

آیا ممکنه برای فروش و بازاریابی هزینه زیادی کرده باشید اما به نتیجه دلخواه نرسید؟ آیا فروش سایتتون کم شده؟ با وجود تلاش‌های زیادی که کرده‌اید هنوز نتوانستید مشتریان مورد نظر خود را به‌دست آورید؟

در زیر نکات مهمی را در ارتباط با دلایل کم بودن فروش سایت بررسی می‌کنیم تا بتوانید مشکلات سایت خود را رفع کنید. شما برای رسیدن به موفقیت و پیشرفت بیشتر در کار نیاز دارید که با افراد ماهر و متخصص در این زمینه مشورت کنید.

کارشناسان ما در آژانس تبلیغاتی ملکه با داشتن چندین سال تجربه در عرصه تبلیغات در قزوین توانسته‌اند با طراحی سایت و انتخاب قالب مناسب برای آن، طراحی اپلیکیشن، لوگوموشن، بنرهای تبلیغاتی، انتخاب عکس و ویدیو مناسب برای تبلیغات در شبکه‌های مختلف اجتماعی و.. موفقیت‌های خوبی را کسب کنند. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت و پیج اینستاگرامی این مجموعه طیف وسیعی از فعالیت‌های تبلیغاتی ملکه را مشاهده کنید.

بررسی دلایلی که می تواند فروش سایت را کم کند

متأسفانه سایت‌های ایرانی زیادی هستد که  چندان مورد توجه کاربران قرار نمی‌گیرد و فروش سایت به اندازه‌ای کم است که صاحب سایت را ناامید کرده و حتی ممکن است از کار باز بدارد. در زیر به چند مورد از اصلی‌ترین عوامل فروش پایین سایت اشاره می‌کنیم که با دانستن آنها و رفع مشکل سایت بتوانید کاربران زیادی را به‌طرف خود جذب کنید:

داشتن ترافیک کم و ناکافی

 

آیا فروش از سایتتون کم شده؟

آیا فروش از سایتتون کم شده؟

اگر سایت را با یک فروشگاه واقعی در داخل شهر مقایسه کنیم اولین مورد که برای به موفقیت رسیدن فروشگاه مهم است ورود افراد و بازدید کننده به‌داخل فروشگاه است و تا زمانی که بازدید کننده کمی داشته باشیم فروش پایین خواهد بود. در حالت ایده آل چیزی در حدود یک درصد از بازدید کنندگان سایت ممکن است خرید کنند.

اگر محصول ارزانی دارید با داشتن روزانه فقط 100 بازدید کننده نمی‌توانید به موفقیت در فروش امید داشته باشید. باید با توجه به محصولات، خدمات و قیمت آنها ترافیک پولی و رایگان ایجاد کنید. می‌توانید آدرس سایت خود را در اکانت اینستاگرام برای افزایش ترافیک قرار دهید.

می‌توانید مطالب جالب و مرتبط با کار خود را در اکانت‌های فیسبوک یا لینکدین ارسال کرده و از علاقه مندان بخواهید با مراجعه به سایت مقاله کامل را مطالعه کنید. بازاریابی محتوا یکی از موفق‌ترین راه‌ها برای افزایش ترافیک است که با تولید محتوای باکیفیت می‌توان افراد زیادی را به‌طرف سایت هدایت کرد.

طراحی ظاهری  نامناسب برای سایت و انتخاب قالب برای آن

شاید تاکنون تجربه کرده باشید که وارد فروشگاه شدید اما با وجود داشتن محصولاتی با قیمت مناسب فقط به‌ این دلیل که احساس خوبی ندارید بدون خرید از فروشگاه خارج شوید. در مورد سایت نیز این موضوع صادق است نوع ظاهر و گرافیک سایت نقش بسزایی در فروش دارد.

باید اصول گرافیک سایت را بشناسید و از رنگ مناسب برای آن استفاده کنید. شما در انتخاب رنگ برای سایت خود آزاد نیستید و بهتر است از چند رنگ محدود و مرتبط با موضوع سایت استفاده نمایید. البته فقط رنگ مهم نیست بلکه انتخاب فونت و عناصر گرافیکی برای سایت باید مورد توجه بوده و تعداد فونت‌ها باید تا حد امکان کم باشند.

شاید دو فونت بهترین تعداد برای برای سایت باشد یعنی برای همه متون سایت از یک فونت و برای عنوان از فونت دیگری استفاده کرد. به‌کارگیری نوع فونت باید با موضوع سایت مطابقت و هماهنگی داشته باشد. فونت نستعلیق را نمی‌توان همیشه به‌کار برد زیرا باعث حس ناهمگونی می‌شود یا برای سایت‌های علمی و جذاب باید از فونت جدید و پیچیده استفاده کرد.

مکالمات بی احساس و دلسرد کننده در سایت

 

مشکل بودن فرایند خرید از سایت

مشکل بودن فرایند خرید از سایت

یکی از رازهای موفقیت سایت‌های جهان این است که دائم پیام‌ها و مکالمات سایت را بهبود می‌بخشند. مثلاً در بالای صفحه پرداخت خود جملاتی را مانند ناامید نباشید تا پایان خرید فقط سه کلیک فاصله دارید.

تا چند دقیقه دیگر صاحب کالا می‌شوید. متأسفانه دیده می‌شود در بعضی از سایت‌ها گفتگوهای بی‌انگیزه‌ای وجود دارد که بیشتر توسط برنامه نویسان ساخته می‌شود نه بازاریابان اینترنتی، به‌عنوان مثال تصور کنید شخصی قبلاً به سایت شما وارد شده بود ولی این موضوع را فراموش کرده است.

این فرد پس از مدتی برای خرید  به سایت شما مراجعه می‌کند. با ورود به صفحه و وارد کردن مشخصات با این پیام مواجه می‌شود که “این ایمیل قبلاً در سایت استفاده شده است”.

این جمله پیامی کاملاً صحیح است که نشان می‌دهد این کاربر قبلاً ثبت نام کرده و امکان ثبت نام مجدد وجود ندارد. باید تلاش کنید کیفیت پیام‌های خود را بهبود ببخشید. می‌توانید بنویسید “تبریک! شما قبلاً عضو این سایت بوده‌اید”. “اگر رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید آن را بنویسید تا سریع برای شما ارسال شود”.

سایتی موفق است که از هر کار کوچکی که کاربر انجام می‌دهد آن را موفقیت آمیز نشان داده و تشکر و قدردانی کند. این شیوه باعث می‌شود کاربر احساس خوبی به سایت پیدا کند و با برداشتن کوچکترین قدم برای خرید تشویق شده و تبدیل به مشتری وفادار شود.

عدم استفاده از متن های قوی برای صفحه محصولات

با راه اندازی یک سایت اصولی که بتواند تأثیر خوبی روی بازدیدکنندگان بگذارد آخرین معیار برای افزایش بازدید و خرید از سایت توضیحاتی است که در صفحه محصول نوشته شده است.

تبلیغ محصول در سایت یکی از مهم‌ترین مهارت‌های صاحب سایت است که باید آن را هنرمندانه نشان دهد. باید محصول را حرفه‌ای معرفی کنید طوری که مصرف کننده را تشویق به خرید کنید. باید متن‌ها را تا حد امکان با تعداد کلمات مناسب و کامل در صفحه توضیح دهید.

توجه داشته باشید بازدید کنندگان معمولاً همه نوشته‌ها را در صفحه مطالعه نمی‌کنند اما هر اندازه که توضیحات شما کامل و دقیق‌تر باشد راحت‌تر اعتماد کرده و خرید خود را انجام می‌دهند.

چند خط اول صفحه و چند خط آخر همان نکات کلیدی هستند که باید مهم‌ترین مزایا و مطالب مربوط به محصول در آن گنجانده شود تا مورد توجه مخاطب قرار بگیرد.

مشکل بودن فرایند خرید از سایت

در کشور خودمان تا میزان 90 درصد از افرادی که محصولی را برای خرید به سبد فروشگاه اضافه می‌کنند پیش از تکمیل کارهای خرید آن را نیمه کاره رها می‌کنند. یکی از مهم‌ترین دلایل برای اینکار دشوار بودن خرید است.

بازدید کننده می‌داند که با کلیک بر روی دکمه خرید باید اطلاعات زیادی را وارد کرده و فرم‌های طولانی را پر کند که همین ممکن است فرد را از خرید بازدارد. باید مراحل خرید طوری طراحی شود که بازدید کننده در ابتدا اطلاعات راحت را وارد کرده و سپس ثبت اطلاعات دشوارتر را انجام دهد.

انجام فروش حرفه‌ای در سایت نیاز به روحیه خستگی ناپذیر و غیر حساس دارد. ممکن است در شروع کار زود به هدف‌تان نرسید و مشتریان آنگونه که فکر می‌کردید نباشند.

اگر بخواهید سریع ناامید و دلسرد شوید هیچ وقت فروشنده خوبی نخواهید شد. باید سایت خود را مطابق با اصول یک دیجیتال مارکتینگ و با در نظر داشتن نوع محصول یا خدمات، ویژگی‌های مخاطب و بازدید کنندگان راه اندازی کنید.

هر زمان احساس کردید اوضاع فروش‌تان خوب نیست شرایط را دوباره مرور کنید تا با به‌کارگیری روش‌ها و راه‌های جدید بر روی افزایش فروش از سایت تأثیر بگذارید.

متخصصان ما درآژانس تبلیغاتی ملکه با تجربیاتی که با انجام تبلیغات در قزوین همچون طراحی سایت در قزوین، طراحی انواع اپلیکیشن، انجام تبلیغات در شبکه‌های مختلف اجتماعی و انتخاب ادمین پیج‌های مناسب و… می‌توانند مشاوره‌های مفیدی را در زمینه تبلیغات و بازاریابی در اختیار شما قرار دهند.

اگر در زمینه طراحی سایت، انتخاب فونت و قالب مناسب برای آن، چگونگی افزایش بازدید از سایت سؤالی داشته یا نیاز به‌دریافت مشاوره دارید می‌توانید با کارشناسان ما در آژانس تبلیغاتی ملکه به‌صورت حضوری یا آنلاین در ارتباط باشید تا بهترین راه حل را دریافت کنید.



بیشتر بخوانید:

تاثیر قالب در طراحی و سئوی سایت

طراحی سایت ارزان در قزوین

طراحی سایت خبری حرفه ای

طراحی سایت آموزشی کاملا حرفه ای و ارزان 

وب سایت شرکتی یا فروشگاهی؟

بهترین پشتیبان سایت و نگهدارنده سایت در قزوین

طراحی انواع وب سایت ها در قزوین

6 نکته کلیدی در سایت فروشگاهی 

طراحی سایت با قابلیت ارتقا در قزوین

برای سایت فروشگاهی قالب فلت سام بهتر است یا ایران کالا؟



 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.