8 شاخص آژانس تبلیغاتی باکیفیت
8 شاخص آژانس تبلیغاتی باکیفیت را با هم در این مقاله بررسی میکنیم. انتخاب یک آژانس تبلیغاتی برای کمک به کسبوکار شما و رسیدن به اهداف تجاری کوتاه مدت و بلندمدت برای بسیاری از مشاغل کار سادهای نیست. ممکن است گزینههای بیشماری در اختیار داشته باشید اما نحوه عملکرد آژانسهای تبلیغاتی است که آنها را از هم متمایز میکند. در عین حال که کار با یک آژانس تبلیغاتی حرفهای میتواند یک سرمایه گذاری عالی برای آینده شرکت شما باشد انتخاب آژانس اشتباه هم میتواند در دراز مدت برای شما هزینه داشته باشد.
در این مقاله هشت ویژگی که باید بررسی کنید تا مطمئن شوید که با یک شرکت تبلیغاتی واقعاً عالی همکاری میکنید یا خیر را مطالعه میکنید. در تمام کشورهای پیشرفته شرکتها برای توسعه بازار و برند خود از بزرگترین آژانسهای تبلیغاتی کمک میگیرند. آژانسهای تبلیغاتی با تخصص و تجربه در زمینههای بازاریابی، تبلیغات، روابط عمومی، ارتباطات، اقتصاد، فضای مجازی، جامعه شناسی، ادبیات، زبان شناسی، روان شناسی به شرکتها کمک میکنند که ریسک شکست تبلیغ محصول خود را کم کنند.
برای انتخاب یک شرکت تبلیغاتی باید کیفیت و کارایی آن را بررسی کنید. امروزه بسیاری از سازمانها و شرکتهای بزرگ دنیا متوجه شدهاند که برای حرکت و رشد سازمانی و اجرای موفقیتآمیز برنامههای خود راهی جز شناسایی و نظارت بر شاخصهای کلیدی عملکرد خود ندارند. تبلیغات در قزوین را به تیم حرفهای و ماهر ملکه بسپارید و از دیدن نتیجه آن متحیر شوید. آژانس ملکه جدیدترین متدهای تبلیغاتی را در اختیار شما قرار خواد داد تا به سرعت به یک برند معروف تبدیل شوید و به سود دهی برسید.
1. تخصص دیجیتال

8 شاخص آژانس تبلیغاتی باکیفیت
یک آژانس بازاریابی عالی قرار است در چندین کانال بازاریابی دیجیتال تخصص داشته باشد. زیرا کاربران برای دسترسی به محتوا و تحقیق در طیف گستردهای از پلتفرمها و کانالها زمان میگذرانند. برای این منظور توصیه میکنیم آژانسی را انتخاب کنید که سوابق اثبات شدهای داشته باشد که منجر به تولید سرنخ و افزایش فروش در فضای دیجیتال شود. آژانس تبلیغاتی باید به خدمات زیر مسلط باشد: کمپینهای بازاریابی ایمیلی، استراتژیهای اجتماعی، پرورش دادن، توسعه وب سایت، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC)، استراتژی و ایجاد محتوا، سئو، لینک بیلدینگ و اتوماسیون بازاریابی
2. تفکر برنامهریزی شده
یک آژانس تبلیغاتی خوب با داشتن تفکر برنامهریزی شده به توانایی خلق ارزش دست میابد و از سایر رقبا پیشی میگیرد این امر یک فاکتور حیاتی در سنجش کیفیت یک آژانس تبلیغاتی است. شرکت باید بتواند استراتژی تبلیغاتی را به خوبی طراحی، مطرح و حمایت کند. هرچه دقت و اثربخشی استراتژی بیشتر باشد قویتر خواهد بود. شرکت تبلیغاتی باید بتواند بازار محصول یا خدمت را به درستی آنالیز کرده و استراتژی جدیدی متناسب با صنعت و فرهنگ طراحی کند و از این راه شما را از سایرین متمایز کند.
3. داده محور باشد
دادهها، اندازهگیریها و تحلیلها اجزای ضروری کمپینهای بازاریابی موفق هستند زیرا ارزش ابتکارات شما را ثابت میکنند و تصمیمگیری بهتر را امکانپذیر میسازند و موفقیت را سریعتر به ارمغان میآورند. به همین دلیل است که شرکتهای تبلیغاتی بزرگ از این اقدامات برای موفقیت استفاده میکنند. ترسیم اثربخشی هر کمپین شما را در جریان پیشرفت آژانس در جهت دستیابی به اهدافتان قرار میدهد. یک آژانس تبلغاتی موفق از تجزیه و تحلیل برای اندازهگیری نتایج همه اقدامات خود استفاده میکند و از یک فرآیند تکراری با استفاده از این دادهها برای ایجاد نرخ تبدیل بهتر میبرد.
4. داشتن خلاقیت
یک آژانس تبلیغاتی خوب باید بتواند برنامه استراتژیک خود را از طریق روشهای خلاقانه قوی کند. کمپینهای بازاریابی موفق در جهت جلب توجه بازار هدف همواره از شاخصهای خلاقیت و نوآوری استفاده میکنند. خلاقیت میتواند یکی از عوامل ایجاد تمایز برای یک آژانس تبلیغاتی باشد.
5. داشتن توانایی اجرایی
در ابتدای امر برنامهریزی و طراحی ایدههای خلاقانه خیلی مهم است اما مهمتر از این موضوع توانایی شرکت در پیادهسازی و تحقق ایدههاست. برای سنجش توانایی اجرایی یک آژانس تبلیغاتی و پی بردن به توانایی اجرایی یک شرکت تبلیغاتی میتوان کمپینهای گذشته و تخمین درصد موفقیت آنها را بررسی کرد. البته اطلاع از معیار سنجش موفقیت هم ملاک است چون گاهی تعریف شما از موفقیت با تعریف آژانسها متفاوت است.
6. تأکید بر محتوا و داستان سرایی

8 شاخص آژانس تبلیغاتی باکیفیت
از آنجایی که محتوا به عنوان یک اصل اساسی در بازاریابی مؤثر است آژانسی که انتخاب میکنید باید در این زمینه تخصص داشته باشد. علاوه بر دانستن اینکه چگونه یک استراتژی محتوای ممتاز ایجاد کند که مشتریان را جذب و حفظ کند، باید بتوانند داستان شرکت شما را به گونهای تعریف کنند که برای بازار هدف شما جذاب باشد و به شما مزیتی در بازار ببخشد. همچنین آژانس تبلیغاتی باید درک کند که چگونه محتوا باید در مراحل مختلف بازاریابی تا قیف فروش و همچنین برای کانالهای مختلف متفاوت باشد. محتوا کلیدی است اما محتوای مرتبط ضروری است.
7. شناخت مشتری
یک شرکت تبلیغاتی عالی باید در جذب، تعامل و حفظ مشتریان به خوبی مهارت داشته باشد. این کار با در اختیار داشتن و کسب دانش مشتری و بازار انجام میشود. آژانسی که انتخاب میکنید باید نیازها و خواستههای مشتری شما را اولویتبندی کند و کمپینهای بازاریابی را حول آنها ایجاد کند زیرا این چیزی است که موفقیت یک برند معتبر را تضمین میکند.
8. تمرکز بر رشد کسبوکار و درآمد
در حالی که برخی از شرکتهای تبلیغاتی صرفاً روی تعامل کاربر یا تولید سرنخ یا طراحی زیبا تمرکز میکنند آژانسهای موفق میدانند که هدف نهایی هر ابتکار بازاریابی رشد کسبوکار، تعامل کاربر و افزایش درآمد است. به این ترتیب آنها فراتر از تبلیغات فکر میکنند. افراد بخشی جدایی ناپذیر از یک شرکت تبلیغاتی عالی هستند زیرا آنها نیروی محرکه همه کمپینها، فناوریها و استراتژیها هستند.
برای این منظور همکاری با افراد پرشور، مشتاق و خلاق را توصیه میکنیم که واقعاً عاشق کار تبلیغات هستند و از ریسک کردن و راهاندازی کمپینهای جسورانه برای دستیابی به بیشترین تأثیر ممکن نمیترسند. آژانسهای تبلیغاتی خوب مدیران شنوندهای دارند. هنگام انتخاب شرکت تبلیغاتی مطمئن شوید که شرکت شما و نه “منیت شرکت” اولویت دارد. اگر آنها به همان اندازه که میگویند خوب باشند مدیرانشان به نیازهای شما گوش میدهند و برنامهای برای به حداکثر رساندن سود شما طراحی و اجرا میکنند.
به یاد داشته باشید این مدیران هستند که شرکتهای خود را تشکیل میدهند. پس اطمینان حاصل کنید که آژانسی که انتخاب کردید مدیر خوبی دارد و تیمی که به در اختیار شما قرار میدهد در واقع روی تجارت شما تمرکز خواهند کرد. آژانسی که با تیم خود پیش قدم باشد کسبوکار شما را در اولویت نگه میدارد. تیم آژانس تبلیغاتی ملکه تیمی جوان و خلاق است که همواره تعهد و خلاقیت را سرلوحه کار خود قرار میدهند و همه پروژهها را با جدیت و پشتیبانی 24 ساعته به سرانجام رساندهاند. همکاری بلند مدت ما با مجموعههای بزرگ و کوچیک گویای این امر است.
بیشتر بخوانید:
4 علت مهم شکست کمپین های تبلیغاتی
صفر تا صد ایونت مارکتینگ را بدانید
تاثیر زمان و مکان در تبلیغات محیطی
تبلیغ پیج کاری با اصول روز دنیا
تبلیغات مناسب کسب و کارتان را بشناسید
تفاوت جذب مشتری حضوری و غیر حضوری
چند نمونه تبلیغ برای کسب و کار اینترنتی
تبلیغات شامل چه چیزهایی میشود؟
بدون دیدگاه