چگونه اینستاگرام را در گوگل ثبت کنیم؟

چگونه اینستاگرام را در گوگل ثبت کنیم؟


چگونه اینستاگرام را در گوگل ثبت کنیم؟

چگونه اینستاگرام را در گوگل ثبت کنیم؟

بازاریابان می‌توانند از اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم بصری قدرتمند بهره‌مند شوند.

اکانت اینستاگرام شما باید به عنوان یک دیجیتال مارکتر بیشتر از اینستاگرام یک فرد عادی توسعه یابد.

می‌دانید که ایندکس اکانت‌های اینستاگرام به وسیله موتورهای جستجو کار دشواری است.

دلیل ایندکس نشدن اکانت‌های اینستاگرام این است که اکثر کاربران و صاحبان اکانت‌ها نمی‌خواهند برای پیشرفت کسب‌وکار خود از این شبکه اجتماعی استفاده کنند.

البته خود اینستاگرام هم موتور‌های جستجو را بلاک می‌کند بنابراین ربات‌های موتور جستجو نمی‌توانند در اکانت‌های اینستاگرام Crawl کنند.

این‌ها همه موانعی است که بر سر راه بازاریابان وجود دارد که باعث می‌شود نتوانند به ترافیک اکانت‌های اینستاگرام خود امیدوار باشند.

مارکتینگ از طریق اینستاگرام وقتی محتوای اکانت در نتایج جستجو نمایش داده نشود از نتیجه مناسبی نخواهد داشت.

راه حل مسأله چیست؟

برای موفقیت در بیزنس خود باید از طریق ثبت صفحه اینستاگرام خود در گوگل و سئو اینستاگرام ترافیک صفحه را بالا ببرید.

 

روشهای بالا بودن در سرچ اینستاگرام

 

چگونه اینستاگرام را در گوگل ثبت کنیم؟
چگونه اینستاگرام را در گوگل ثبت کنیم؟

پیج خود را در حالت عمومی قرار دهید: پروفایل‌های اینستاگرام به طور پیش‌فرض همیشه در حالتpublic هستند.

یعنی همه می‌تواند به پروفایل شما دسترسی داشته باشد و محتوای آن را ببیند و این همان چیزی است که یک مارکتر به آن نیاز دارد.

اما بهتر است که با یک بررسی کوچک مطمئن شوید تنظیمات اکانت روی public  است.

برای این کار کافیست به حساب کاربری خود وارد شوید و به قسمت Settings رفته و Account Privacy را چک کنید و اگر گزینه Private Account غیر فعال نبود آن را حتماً در حالت off قرار دهید.

 

اکانت اینستاگرام باید در Profile Schema باشد:

در schema.org  برای گوگل مشخص کنید که کدام اکانت‌های شبکه اجتماعی برای شماست.

اگر برای فعالیت خود از knowledge graph استفاده کرده‌‎اید اکانت‌های شبکه اجتماعی که در آن فعال هستید نمایش داده می‌شود.

اگر در مورد این مسائل اطلاعاتی ندارید می‌توانید از تیم طراحی سایت ملکه کمک بگیرید.

آن‌ها بهترین طراحی سایت فروشگاهی را کاملا ارزان و دقیق به شما ارائه خواهند داد.

از کلید ‌واژه مناسب در نام اینستاگرام استفاده کنید: بر اساس اطلاعات پروفایل، تگ عنوان صفحه اینستاگرام به صورت خودکار انجام می‌شود. به این صورت:

My Name (@username) • Instagram photos and videos

باید یک جمله یا کلمه که کلید ‌واژه‌ مورد نظرتان در آن وجود دارد را باید به عنوان نام اصلی اکانت اینستاگرام زیر نام پروفایل بنویسید.

بر همین اساس می‌توانید بهترین نام را برای تگ عنوان انتخاب کنید.

در گوگل تگ عنوان اکانت اینستاگرام پونه مدیا با نام آن در اکانت اینستاگرام مطابقت دارد و کلید ‌واژه‌های مهم در قسمت Bio دیده می‌شود.

بهتر است در استفاده از کلمات کلیدی افراط نکنید یعنی برای نام و قسمت Bio بیش از حد کلمات کلیدی استفاده نکنید.

کافسیت برای اینکه مخاطب در نگاه اول حوزه کاری شما را به درستی حدس بزند نام مناسبی برای اکانت اینستاگرام خود انتخاب کنید.

اگر با خواندن این مطلب به این فکر افتاده‌اید که نام مناسبی انتخاب برای اکانت خود انتخاب نکرده‌اید می‌توانید روی دکمه Edit Profile کلیک کرده و فیلد Name را تغییر دهید و نام مناسب را جایگزین کنید.

استفاده از کلمات کلیدی خاص در قسمت Bio:

هنگام ویرایش اکانت اینستاگرام باید مطمئن شوید که Bio برای موتور‌های جستجو به درستی بهینه‌سازی شده باشد.

برای نوشتن Bio تا 150 کراکتر اجازه جمله‌سازی دارید. این محدودیت کاراکتر برای توضیحات متا در گوگل هم وجود دارد.

اینستاگرام قابلیت کلیک دارد و کاربران را هدایت می‌کند به لیستی از پست‌ها با هشتگ مشابه، بنابراین برای کاربران بسیار مفید و کارآمد است.

شما می‌توانید با استفاده از user name@  می‌توانید اکانت ثانویه یا مشترک برند خود را به صورت قابل کلیک در قسمت Bio قرار دهید.

از نظر ربات‌ها تنها متن موجود در صفحه اینستاگرام شما فقط قسمت Bio است.

پیدا کردن هشتگ‌های مناسب می‌توانید از ابزار TagBlender و برای پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب از Google Keyword Planner  استفاده کنید.

پس متوجه شدید که جذاب بود Bio چقدر مهم است زیرا کمک می‌کند که شما به طور دقیق مشخص کنید که کسب‌وکارتان چیست و چه هدفی را دنبال می‌کنید.

در ویرایش پروفایل اینستاگرام دقت کنید که قسمت Website را حتماً پر کنید.

این قسمت باید URL سایت کسب‌وکار شما نشان دهد.

تبلیغات در قزوین  با بهترین قیمت توسط تیم حرفه‌ای و مجرب در ملکه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

برای اطلاع بیشتر از راه‌های ثبت اینستاگرام در گوگل با مشاوران ملکه تماس بگیرید.

لینک دادن به پست‌های اینستاگرام:

مهم‌ترین قسمت برای بهینه سازی و نمونه کار سئو اینستاگرام همین قسمت است.

لینک‌های این اپ از نظر گوگل لینک‌های واقعی نیستند؛ به همین دلیل است که اکثر پست‌های اینستاگرام توسط گوگل ایندکس نمی‌شوند چون کد‌های اپلیکیشن اینستاگرام تا حد زیادی شامل جاوا اسکریپت است.

اکانت اینستاگرام را نمی‌توان فقط با خود اینستاگرام معرفی و محبوب کرد.

برای اینکه پست شما را همه ببینند باید لینک را از اینستاگرام کپی کنید تا کاربران روی آن کلیک کنند پست شما را ببینند.

برای این کار باید سمت راست بالای تصویر سه نقطه را کلیک و گزینه copy link را انتخاب کنید.

سپس می‌توانید لینک پست را در وب سایت یا وبلاگ خود درج کنید. برای انجام تبلیغات در قزوین حتماً باید از یک تیم حرفه‌ای استفاده کنید ملکه به شما کمک می‌کند تا برند خود را معرفی کرده و در کوتاه‌ترین زمان به سوددهی برسید.

موتور جستجوی اینستاگرام

 

چگونه اینستاگرام را در گوگل ثبت کنیم؟
چگونه اینستاگرام را در گوگل ثبت کنیم؟

صفحه شما در هر شبکه اجتماعی قبل از اینکه صفحه شما باشد یک صفحه بر فضای وب است و می‌تواند توسط موتورهای جستجو بررسی شود و رتبه بگیرد.

برای مثال کپشن یکی از پست‌های اینستاگرام را گوگل کنید تا ببینید در نتایج گوگل هیچ خبری از اینستاگرام نیست.

پس موتورهای جستجو قادر به مشاهده محتوای پست‌های شما در اینستاگرام نیستند.

برای اینکه متوجه شوید که گوگل چه محتوایی از صفحه شما در اینستاگرام را می‌بیند می‌توانید از طریق مرورگر گوگل کروم دسکتاپ وارد صفحه خود شوید و پس از لود شدن محتوای صفحه CTRL + U را بزنید تا محتوایی که گوگل قادر به مشاهده آن است را ببینید.

تبلیغات در قزوین

گوگل یکی از پر بازدیدترین موتورهای جستجو است و ثبت پیج اینستاگرام در این فضا در افزایش بازدیدکنندگان بسیار مؤثر است.

البته که ثبت اکانت اینستاگرام در گوگل کار ساده‌ای نیست چون گوگل و اینستاگرام به محتوای پیج اجازه ایندکس شدن نمی‌دهند.

ولی این مشکل قابل حل است.

در بازاریابی هرچه تبلیغات نزدیک به سلیقه و علاقه مردم باشد شور و اشتیاق آن‌ها برای استفاده از برند‌ها بیشتر می‌شود.

موفقیت در بازاریابی وقتی حاصل می‌شود که برای مشتریان خود فرصت‌هایی به وجود آوریم تا آن‌ها به ما اعتماد کنند و به برند ما وفادار بمانند تا بتوانیم در بازار رقابتی جایگاه مناسبی را کسب کنیم.

تبلیغات در قزوین باید با توجه به ارزش‌ها و سلیقه مخاطب باشد تا در بازار رقابتی گسترده این شهر بتوان معروف و شناخته شد.



مقالات مرتبط:

با این روشها در اینستاگرام تبلیغ کنید

تاثیر حضور بلاگر در تبلیغات

8 اصل مهم تبلیغ در اینستاگرام

تفاوت تبلیغ در سایت و اینستاگرام

تبلیغ پیج کاری با اصول روز دنیا

اصول تبلیغات در اینستاگرام

ادمین حرفه ای شوید



 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *