چگونه تولید محتوا کنیم؟
چگونه تولید محتوا کنیم؟ تولید محتوا به صورت حرفهای یکی از عوامل موفقیت وبسایتها است. این روزها به دلیل افزایش مشغلههای مردم وقت کافی برای مطالعه کتاب نداشته و ترجیح میدهند از طریق اینترنت، پاسخ سوالات خود را پیدا کنند. اگر در زمینه مارکتینگ و کپی رایتینگ فعالیت میکنید یا قصد فعالیت دارید هرگز از قدرت کلمات غافل نشوید. شما میتوانید با خلاقیت و انتخاب درست کلمات کلیدی با مخاطب ارتباط برقرار کنید و او را به خواندن ادامه محتوای شما و یا شناخت بیشتر برند شما جذب کند.
در حقیقت تولید محتوا فرآیند تولید و خلق ایدههای موضوعی است که برای مخاطب شما جذاب است. باید پیرامون موضوع مورد نظر محتوای نوشتاری یا تصویری تولید کنید. ما اینجاییم تا رویای بهترین رتبه گوگل را با تکنیک تولید محتوا برای شما به واقعیت برسانیم. گروه تخصصی آژانس ملکه با بهره گیری از دهها نویسنده متخصص در تمامی زمینههای کسبوکار توانسته است با ارائه ایدههای خلاقانه علاوه بر حفظ و کنترل کیفیت هزینههای تولید محتوا را برای بازاریابی و تبلیغات محتوایی به طرز قابل ملاحظهای پایین بیاورد.
تیم تولید محتوا ملکه قادر است در تمامی زمینههای کسبوکار محتوای به روز و کاملاً سئو شده برای شما تولید کند. این مجموعه در چند سال اخیر با انجام انواع تبلیغات در قزوین همچون طراحی سایت و انتخاب فونت و قالب مناسب برای آن، طراحی کاتالوگ و اپلیکیشن، طراحی انواع بنر و لوگوموشن، تولید انواع محتوای تصویری و ویدیویی و… توانسته به عنوان یک مرکز تبلیغاتی موفق شناخته شود.
اهمیت تولید محتوا
تولید محتوا یکی از روشهای بازاریابی است. محتوا برابر است با رشد کسب و کار شما. زمانی که شما محتوا تولید میکنید درواقع اطلاعات مفید خود را با مخاطبان خود به اشتراک میگذارید که با این عمل مخاطبان بالقوه را به سایت خود جذب میکنید و از طرف دیگر مخاطبان فعلی خود را درگیر کرده و رضایتشان را جلب میکنید.
بازاریابی محتوا 3 برابر بازاریابی سنتی بازده دارد و 62% هزینههای کمتری به همراه دارد. %61 خریدهای آنلاین ناشی از مشتریانی است که پستهای وبلاگ را میخوانند. پس باید هرچه سریعتر مراحل تولید محتوا را با استراتژی و برنامهریزی شروع کنید. برای کسب از اطلاعات بیشتر مقالات بهترین ابزار تولید محتوا و استراتژی محتوا را چقدر میشناسید؟ را مطالعه فرمایید.
پیشنیازهای تولید محتوا

چگونه تولید محتوا کنیم؟
1. مهارت نگارش
یک تولید کننده محتوا باید توانایی این را داشته باشد که متون مختلف را به شیوههای جذاب بنویسد. باید هر یک از علائم نگارشی را درست در متن استفاده کند. همچنین باید دامنه لغات خود را افزایش داده و منظور از هر لغت را به خوبی درک کند. در این راه خواندن کتب و مقالات معتبر کمک زیادی به شما میکند.
2. شناخت سیستمهای مدیریت محتوا
تولید محتوا برای وبسایت یکی از اصلیترین شاخههای تولید محتوای دیجیتال است. برای این کار باید سیستم مدیریت محتوای وبسایت مدنظر را به خوبی بشناسید. طبق آمار به دست آمده وردپرس پرطرفدارترین سیستم مدیریت محتوای موجود است و اکثر وبسایتها توسط این سیستم ایجاد و مدیریت میشوند.
3. شناخت نحوه عملکرد موتورهای جستجو
باید بدانید الگوریتم چیست و موتورهای جستجو چگونه در متون و صفحات وب میخزند این کار میتواند ایدههای خوبی برای نوشتن عناوین مهم و کلمات کلیدی به شما بدهد. غیر از گوگل بسیاری از شبکههای اجتماعی موتور جستجو دارند بنابراین درک نحوه عملکرد آنها در موفقیت شما نقش مهمی دارد.
4. شناخت SEO
برای تولید کننده محتوای خوب باید با سئو و مسائل مرتبط با آن آشنایی داشته باشید. اطلاع از SEO به شما کمک میکند تا بتوانید عناوین و محتوای خود را گوگل پسندتر بنویسید و در میان خوانندگان و گوگل محبوب شوید.
5. برقراری ارتباط
مهارت توانایی برقراری ارتباط را دست کم نگیرید و آن را تقویت کنید. سعی کنید برای ارتباط با مشتریان خود از لحن ادبی و رسمی استفاده کنید زیرا آنها لحن شما را برای همیشه به خاطر میسپارند.
روشهای پیدا کردن موضوع مناسب برای محتوا
دیده شدن موضوع و برند شما در دنیای اینترنت نیازمند داشتن یک محتوای خوب و حرفهای است اما پیدا کردن یک عنوان مناسب و جدید برای داشتن یک محتوا خیلی مهم است. موضوع مورد بحث باید به اندازه کافی جدید و جذاب باشد. مباحثی که افراد زیادی آن را بررسی کردهاند ایده خوبی نیست. باید از کجا محتوا پیدا کنیم؟
1. استفاده از روش QUORA
در کورا به صورت لحظهای حجم بسیار زیادی محتوا قرار میگیرد سؤالات مختلف مردم در زمینههای گوناگون در این صفحه یافت میشود. جالب است بدانید که علاوه بر پرسش، پاسخ سؤالات هم در دسترس است که برای تولید محتوا به شما کمک میکند. کار با این صفحه سخت نیست کافیست که موضوع سایت خود را سرچ کنید به سرعت لیستی از سؤالات بروز بر اساس میزان اهمیتی که دارند در اختیار شما قرار میگیرد. این موضوعات ایدههای تازهای هستند که به شما پیشنهاد میشود و میتوانید برای تولید محتوا از آن استفاده کنید.
2. سرچ کنسول

چگونه تولید محتوا کنیم؟
کنسول گوگل از چندین قسمت تشکیل است که در آن کلمات کلیدی که کاربران سرچ کردهاند را نشان میدهد. در هر بخش دستهبندیهایی ارائه شده که در هر کدام تعداد کلیکها، تعداد بازدیدها و یا کوئریها را نشان میدهد و شما با یک آنالیز ساده میتوانید متوجه شوید که کدام کلمات تعداد کلیک کمتری داشته است. اگر دیدید تعداد کلیک یک کلمه صفر است یعنی کاربران آن کلمات را سرچ کردهاند اما سایت شما در مورد آ« موضوع مطلبی نداشته و همین امر دلیلی برای کلیک نکردن بر روی سایت شما بوده است. در این صورت شما باید به برای بالا کشیدن سایت خود در این موضوع یک محتوای جدید تولید کنید و یا اینکه محتوای قبلی خود را بهتر کنید.
3. خواندن نظرات زیر پستهای وبلاگ
بخش نظرات وبلاگ شما یا حتی وبلاگهای رقیب برای شناخت خوانندگان کاربرد زیادی دارد. به سوالات، نظرات و ایدههای جامعه هدف خود دقت کنید تا راحتتر به موضوع برای تولید محتوا برسید.
4. استفاده از وب سایت های خارجی
یکی دیگر از منابع کارآمد برای پیدا کردن محتوا وبسایتهای خارجی است. اگر مسلط به زبان خارجی باشید به راحتی موضوع مد نظر خود را به انگلیسی تایپ میکنید و نتایج جستجو را میبینید. اگر هم تسلطی به زبان ندارید ابزارهای مترجم زیادی وجود دارند که با دقت بالایی ترجمه متون را در اختیارتان قرار میدهند. اگر این کار از عهده شما خارج است یا وقت آن را ندارید درنگ نکنید! تنها کافیست کار رتبه گیری صفحه خود را به آژانس ملکه بسپارید شک نکنید که بهترین نتایج نصیب شما خواهد شد.
بدون دیدگاه