5 تکنیک برندینگ طلا و جواهرات

5 تکنیک برندینگ طلا و جواهرات


5 تکنیک برندینگ طلا و جواهرات

در این مقاله همراه ما باشید تا 5 تکنیک برندینگ طلا و جواهرات را هم بررسی کنیم. با وجود هزاران برند جدید جواهرات جلب توجه افراد و اینکه مردم کار شما را جدی بگیرند سخت شده است. تکنیک‌های قدیمی برندینگ طلا و جواهرات مثل تبلیغات شفاهی، تخفیف‌های فصلی، تماس مستقیم شاید هنوز کارآمد باشد اما نتیجه عالی و مطلوب نخواهد داشت. اگر به تکنیک‌های برندسازی خود روش دیجیتالی ندهید خطر از بین رفتن کسب‌وکارتان را خواهید داشت.

صنعت طلا و جواهر مثل صنایع دیگر به سرعت در حال توسعه است. تقریباً همه برندهای پیشرو و استاندارد جواهرات دارای وبسایت‌های‌های آنلاین هستند تا به مشتریان این امکان را بدهند که محصولات را بر اساس دسته بندی جستجو و مطابق با علاقه سفارش دهند. آژانس تبلیغاتی ملکه یک کانون تبلیغاتی شناخته شده در قزوین است که می‌تواند به شما کمک کند تا برند سازی خوب و پولساز را یاد بگیرید و طوری‌ برند سازی کنید که پول پارو کنید!

این کانون تبلیغاتی در قزوین همواره با انجام تبلیغاتی محیطی در قزوین تبلیغات بیلبورد، تیزر تبلیغاتی و همچنین طراحی انواع سایت و تبلیغات در شبکه‌های مختلف اجتماعی و.. به کسب‌و‌کارهای زیادی کمک کرده‌ تا بتوانند در کار و تجارت خود بدرخشند. برای مطالعه بیشتر به مقالات معرفی 8 تکنیک برای برندسازی موفق و چطور با برند سازی معروف شویم؟ سر بزنید. علاوه برا آن 5 تکنیک زیر به شما در این زمینه کمک می‌کنند.

 

5 تکنیک برندینگ طلا و جواهرات
5 تکنیک برندینگ طلا و جواهرات

 

1. مخاطب هدف خود را مشخص کنید

شما نباید وقت و انرژی خود را برای افرادی که هیچ ارتباطی با تجارت شما ندارند هدر دهید. اگر مخاطبان واقعی خود را بشناسید می‌توانید تمرکزتان را بر ایجاد محتوای مناسب قرار دهید که نام شما را در صنعت تثبیت کند.

2. از شبکه های اجتماعی هوشمندانه استفاده کنید

همه افراد برای دریافت آخرین اخبار گرفته تا خرید مبلمان، مواد غذایی و حتی طلا و جواهرات را از اینترنت و صفحات اجتماعی استفاده می‌کنند. یکی از بزرگترین مزایای استفاده از شبکه‌های اجتماعی در برندینگ طلا و جواهرات این است که به شما امکان ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان فعلی و آینده را می‌دهد. مشتریان می‌توانند از شبکه‌های اجتماعی برای برقراری ارتباط با شما، پرس و جو کردن، به اشتراک گذاشتن شکایات، انتقادات و بازخورد استفاده کنند.

3. خرید مشتری خود را استوری کنید

برای تقویت هویت برند خود تعامل با مشتری را در وبسایت و فیدهای شبکه‌های اجتماعی خود قرار دهید. از مشتریانی که محصولات شما را استفاده کرده‌اند درخواست عکس کنید و از آنها بخواهید که تجربه خود را در چند کلمه به اشتراک بگذارند. بعد عکس و ویدیوها را در شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید تا دیگران را برای خرید تشویق کنید.

4. لوگوی سفارشی برای برند خود طراحی کنید

یک تکنیک برندسازی خوب با یک لوگوی جواهرات تاثیرگذار و به یاد ماندنی شروع می‌شود. لوگوی شما برای برندینگ طلا و جواهرات باید شیک و جذاب به نظر برسد. لوگو نشان دهنده هویت برند شماست.

5. خدمات پشتیبانی برای مشتری قرار دهید

خدمات مشتری می‌تواند اعتبار برند شما را زیاد کند. هنگامی که مشتری سرمایه گذاری می‌کند حتی اگر در حد یک حلقه طلا باشد بدیهی است که محصولات با کیفیت را با بهترین قیمت می‌خواهد و از تیم پشتیبانی انتظار دارد که در کل فرآیند آن‌ها را راهنمایی کند. مشتریانی که تجربه پشتیبانی خوبی دارند ۳.۵ برابر بیشتر احتمال دارد که برند را به دوستان و کارآموزان خود توصیه کنند. هدف شما باید این باشد که خیال خریداران خود را راحت کنید تا بتوانند به شما در مورد سرمایه گذاری جواهرات خود و توانایی شما برای کمک به آنها در تصمیمات خرید اعتماد کنند.

ضرورت برندسازی جواهرات

استفاده از دیجیتال مارکتینگ برای طلاسازان و جواهر فروشان یک ضرورت است. یادگیری شیوه‌های دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات آنلاین برای فروش طلا و جواهر اهمیت دارد چون شیوه خرید مردم فرق کرده است. بنابراین سعی کنید ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را نمایان کنید. باید به فکر متمایز شدن خودتان از تمام برندهای حاضر در صنعت فعالیتتان باشید. زمانی که شما دارای یک برند خوب و یک استراتژی مشخص هستید، کارمندان شما حس بهتری از کار کردن با شما دارند و مدت زمان بیشتری برای شما کار می کنند. اینکه آنها می‌توانند در یک مسیر مشخص و در راستای تحقق شعار برند شما حرکت کنند راضی کننده است.

اگر برندسازی به درستی انجام شود باعث می‌شود که شما شانس انتخاب شدن بیشتری در بین رقبایتان داشته باشید. طبق یک نظرسنجی 59درصد از مصرف کنندگان ترجیح می‌دهند محصولات را از برندهای آشنا و شناخته شده بخرند. اگر مشتری با برند شما آشنا باشد و احساس خوبی به آن داشته باشد هزینه تبلیغات، زمان و… کمتری برای تبدیل وی به یک مشتری بالقوه یا وفادار متحمل خواهد شد.

روشهای بازاریابی و فروش طلا و جواهر

 

5 تکنیک برندینگ طلا و جواهرات
5 تکنیک برندینگ طلا و جواهرات

 

برای موفقیت در بازار طلا و جواهر باید سعی کنید متفاوت باشید. میدان طلا و جواهر عمومی است و هر کسی می‌تواند وارد آن شود. تنها کافی است هوشیارانه عمل کنید و خلاقیت و نوآوری داشته باشید.

1. تبلیغات برای طلا فروشی

تبلیغات تنها در معرفی محصول و هدف گذاری برای فروش آن خلاصه نمی‌شود. بلکه کارشناسان معتقدند که تبلیغات در کنار معرفی محصول مورد نظر باید حرفی برای گفتن داشته باشد. یعنی مخاطبی که یک تبلیغ را می‌بیند در پایان باید یک نتیجه خوب دریافت کند.

2. حضور در دنیای آنلاین

یک طلا و جواهر فروشی در درجه اول لازم است یک وبسایت داشته باشید تا بتواند به خود را معرفی کند سپس می‌تواند محصولات خود را به به فروش برساند. استفاده از تصاویر با کیفیت که از محصولات گرفته شده، بارگذاری ویدیوها و مقالات آموزشی، معرفی شعبه‌ها و هر چیزی که باعث می‌شود کاربر زمان بیشتری را در سایت بگذراند را می‌توان در وبسایت جواهرات اجرا کرد.

شنونده خوبی باشید نه شروع کننده

بدترين کار یک طلا فروش اين است که بدون اينکه از سلیقه مشتري آگاه شده باشد شروع به معرفی و نشان دادن نمونه‌های ویترین خود کند. طلا فروش خوب اول شنونده خوبي است. بگذاريد مشتريان حتي از مشکلات بازار سکه و طلا گله و شکايت کنند و حرف آنها را قطع نکنيد. خود را در نقش يک دوست و امین براي حل مشکل مشتري خود ببينيد.

تاثیر برندسازی طلا بر اعتماد مصرف کننده

در علم بازاریابی رفتار مصرف کننده به مشاهده، تصمیم‌گیری، عادات و الگوهای خرید عموم مردم اطلاق می‌شود. مشاغل به دنبال آن‌ هستند که با افزایش تأثیر نام و نشان تجاری خود بر ذهن مشتریان انگیزه و قصد خرید ایجاد کنند و بتوانند احتمال قطعی تصمیم‌گیری مشتری را برای خرید را افزایش دهند. برند بودن یک محصول غالباً تمایز اصلی در انتخاب مصرف‌کنندگان است. بسیار مهم است که مدیریت برندها به‌صورت استراتژیك انجام شود.

برند دارایی ناملموس شما است. ارزش ویژه برند باعث اختلاف بالاتر فروش با برندهای مشابه در بازار مشخص می‌شود. ارزش برند تنها به نام و نشان آن نیست آنچه یك کالای صاحب‌نام را از یك کالای بی‌هویت جدا می‌کند تصویری است که مشتریان از یك برند خاص در ذهن دارند و با آن ارتباطی خاص برقرار می‌کنند. یك برند خوب تصویر و حس اعتماد به کیفیت کالا را در ذهن مشتری افزایش می‌دهد و مشتری را ترغیب به خرید می‌کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *