معرفی 5 مدل تبلیغات در کسب و کار

معرفی 5 مدل تبلیغات در کسب و کار


معرفی 5 مدل تبلیغات در کسب و کار

کسب و کارهای مختلف برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان نیازمند انجام تبلیغات هستند. در اینجا معرفی 5 مدل تبلیغات در کسب و کار به شما کمک خواهد کرد تا با شیوه‌های انجام تبلیغات منسجم، یکپارچه و هدفمند بیشتر آشنا شوید. برای افزایش سودآوری، جلب رضایت مشتریان باید اهمیت و جایگاه نوع تبلیغاتی که باید انجام دهید را بشناسید. معمولاً کسب و کارهای زیادی هستند که انجام تبلیغات خود را بر عهده آژانس‌های تبلیغاتی می‌سپارند تا با توجه به دانش و تجربیات خود برنامه ریزی و اجرای تبلیغات را انجام دهند.

آژانس تبلیغاتی ملکه با داشتن سال‌ها تجربه در انجام تبلیغات در قزوین و بازاریابی‌های مختلف توانسته است بسیار موفق عمل کند. طراحی انواع اپلیکیشن، لوگوموشن، بنرهای تبلیغاتی، طراحی و قالب بندی‎های مناسب انواع سایت، تولید محتوا، عکس و ویدیوهای مناسب برای تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی و.. گوشه‌ای از فعالیت‌های این مجموعه معتبر و خوشنام است. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت ملکه یا پیج اینستاگرامی آن با فعالیت‌های تبلیغی این مرکز بیشتر آشنا شوید.

اهمیت استفاده از تبلیغات برای پیشرفت در کسب و کار

تبلیغات به نوعی ایجاد ترغیب و انگیزه در افراد است که توجه آنها را به سوی محصول یا برند جلب می‌کند. تبلیغ معمولاً می‌تواند بسیار تأثیرگذار، بیاد ماندنی و گاهی پر مخاطره طراحی شود که برای انواع کسب و کارها به شیوه‌های مختلفی انجام می‌گیرد. اما از مهم‌ترین مزایای انجام تبلیغات برای کسب کار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آگاهی از برند، محصول یا خدمات را افزایش می‌دهد.
  • هدایت مشتریان احتمالی به‌سمت خرید
  • افزایش میزان فروش محصولات قدیمی و جدید
  • در اسرع وقت جدیدترین خدمات و محصولات را به مشتریان معرفی کرد و از رقبا پیشی گرفت.

با این حال تبلیغات انواع مختلفی دارد که می‌توان به‌شکل‌های مختلف و با در نظر داشتن شرایط مخاطبان هدف آن را انجام داد. در زیر به معرفی 5 نمونه از رایج‌ترین مدل‌های تبلیغات در کسب و کار می‌پردازیم:

تبلیغات به روش پروموشن

 

معرفی 5 مدل تبلیغات در کسب و کار
معرفی 5 مدل تبلیغات در کسب و کار

هر تبلیغی که برای اطلاع رسانی درباره محصول یا خدمات و برای متقاعد سازی مشتریان انجام شود از نوع تبلیغات پروموشن است. در این شیوه می‌توان از مغازه‌های کوچک تا محل‌های پر ترافیک شهری و شبکه‌های مختلف اجتماعی را در بر بگیرد. مثلاً راه اندازی وب سایت یا اکانت اینستاگرام، پخش بروشور در کسیه‌های خرید مشتریان، تبلیغات گسترده در تلوزیون  یا نصب بنر در سطح شهر را در بر بگیرد.

تبلیغات به شیوه اینترنتی

با توجه به استفاده روز افزون مردم از اینترنت این نوع از تبلیغات برای اکثر کسب و کارها با هر نوع بودجه و گستره‌ای چه کوچک و چه بزرگ برای معرفی محصولات و خدمات می‌تواند مفید باشد. در این شیوه با صرف هزینه‌ای مقرون و به صرفه هم محصول به‌خوبی معرفی می‌شود و هم می‌توان افراد زیادی را جذب کرد. با رعایت چند نکته تبلیغات اینترنتی تأثیر گذاری زیادی خواهد داشت:

  • راه اندازی یک سایت کاربرپسند، معتبر و در عین حال حرفه‌ای
  • به‌منظور برندسازی از صفحات اجتماعی پربازده هم استفاده شود.
  • استفاده از سئو در سایت و کلمات کلیدی و کاربردی

تبلیغات در رسانه های مختلف اجتماعی

برای برندسازی و ساخت یک کسب و کار استفاده از بعضی شبکه‌های اجتماعی می‌تواند در معرفی و رشد کار بسیار مؤثر باشد. شبکه‌‎هایی همچون اینستاگرام، فیس بوک، توییتر، لینکدین هر کدام تبلیغات خاص خود را دارند که می‎تواند تأثیرگذار باشد.

این تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی پیام‌های شما را به مخاطبان هدف می‌رساند و آنها تشویق به تعامل و خرید می‌کند. استفاده از محتواهای ارگانیک برای این شبکه‌ها در اولویت قرار دارد تصاویر و ویدیوهای تولید شده باید جذاب، با کیفیت و در عین حال واقعی باشند.

تبلیغات محیطی

این تبلیغات شامل استفاده از تلوزیون‌های بزرگ شهری، بیلبوردهایی در سطح شهر و.. است که در فضا و محیط‌های باز انجام می‌شود. این نوع تبلیغ کمک زیادی به دیده شدن محصول می‌کند. برای موفقیت در تبلیغات محیطی باید از شعارهای تبلیغاتی مؤثر و گرافیک قوی استفاده شود تا بتواند مؤثر باشد.

تبلیغات تلفنی

 

معرفی 5 مدل تبلیغات در کسب و کار
معرفی 5 مدل تبلیغات در کسب و کار

یکی از انواع تبلیغات و بازاریابی‌های مستقیم که شرکت‌ها می‌توانند با تماس مستقیم خدمات و محصولات خود را به بازارعرضه کنند تبلیغات تلفنی است. این روشی مؤثر برای کسب و کارهای جدید  و آگاهی از برند می‌باشد.

برای اجرای این نوع از کمپین تبلیغاتی می‌توان به‌صورت مستقیم با مشتریان احتمالی  تماس برقرار کنید. البته مردم به سادگی با این روش ارتباط برقرار نمی‌کنند این شیوه تبلیغ در مواردی اگر درست انجام نشود ممکن است آزاردهنده نیز باشد.

تبلیغات ایمیلی

یکی از روش‌های جدید تبلیغاتی که مورد توجه نیز قرار گرفته تبلیغات ایمیلی برای معرفی محصول و خدمات یا به اشتراک گذاشتن مطالب مختلف با کاربران  است که به دو روش انجام می‌شود:

اول اینکه شما با داشتن یک بانک ایمیل پیام خود را به مخاطبان ارسال می‌کنید.

دوم به کاربران مورد نظرتان که در خبرنامه شما عضو هستند ایمیل خود را ارسال می‌کنید.

ریپورتاژ خبری

ریپورتاژ خبری یعنی انجام تبلیغات غیرمستقیم به‌وسیله یک مقاله آموزشی یا یک گزارش است. در این شیوه با لحنی بی‌طرفانه درباره مزایای کسب و کار یا محصول صحبت می‌کند.

طوری که مخاطب متوجه تبلیغاتی بودن آن نشود تا بتوان اعتماد آنها را کسب کرد. این گزارش معمولاً در سایت‌های پربازدید و مرتبط منتشر می‌شود تا بیشترین مخاطب را جذب کند.

انتشار یک ریپورتاژ خبری خوب در سایت‌های معتبر نه تنها موجب افزایش آگاهی کاربران نسبت به کسب و کار می‌شود بلکه با دریافت بک لینک‌هایی افزایش رتبه گوگل و بهبود سئو شما را در پی خواهد داشت.

هر اندازه از شگفتی‌های تبلیغات و تأثیر آن بگوییم در واقع نمی‌توانیم دنیای تبلیغات را که پر از شگفتی و ماجراجویی است برای شما توضیح دهیم. تا اینجا توانستیم چند مورد از مدل‌های تبلیغاتی در کسب و کار را تعریف کنیم تا با کمک آنها بتوان محصول و  برند را هوشمندانه به مشتریان معرفی کنیم.

با پیشرفت فناوری و اینترنت روز به روز  بر تعداد روش‌های تبلیغاتی افزوده می‌شود که داشتن یک کمپین تبلیغاتی و برنامه ریزی شده برای پیشرفت در کار ضروری است.

در این مسیر استفاده از راهنمایی و مشاره کارشناسان متخصص که دارای علم و تجربه لازم در زمینه تبلیغات و بازاریابی هستند بسیار کمک کننده خواهد بود. آژانس تبلیغاتی ملکه با انجام انواع تبلیغات در قزوین  خوشبخاته در این عرصه بسیار موفق عمل کرده و توانسته است اعتبار خوبی را کسب کند. کارشناسان ما آماده هستند تا با توجه به تجربیاتی که در طول این چند سال در زمینه طراحی سایت در قزوین، طراحی اپلیکیشن، لوگوموشن، انواع بنر، تولید محتوا، تبلیغات در شبکه‌های مختلف اجتماعی و.. کسب کرده‌اند شما را راهنمایی کنند و مشاوره‌های مفیدی در اختیارتان قرار دهند.



بیشتر بخوانید:

6 روش موثر تبلیغاتی

5 روش تبلیغ موثر در لینکدین

20 روش تبلیغاتی جذب مشتری

 تبلیعات شامل چه چیزهایی میشود؟

10 نکته در تبلیغ موثر

8 شاخص آژانس تبلیغاتی باکیفیت



 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *