8 اصل مهم تبلیغ در اینستاگرام

8 اصل مهم تبلیغ در اینستاگرام


8 اصل مهم تبلیغ در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از شبکه‌های مهم اجتماعی است، که در چند سال اخیر به‌عنوان یک ابزار مهم برای تبلیغ و بازاریابی، مورد استقبال کاربران است. 8 اصل مهم تبلیغ در اینستا گرام از موارد مهمی است، که در زمان انجام پروپاگاند در این شبکه اجتماعی، باید کاملاً مورد توجه قرار بگیرد. امیدواریم که شما با مطالعه این مطالب، اطلاعات خوبی درباره تبلیغ در اینستاگرام کسب کنید. کارشناسان ما در آژانس تبلیغاتی ملکه؛ سال‌هاست توانسته‌اند با انجام تبلیغات در قزوین، به کسب و کارهای زیادی کمک کنند، تا در عرصه تبلیغات برای شغل خود به‌درخشند و به‌موفقیت برسند.

اهمیت اینستاگرام

اینستاگرام بخشی از سوشال مدیا یا همان شبکه‌های اجتماعی است، که در مدت زمان کوتاهی توانست به محبوبیت خاصی در میان مخاطبان فضای مجازی برسد. در دنیای امروز فضای مجازی، محیطی بسیار مناسب برای رشد کسب و کار است. این شبکه اپلیکیشن موبایلی، در دسترس کاربران زیادی است. این شبکه در سال2010 برای به اشتراک گذاشتن فیلم و عکس راه‌اندازی شد، که در سال 2012 فیسبوک آن را خریداری کرد.

در ابتدا بلاگرهای دنیای زیبایی و مد از آن برای به اشتراک گذاشتن عکس و فیلم های خود برای طرفدارانشان استفاده می‌کردند. اما در حال حاضر این به اشتراک گذاشتن تصاویر و ویدیوها درواقع دریچه‌ای جدید را برای تبلیغات دنیای کسب و کار محسوب می‌شود.

اگر بخواهیم بزرگترین سوشال مدیا در شبکه‌های اجتماعی را، براساس تعداد کاربر فعال و ارسال پیام طبقه بندی کنیم، باید بگوییم اینستاگرام در رتبه هفتم قرار دارد و هنوز هم فیس بوک در صدر این طبقه بندی است. اما در کشور ما ایران، میزان محبوبیت اینستاگرام و نیز تعداد کاربران فعال آن، از فیس بوک بیشتر است و این یعنی اینستا گرام، یک فرصت استثنایی برای کسب درآمد از شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود.

مزایای استفاده از تبلیغات در فضای اینستاگرام

 

8 اصل مهم تبلیغ در اینستاگرام
8 اصل مهم تبلیغ در اینستاگرام

این شبکه اجتماعی با داشتن بیش از یک میلیارد کاربر فعال، آن را به یک جامعه بزرگ آنلاین با داشتن توانایی و پتانسیل‌های بازاریابی نامحدود، مخصوصاً در ایران تبدیل کرده است. اما اگر بخواهیم به مزایای تبلیغات در اینستا گرام اشاره کنیم، می‌توان موارد زیر را نام برد:

اگر دارای صفحات فروشگاهی در فیس بوک هستید، این امکان فراهم است، که به اینستا گرام وصل شوید. شما می‌توانید، مخاطبان هدف صفحه فیس بوکی خود را در اینستا گرام هم دنبال نمایید.

اینستاگرام موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی را براساس لایک و کامنت اندازه‌گیری می‌کند، نه تعداد دنبال کنندگان. بنابراین از نظر هزینه بسیار مؤثرتر از کانال‌های بازاریابی آنلاین می‌باشد.

8 اصل مهم تبلغ در اینستاگرام

اول : تبلیغاتی تهیه کنید که با مخاطبان شما کاملاً همخوانی داشته باشد

پروپاگاند در اینستاگرام مانند فیس بوک، تبلیغی که بیشترین مشارکت را داشته باشد بیشتر نمایش داده می‌شود. بنابراین برای جلوگیری از حذف شدن سعی کنید، که برای موضوعاتی وقت بگذارید و هزینه کنید، که با مخاطبان شما همخوانی داشته باشند.

دوم: با توجه به سطح مشارکت مشتریان تبلیغات خود را انتخاب کنید

 

معمولاً بیشتر بندها هدف تبلیغات خود را رسیدن به فروش بیشترذکر می‌کنند. پروپا گاند در اینستا گرام علاوه بر مورد ذکر شده می‌تواند، شما را در رسیدن به اهداف کسب و کارتان نیز یاری دهد. این تبلیغات به شما کمک می‌کنند، که نسبت به برند شما سطح آگاهی دیگران افزایش پیدا کند، صفحات مشخصی از وب سایت شما دارای ترافیک شود، ایجاد وفاداری مخاطبان و مشارکت بیشتر آنها، ارتقاع جایگاه محصول و.. شود.

انجام تبلیغات ورقه‌ای در اینستاگرام موجب می‌شود، که بتوانید چهار عکس را در کنار لینک‌های متعددی منتشر کنید. اما به‌طور کلی استفاده از تبلیغات ویدیویی موجب مشارکت بیشتر کاربران می‌شود. زیرا در صورت علاقه‌مند شدن آن را با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند.

سوم: با به‌کارگیری ظرافت سعی کنید، از تصاویر واضح با نقطه تمرکز قدرتمند استفاده کنید.

از تصاویر ساده در پروپاگاند خود، در اینستاگرام به‌جای تصاویر شلوغ استفاده کنید. عکس باید طوری باشد، که جزئیات مشخصی در پس زمینه داشته باشد. برای قراردادن لوگوی در تبلیغ ظریف عمل کنید و سعی کنید، آن را با عناصر قابل تشخیص دیگری از برند خود جایگزین کنید.

چهارم: برای مشارکت بیشتر کاربران از تبلیغات ویدیویی استفاده کرده و در دنیای واقعی افراد را با محصولات خود نمایش دهید

دیدن محصولات با افراد در دنیای واقعی سبب می‌شود، که مخاطبان با محصولات و خدمات شما بیشتر ارتباط برقرار کنند و موجب تشخیص تبلیغ و جلب توجه آنها می‌شود. همچنین وجود ویدیوها موجب ایجاد کامنت‌های بیشتری می‌گردد، که این روش مانند یک راه ارتباطی عمیق برای مشارکت کاربران  و جذب آنها به برند محسوب می‌شود.

 پنجم: مخاطبان مشابه را به‌دنبال کنندگان و آنها را به مشتری تبدیل کنید

با توجه به پروفایل مشتریان خود سعی کنید، از کاربرانی که پروفایل آنها شبیه به مشتریان است، برای معرفی برند و تبلیغات خود استفاده کنید. شما می‌توانید در میان مخاطبانی که شما را دنبال نمی‌کنند، با تبلیغات خود آنها را هدف قرار داده تا به مشتری کنونی تبدیل شوند. برای مشتریان خود از پروپاگاند انحصاری و مخصوص استفاده کنید، تا محصولات و خدمات شما را امتحان کنند.

ششم: انواع مختلفی از محتوا را با هم ترکیب نمایید

با ترکیب انوع مختلفی از محتواها می‌توانید تشخیص دهید، که مخاطب کدام محتوا را بیشتر می‌پسندد. انواعی از عکس، کلیپ سرگرم کننده، تصاویر، عکس، محصولات، تصاویری از پشت صحنه و نیز محتواهایی که توسط مخاطبان تولید می‌شود را تولید کنید. با اینکار به مرور زمان خواهید دانست، چه نوعی از محتوا را به نمایش بگذارید، تا با پروپاگاند شما همخوانی داشته باشد. بنابراین در ابتدا به‌صورت آزمایشی انواعی از محتواها را در تبلیغات خود استفاده کنید.

هفتم: مشکل مشتریان خود را حل کنید

این مورد از تاکتیک‌های مهم و مؤثر بازاریابی در اینستا گرام است. به مشتریان به‌طور کوتاه و مختصر بگویید، دقیقاً با این محصول و خدمات چه مشکلی را می‌خواهید از آنها حل کنید. با ساده نگه داشتن محتوا تا می‌توانید، قصد منظور خود را به‌درستی به مخاطبان برسانید.

هشتم : از تصاویر بهترین استفاده را ببرید و از ابزار تبدیل تصویر در اینستاگرام استفاده کنید

 

8 اصل مهم تبلیغ در اینستاگرام
8 اصل مهم تبلیغ در اینستاگرام

اینستاگرام یک پلت‌ فرم تصویری است، به این معنا که تصویر در تبلیغات نسبت به هر چیز دیگری بیشتر دیده می‌شوند و جذاب هستند، بنابراین باید دارای خصوصیاتی باشند که شامل:

  • از رنگی غالب در همه تصاویر استفاده کنید.
  • تصاویر دارای فضای پس زمینه زیادی باشند.
  • از تصاویر روشن استفاده کنید و به‌جای نور مصنوعی از نور طبیعی به‌کار ببرید.
  • از رنگ‌های گرم مانند قرمز نارنجی دوری کرده و به‌جای آن رنگ‌های سرد مثل آبی استفاده کنید.

ابزار تبدیل تصاویر که در سال 2016 معرفی شد، وسیله‌ای قدرتمند برای قراردادن لینک‌های ما در ازای در کنار لینک‌های تعبیه شده در پروفایل است. مشارکت بالا در اینستاگرام فرصت خوبی را برای فروش به ما می‌دهد. این وسیله به ما کمک می‌کند، تا از این فرصت بهترین استفاده را ببریم. در واقع با استفاده از این ابزار، به بهترین شیوه ممکن می‌توانید، تصاویر را برای مخاطبان بهینه کنید.

اینستاگرام یکی از مهم‌ترین سوشال مدیا در شبکه‌های اجتماعی است، که روزانه میلیون‌ها نفر، میلیون‌ها پیام را با هم به اشتراک می‌گذارند. در واقع هر چیزی را که دنبالش هستیم، از تفریح و سرگرمی گرفته تا انواع تبلیغات در اینستا گرام می‌توانیم پیدا کنیم.

میزان حضور افرد در این شبکه اجتماعی 12 تا 16 ساعت در طول شبانه روز است. بنابراین با انجام تبلیغات اصولی و کارشناسی شده، در این فضا و با مدیریت شبکه اجتماعی می‌توانید، به موفقیت‌های خوبی برای کسب و کار و حرفه خود دست پیدا کنید. گروه متخصص و حرفه‌ای ما، در آژانس تبلیغاتی ملکه؛ با داشتن تجربیات زیادی در عرصه انواع تبلیغات اینترنتی، سال‌هاست که تبلیغات در قزوین را انجام می‌دهند.

شما می‌توانید با کمک و راهنمایی این کارشناسان آگاه، به‌طور منظم و تخصصی تبلیغات اینستاگرام را انجام داده و از خدمات تبلیغات ارزان در قزوین بهره‌مند شوید، ما به شما توصیه می‌کنیم این فرصت استثنایی را از دست ندهید.



مقالات مرتبط:

اصول تبلیغات در اینستاگرام

ادمین حرفه‌ای شوید

تفاوت تبلیغات در سایت و اینستاگرام



 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *