قانون شرکت تبلیغاتی در کشور همسایه

قانون شرکت تبلیغاتی در کشور همسایه


قانون شرکت تبلیغاتی در کشور همسایه

از موضوعات مهمی که همواره برای کسب‌ و کارها دغدغه ذهنی ایجاد کرده تبلیغات برندها  و قانون شرکت تبلیغاتی در کشور همسایه است. طراحی این تبلیغات باید طوری باشد که ضمن حفظ هویت برند، قوانین کشور میزبان تبلیغات را هم رعایت شود. برندهای بزرگ زیادی در این راه به موفقیت رسیده‌اند. کمپین‌های زیادی توسط شعبی هدایت شده که زیر نظر برند و شرکت مادر به فعالیت می‌پردازند؛ گاهی هم ممکن است محصولات به کشورهای دیگر صادر شوند اما برندها در آن کشور شعبه نداشته باشند، در این صورت نمایندگی‌ها مسئول توزیع و فروش محصولات برندها هستند. ایرادی که بر این گونه نمایندگی‌ها وارد است این است که بدون در نظر گرفتن شرایط برند اصلی، برای فروش بیشتر محصول به‌طور مستقل شروع به تبلیغات می‌کنند.

این تبلیغات غالباً بدون خلاقیت و ایده و فقط برای فروش انجام می‌شود. توجه داشته باشید که از اصلی‌ترین اهداف افرادی که در حوزه اقتصاد و تجارت فعالیت می‌کنند گسترش فعالیت در سطح بین المللی است و ثبت شرکت در کشورهای دیگر یکی از بهترین راه‌های فعالیت بین المللی است. شما می‌توانید با توجه به نوع فعالیت اقتصادی خود، اطلاعات لازم را در مورد قوانین دیگر کشورها کسب کنید و یک کشور را برای ثبت شرکت انتخاب کنید. اما ثبت شرکت در کشورهایی که با ایران مرز مشترک دارند و همسایه محسوب می‎شوند چون مزایای زیادی دارد در نتیجه متقاضی بیشتری هم خواهد داشت.

مزایای ثبت شرکت تبلیغاتی در کشور دیگر

ثبت شرکت در خارج از کشور مزایای زیادی می‌‍‌تواند داشته باشد از جمله:

  • به دلیل تحریم های موجود، برای کسب و کارهای ایرانی تجارت در کشورهای دیگر با مشکلات زیادی همراه است. با ثبت شرکت در یک کشور خارجی می‌توانید حساب بانکی بین المللی داشته باشید و امکان ورود به بازارهای بین المللی را خواهید داشت.
  • معمولاً برای رونق تجارت برای صاحبان شرکت‌ها طبق قوانین خیلی از کشورها، اجازه اقامت صادر می‌شود. در نتیجه خیلی از افراد از طریق ثبت شرکت برای دریافت اقامت و مهاجرت استفاده می‌کنند. زیرا اقامت از این راه نسبت به ویزای سرمایه گذاری هزینه کمتری دارد.
  • گاهی یک سری معافیت‌های مالیاتی یا طرح های تشویقی برای صادرات در نظر گرفه می‌شود که از طریق ثبت شرکت در خارج از کشور می‌توانید از آن‌ها بهره مند شوید.
  • با ثبت شرکت خارج ایران می‌توانید سرمایه گذارهای خارجی را جذب کنید و از دانش و فناوری کشور مقصد بهره ببرید.
  • قطعاً کسب سود از شرکت ثبت شده رابطه مستقیمی با نوع فعالیت تجاری شما دارد. اگر تجارت موفقی داشته باشید با ثبت شرکت به سود و درآمد خوبی دست پیدا می‌کنید.

مأموریت شرکت‌های بازاریابی خارجی و بین المللی

بازاریابی بین المللی یک دانش است که قادر است روابط را در سطح جهان گسترش دهد. مهمترین مسأله در بازاریابی بین المللی قوانین تجاری متفاوت هر منطقه است، که باید کاملاً آن را رعایت کنید وگرنه دچار مشکل می‌شوید. بازاریابی بین المللی یعنی از اصول بازاریابی برای کشف بازارهای جدید در بیرون از مرزهای هر کشوری برای تأمین نیاز افراد استفاده کنید.

در این نوع بازاریابی هدف جذب مشتری در سطح بین المللی است و در بیش از یک کشور انجام می‌شود. شما به عنوان یک بازرگان برای کسب سود و درآمد بیشتر باید در بازارهای مختلف سرمایه گذاری کنید و فعالیت خود را در سطح جهانی گسترش دهید. که اگر یکی از این بازارها به هر دلیلی دچار رکود شد بتوانید از دیگر بازارها سود به دست آورید. یک شرکت از طریق بازاریابی بین المللی می‌تواند محصول خود را به صورت یک برند معروف و شناخته شده در سطح بین المللی به فروش برساند.

در این جا نحوه ثبت شرکت در برخی کشورهای همسایه که نسبتاً پر طرفدار هستند را برایتان توضیح می‌دهیم و مدارک لازم و شرایط خاص ثبت شرکت و نمایندگی را در این کشورها بیان می‌کنیم زیرا شناخت شرایط و قوانین این کشورها به انتخاب درست شما در این زمینه بسیار کمک می‌کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد انجام فعالیت‌های تبلیغاتی و توسعه برند و کسب‌ و کار خود با کارشناسان آژانس ملکه تماس بگیرید و سؤالات خود را مطرح کنید. کارشناسان ما می‌توانند در این زمینه شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

ثبت شرکت در ترکیه

 

قانون شرکت تبلیغاتی در کشور همسایه
قانون شرکت تبلیغاتی در کشور همسایه

ترکیه از پر مخاطب‌ترین کشورها برای ثبت شرکت خارجی در بین سایر کشورهای همسایه با ایران است. کشور ترکیه به دلیل شرایط خاص جغرافیایی که بین دو قاره اروپا و آسیا قرار دارد و رشد اقتصادی و تجاری مناسب و اینکه از نظر فرهنگی به ایران شباهت دارد، باعث شده خیلی از سرمایه گذاران ایرانی برای زندگی و ایجاد کسب و کار این کشور را انتخاب کنند.

چه نوع شرکت‌هایی در ترکیه قابل ثبت هستند؟

شرکت سهامی، شرکت با مسئولیت محدود، شرکت مختلط، شرکت تضامنی، مؤسسات مالی و صرافی‌ها

مراحل ثبت شرکت در ترکیه

  1. تعیین آدرس یا محل تأسیس شرکت
  2. بازدید از آدرس شرکت توسط بازرسان اداره دارایی
  3. ارائه تأیید شده توسط دفتر اسناد رسمی
  4. ارائه اساسنامه تأسیس شرکت
  5. ارائه فرم تنظیم شده اداره دارایی
  6. ارائه فرم‌های تکمیل شده مربوط به اعضای شرکت
  7. دریافت شماره مالیاتی اعضاء از طریق مراجعه به اداره دارایی
  8. افتتاح حساب بانکی شخصی و شرکتی
  9. چاپ شرکت ثبت شده در روزنامه رسمی

مدارک لازم برای ثبت شرکت در ترکیه

  • دو قطعه عکس رنگی
  • ترجمه رسمی پاسپورت سهامداران
  • ارائه اصل پاسپورت تمام شرکاء با اعتبار بیش از شش ماه
  • حداقل سرمایه مورد نیاز 10,000 لیره ترکیه
  • تعیین آدرس دفتر شرکت درترکیه
  • مشخص کردن درصد سهام تمام سهامداران
  • لیست نام‌های پیشنهادی برای شرکت
  • تعیین زمینه فعالیت شرکت
  • تعیین مدیر شرکت از میان شرکاء

ثبت شرکت در دبی

 

قانون شرکت تبلیغاتی در کشور همسایه
قانون شرکت تبلیغاتی در کشور همسایه

کشور دبی نزدیکترین همسایه ایران است و از کشورهایی است که از نظر اقتصادی بی نظیری داشته و دارای روابط اقتصادی بین المللی است. دبی در رقابت جهانی سال 2007 میلادی از نظر قدرت رقابت اقتصادی رتبه 31 جهان را به خود اختصاص داد. به همین دلیل سرمایه گذاران زیادی از سراسر دنیا در این کشور فعالیت می‌کنند. ثبت کردن شرکت در دبی قوانین خاصی دارد از جمله اینکه:

  • اداره توسعه اقتصادی: اگر شرکت خود را در اداره توسعه اقتصاد ثبت کنید باید 51% سهام شرکت متعلق به یک اماراتی باشد.
  • منطقه آزاد تجاری: در مناطق راس الخیمه، جبل علی، شهر مدیا دوبی، فرودگاه دوبی، عجمان، شهر اینترنت دوبی، شارجه با دریافت مالکیت ۱۰۰% و بدون نیاز به کفیل عرب امکان ثبت شرکت دارید و از پرداخت هر گونه مالیات معاف می‌شوید.

مجوزهای لازم برای تجارت در دبی

مجوز صنعتی: برای ثبت شرکت‌های تولیدی و صنعتی و بسته بندی

مجوز حرفه‌ای: ثبت شرکت با موضوعات خدماتی، مشاوره‌ای، صنعتگران، هنرمندان و متخصصان

مجوز تجاری: برای ثبت شرکت در موضوعات بازرگانی مانند خرید و فروش

مدارک لازم برای ثبت شرکت در مناطق آزاد امارات متحده عربی

  1. ارائه اطلاعات کامل تمام سهامداران از جمله نام ، محل تولد، تاریخ تولد، آدرس و ملیت تمامی
  2. ارائه اطلاعات کامل، آدرس و ملیت کارمندان
  3. تعیین نام برای شرکت
  4. قانون برای ثبت کردن شرکت در در مناطق آزاد امارات محدودیتی برای میزان سرمایه گذاری مشخص نکرده است.
  5. اسکن پاسپورت (اگر امکان دسترسی به پاسپورت نبود می‌توانید ترجمه شده مدارک شناسایی مثل شناسنامه و کارت ملی و یا گواهینامه را ارائه دهید.)
  6. ارائه ترجمه مدرکی که بتواند آدرس کنونی شما در ایران را تأیید نماید (مانند قبض موبایل)

 آژانس تبلیغاتی ملکه در تلاش است تا شما را در بازار رقابت به مخاطب معرفی کند و کمک کند کسب و کارها برندسازی کنند و در عرصه بین المللی به شهرت دست پیدا کنند. با ما در تماس باشید.



بیشتر بخوانید:

اصول کپی رایت تبلیغاتی

استارت آپ را چقدر میشناسید؟

6 نکته کلیدی در سایت فروشگاهی

طراحی لوگوی حرفه ای در قزوین

8 اصل مهم در تبلیغ اینستاگرام



 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *