چطور تبلیغات محیطی ارزان و پرسود داشته باشیم؟

چطور تبلیغات محیطی ارزان و پرسود داشته باشیم؟


چطور تبلیغات محیطی ارزان و پرسود داشته باشیم؟

یکی از روش‌های تبلیغات مفید و اثرگذار، تبلیغات محیطی است معمولاً این سؤال برای بسیاری از صاحبان کسب و کار مطرح است، که چطور تبلیغات محیطی ارزان و پرسود داشته باشیم؟

در این بحث ما را همراهی کنید، تا با تبلیغات محیطی مؤثر بیشتر آشنا شوید. برای انجام انواع تبلیغات ما به شما آژانس تبلیغاتی ملکه را، به عنوان یک کانون تبلیغات در قزوین معرفی می‌کنیم. شما با کمک این آژانس تبلیغاتی در قزوین می‌توانید، تبلیغات محیطی ارزان و پرسود داشته باشید، تا بتوانید به موفقیتی و پیشرفتی که در نظر دارید برسید.

نگاهی بر تبلیغات محیطی

بهترین و تأثیر گذارترین روش، برای تجارت‌های محلی، همین تبلیغات محیطی است. تبلیغات محیطی شامل: تراکت‌های دیواری، نصب بنر و بیلبورد و روش‌های دیگر برای جلب توجه افراد و عابران، در کوچه و خیابان‌ها استفاده می‌شود. هزینه اینگونه از تبلیغات، در بعضی از موارد سنگین و پرهزینه است، طوری‌ که تجارت‌های کوچک و محلی، توان انجام آن را ندارند. اما خلاقیت و داشتن ایده‌های خلاقانه می‌تواند، هزینه تبلیغات محیطی را تا حد زیادی کاهش دهد. با داشتن ایده خلاقانه در تبلیغات محیطی، می‌توان پیام تبلیغی را به راحتی به مخاطبان انتقال داد و سبب ایجاد بازاری پر فروش، برای محصولات و خدمات متفاوت خواهد بود.

چند نمونه از انواع تبلیغات محیطی

از تبلیغات محیطی، می‌توان به انواع:

  • استرابوردها
  • بیلبوردها
  • پارچه‌ها
  • نشانه‌ها
  • نوشته‌های روی ساختمان‌
  • علامت‌هایی که برروی پل‌ها و اتوبان‌ها و کناره خیابان‌ها قرارداده می‌شود
  • انواع پروپاگاند داخل ایستگاه‌های مترو و داخل فروشگاه که شامل، استندها یا توزیع تراکت و بروشور…
  • به‌طور کلی تمامی تبلیغاتی که خارج از خانه و محیط منزل انجام می‌گیرد.

روش‌هایی که سبب می‌شوند تبلیغات محیطی ارزان و پرسود داشته باشیم

 

چطور تبلیغات محیطی ارزان و پرسود داشته باشیم؟
چطور تبلیغات محیطی ارزان و پرسود داشته باشیم؟

داشتن ایده‌های خلاقانه

در دنیای امروز، به دلیل بالا رفتن تنوع در انواع خدمات و محصولات، داشتن خلاقیت حرف اول را می‌زند. خلاقیت در تولید کالا و خدمات و همچنین پروپاگاند آن، در موفقیت بازاریابی و تبلیغ محیطی بسیار مهم است. در صورت عدم وجود خلاقیت، بازاریابی برای مخاطبان بسیار خسته کننده خواهد بود و هیچ تأثیری برروی مشتریان نخواهد داشت. اگر تبلیغات در میان پروپاگاندهای دیگر برجسته و منحصر بفرد باشد و بتواند به خوبی هویت برند شما را معرفی کند، می‌تواند مخاطب را نگه دارد و اثر مطلوب و مد نظر را داشته باشد. بسیاری از صاحبان و مدیران موفق کسب و کارهای بزرگ به این نتیجه رسیده‌اند، که هیچ چیزی نمی‌تواند به اندازه تبلیغات خلاقانه، به یاد ماندنی و ماندگار باشد و با هزینه کمتری انجام می‌شود. ایده‌های جدید در تبلیغات محیطی، تنها ترکیبی از چندین ایده قدیمی و قبلی است، که باید با تکنیک‌های به روزرسانی، و با درنظر داشتن هدفی خاص انجام گیرد.

منحصر بفرد بودن تبلیغات محیطی

یک تبلیغ موفق و اصیل باید، داری بخش‌های شگفت آور و کم یاب، و به دور از موارد تکراری و پیش پا افتاده باشد. باید تمرکز بر روی منحصر بفرد بودن و نشان دادن ایده‌های تبلیغاتی با ویژگی‌های مطرح شده در تبلیغ باشد، برای این منظور می‌توان از تجربیات جذاب کلامی و تصویری و هنجارهای جامعه استفاده کنند. مثلاً پروپاگاند برای عطرهایی که با مانکن‌های جذاب و زیبا معرفی می‌شوند، یا ماشین‌های لوکسی که در مناظر زیبا و بدور از هر گونه ترافیک نشان داده می‌شوند.

ابعاد ایده‌های خلاقانه در تبلیغات محیطی

تأثیر ایده‌های خلاقانه در پنج بعد مشخص و اندازه گیری می‌شود:

داشتن اصالت

نادر و شگفت انگیز بودن و در کنار این موارد به دور از بدی‌هایات و پیش پا افتادگی، از ویژگی اصلی یک تبلیغ اصیل است. در واقع تمرکز روی منحصر بفرد بودن ایده‌های تبلیغاتی، از ویژگی مطرح شده در تبلیغات محیطی است.

 داشتن انعطاف پذیری

زمانیکه یک محصول یا خدمات را بتوان، به‌طور روان و سلیس با طیف وسیعی از کاربردهای آن معرفی کنند، این خود امتیاز بالایی در انعطاف پذیری پروپاگاند محیطی محسوب می‌شود.

توجه به جزئیات

تبلیغات خوب باید، حاوی جزئیات غیر منتظره یا بسط ایده‌های ساده باشند، طوری‌که کمی آن را تو در تو و پیچیده نشان داده می‌شوند. مثلاً در  یک تبلیغ آدامس فردی نشان داده می‌شود، که شناور بودن در یک فضای میان گوی‌های فلزی است، و با این تصویر احساس خوشایند ناشی از مصرف این نوع از آدامس به تصویر کشیده می‌شود.

 تلفیق

در تلفیقی باید ایده‌های در مورد ترکیب و برقراری ارتباط میان اشیاء، که به‌طور طبیعی با یکدیگر نامرتبط هستند، نشان داده شود. مثلاً بازهم در تبلیغ آدامس در یک پروپاگاند محیطی، اسطبلی از خرگوش نشان داده می‌شود که با خوردنی‌های خوشمزه مانند موز و توت فرنگی، هندوانه و… تغذیه می‌شوند، در حالی که دندان‌های آنها شبیه به آدامس مورد نظر رشد می‌کند. که در این تبلیغ، به طرز زیبایی عناصر نامرتبط را با یکدیگر پیوند داده‌اند، که همان تلفیق در تبلیغ است.

هنر و زیبایی  

تبلیغات خلاقانه با داشتن سطح بالایی از خلاقیت، هنری، کلامی، شنیداری و بصری را در بر دارند. تبلیغاتی که یک قطعه هنری هستند، معمولاً بیشتر از طرف مخاطبان دیده می‌شوند. داشتن دیالوگ‌های هوشمندانه، موسیقی‌های زیبا و شنیدنی، زمینه‌های رنگی، اصیل و زیبا و… همگی سبب می‌شوند، که پروپاگاند مورد نظر پر سر و صدا و زیبا باشد.

مزایای تبلیغات محیطی

 

چطور تبلیغات محیطی ارزان و پرسود داشته باشیم؟
چطور تبلیغات محیطی ارزان و پرسود داشته باشیم؟

تضمین در دیده شدن

تبلیغات محیطی چون در مکان‌های عمومی و در معرض دید قرار دارند، توسط افراد زیادی دیده می‌شود. حتی اگر خود افراد هم نخواهند، بازهم این نوع از پروپاگاند در معرض دید و توجه آنها قرار خواهد گرفت.

امکان ارجاع به تبلیغات دیگر

تبلیغات محیطی زمانی بهترین بازده را خواهند داشت، که با تبلیغات دیگر همراه شوند و این تبلیغات به عنوان یک مکمل عالی برای آنها محسوب می‌شود. مثلاً در تبلیغات محیطی نوشته می‌شود، برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مراجعه کنند و…

امکان دیده شدن‌های مکرر

بیشتر خریداران، زمانی محصولی را خرید می‌کنند، که تبلیغ آن را بارها و بارها دیده باشند. تبلیغات محیطی چون در مدت زمانی طولانی در معرض دید هستند، بر خلاف تبلیغات دیگر، مدام در معرض دید افراد قرار دارند.

انتخاب بازار هدف

در تبلیغات محیطی به راحتی می‌توان، بازار هدف مورد نظر خود را انتخاب کرد. مثلاً با دانستن اینکه چه گروه سنی و با چه جنسیتی مشتریان شما هستند، بهتر می‌توان پروپاگاند خود را انجام داد.

تبلیغات محیطی شاخه‌ای از گرافیک محیطی است، که می‌تواند نقش مهمی در پیشرفت فرهنگ و اقتصاد یک جامعه داشته باشد. در دنیای معاصر که زندگی با شتابی زیاد در حال حرکت است، تکنولوژی محرک اصلی این حرکت می‌باشد. مهم‌ترین ابزار برای رسیدن به این حرکت تبلیغات است، که تبلیغات محیطی به عنوان یک بخش مهم می‌تواند، انتقال پیام‌های آموزشی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، تجاری و.. را به راحتی و در معرض دید مردم قرارداده و افراد جامعه را در راستای بهتر و راحت زندگی کردن راهنمایی می‌کند. همین تبلیغات محیطی می‌توانند، نقش تبلیغی بسیار مؤثری در سطح شهر ایفا کنند.

آژانس تبلیغاتی ملکه

آژانس تبلیغاتی ملکه، سال‌هاست با انجام بهترین تبلیغات محیطی، مانند تبلیغات بنری، تبلیغات بیلبور، تیزر تبلیغاتی و.. توانسته است، تبلیغات محیطی با بیشترین سود را برای مشتریان خود انجام دهند. در صورت تمایل می‌توانید، با کارشناسان حرفه‌ای و آموزش دیده این مجموعه تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را برای انجام تبلیغات محیطی متناسب با کسب و کار خود دریافت نمایید. انجام تبلیغات محیطی هوشمندانه و اصولی و بدور از تکرار، موجب موفقیت و درخشش شما خواهد شد.



مقالات مرتبط:

تبلیغات محیطی در قزوین

طرح بنر تبلیغاتی در قزوین

تاثیر زمان و مکان در تبلیغات محیطی

انواع بنرهای تبلیغاتی

15 ایده جذاب تبلیغاتی محیطی

6 روش موثر تبلیغاتی



 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *