طراحی اپلیکیشن موبایل برای رونق کسب و کار

طراحی اپلیکیشن موبایل برای رونق کسب و کار


طراحی اپلیکیشن موبایل برای رونق کسب و کار

می‌خواهیم طراحی اپلیکیشن موبایل برای رونق کسب و کار و تأثیر آن در پیشرفت اقتصادی باهم بررسی کنیم. امروزه استفاده کاربران از خدمات آنلاین در نقاط مختلف کشور بسیار زیاد شده است، این اتفاق برای کسب و کارهای مختلف یک فرصت مناسب ایجاد کرده که با استفاده از طراحی اپلیکیشن موبایل بتوانند محصولات و خدمات خود را در فضای اینترنت و در قالب اپلیکیشن موبایل ارائه کنند.

در موبایل‌های هوشمند استفاده راحتی دارند در نتیجه از محبوبیت زیادی بین مردم برخوردار هستند. شرکت ملکه طراحی اپلیکیشن در قزوین را با یک تیم حرفه‌ای انجام می‌دهد و فرصتی را در اختیار مشاغل مختلف قرار داده تا با استفاده از خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل ، کسب‌وکار خود را توسعه دهند و مشتری بیشتری را جذب کنند.

وب سایت یا اپلیکیشن

 

طراحی اپلیکیشن موبایل برای رونق کسب و کار
طراحی اپلیکیشن موبایل برای رونق کسب و کار

تحقیقات نشان داده که اکثر کاربران استفاده از اپلیکیشن برایشان راحت‌تر و جذاب‌تر از وب سایت است و کاربرد بیشتری دارد. اگر آن‎ها از طریق اپلیکیشن به اطلاعات کاملی دست پیدا کنند، می‌توانند آن را برای مدت طولانی روی صفحه اصلی پوشی خود داشته باشند. در مقابل کاربران کمی گفته‌اند که صفحه خاصی از یک وب سایت را روی گوشی خود دارند. بهتر است بگویم که تمرکز اصلی وب سایت روی تولید و انتشار محتوا است و تمرکز اپلیکیشن موبایل بیشتر روی خدمات و اطلاع رسانی است.

برای تعریف اپلیکشن می‌توان گفت به معنی نرم افزار و یک برنامه کاربردی است که قابلیت نصب روی هر دستگاه پشتیبانی کننده از یک سیستم عامل مانند ویندوز فون، اندروید، IOS  را دارد و امکاناتی را برای صاحب دستگاه به وجود می‌آورد. اپلیکشن‌ها انواع مختلفی دارند که با توجه به نیاز کاربر قابل استفاده است مثل اپلیکیشن‌های آموزشی، اپلیکیشن های ورزشی و سلامت، اپلیکیشن های ارتباطی و شبکه های اجتماعی، اپلیکیشن های ابزاری و خدماتی. اپلیکیشن نسبت وب سایت مشتری بیشتری جذب می‌کند.

امروزه استفاده از موبایل به خصوص  بین جوان‌ترها بسیار محبوب‌تر است. وقتی که مشتری‌هایی که دارید با دوستان خود در مورد شما و محصولاتتان صحبت می‌کنند باعث گسترش کسب و کار شما می‌شود و از این طریق افراد و مشتریان جدید، به راحتی شما را با یک جستجو پیدا می‌کنند. طراحی اپلیکیشن در قزوین راهی برای گسترش دامنه کسب وکار شماست.

تأثیر استفاده از اپلیکیشن در رونق کسب و کار

معرفی درست برند

برای فروش خوب در کنار هزاران عاملی که باید رعایت کنید رعایت یک نکته هم بسیار مهم است، این است که نام برند شما باید به یک نام آشنا برای مشتریان تبدیل شود و آن‌ها این نام را در ذهن خود حک کنند. مهم‌ترین هدف در تبلیغات و اولین قدم در جذب مشتری، معرفی حرفه‌ای برند است. اپلیکیشن موبایل برای این هدف مناسبت‌ترین ابزار است، که به صورت حرفه‌ای و تخصصی آگاه سازی برند را انجام می‌دهد. از طریق اپلیکیشن شما قادرید ویترین فروشگاه خود را به وسیله تلفن همراه در معرض دید مشتری قرار دهید و همه محصولات خود را همراه با ویژگی‌هایش به مشتری معرفی کنید.

ایجاد ارتباط بین کاربران

سرمایه گذاری در زمینه طراحی اپلیکیشن در قزوین شما را با ابعاد جدیدی از تجارت آشنا خواهد کرد که تا پیش از این نمی‌شناختیت. در تجارت آنلاین، می‌توانید اپلیکیشن‌های هوشمند را به یک بستر اجتماعی بدل کنید؛ که تعاملات کاربران افزایش یابد و مشتریان این امکان را داشته باشند که ی درباره محصولات بحث و بررسی داشته باشند.

امکان خرید راحت‌تر

معمولاً بازدید از اپلیکیشن برای مشتری شما راحت‌تر است و سریع‌تر به تصمیم گیری در مورد خرید می‌انجامد. طراحی اپلیکیشن به شما این امکان ار می‌دهد که به صورت روزانه و راحت آن را بروز رسانی کنید. می‌توانید از آپشن‌های مختلف برای ترغیب مشتری به خرید استفاده کنید مثل پیشنهاد تخفیف دوره‌ای از طریق اپلیکیشن، که باعث می‌شود مشتریان شما را به دوستان خود معرفی کنند و احتمال دیده شدن شما به شدت بالا می رود.

کسب درآمد اینترنتی

 

طراحی اپلیکیشن موبایل برای رونق کسب و کار
طراحی اپلیکیشن موبایل برای رونق کسب و کار

اپلیکیشن، مثل یک مغازه‌ است که فقط ابتدای راه‌اندازی آن یک هزینه پرداخت می‌کنید و دیگر هیچ هزینه‌ای ندارد، در عوض به چند برابر شدن سود شما کمک می‌کند. مزیتی که اپلیکشن دارد این است که در یک مغازه شما فقط می‌توانید به افرادی که در همان محله یا خیابان هستند محصول خود را معرفی کنید و به فروش برسانید، اما از طریق اپلیکیشن طیف وسیعی از مخاطبان را می‌توانید جذب کنید که مشتری شما شوند. از این را فروش شما خیلی بیشتر می‌شود. خیلی از برند‌ها معروف توانستند از طریق همین اپلیکیشن‌ها فروش خود خود را چند برابر افزایش دهند.

تصاویر و لوگو برای برند شدن

برای معروف شدن، ساخت برند یکی از بخش‌های مهم پیشرفت به حساب می‌آید. وقتی‌ که مخاطب یک رنگ یا لوگوی خاص را مشاهده می‌کند، ناخوداگاه برند شما در ذهنش تداعی می‌شود. این به افزایش وفاداری مشتری  هم کمک می‌کند. برای بهتر شدن تصویر برند، باید نقاط ضعف مشتری را بشناسید و نیازهای آن‌ها را درک کنید. باید ببینید از چه محصولاتی بیشتر استفاده می‌کنند و چه چیزی آن‌ها را ترغیب می‌کند که در یک صفحه اپلیکیشن بمانند.

انواع اپلیکیشن، برنامه‌های اندروید

در قسمت گوگل پلی تلفن همراه، 4 برگه دیده می‌شود که شامل: بازی‌ها، برنامه‌ها، فیلم‌ها و کتاب‌ها است. این منو شما را رد یافتن خود را سریع‌تر برنامه‌های مورد نیازتان کمک می‌کند. در انواع اپلیکیشن موبایل 32 دسته برای انتخاب وجود دارد: کسب و کار، رویدادها، ارتباطات، والدین، بهره وری، ورزش، ابزار، سبک زندگی، آموزش، سرگرمی، عکاسی و … شما باید دسته‌ای را انتخاب کنید که ارتباط بیشتری با برنامه و کسب وکارتان داشته باشد.

اپلیکیشن‌های برنامه‌های iOS

در iOS امکان اضافه کردن دو دسته برنامه وجود دارد: یک دسته اصلی و یک دسته ثانویه. دسته‌های اصلی در برنامه شما مهم هستند. در فروشگاه App 24 دسته وجود دارد. در اپل علاوه بر دسته بندی متعدد و مناسب می‌توانید وقتی که دسته را انتخاب می‌کنید، هدف برنامه خود را به خاطر بسپارید.

طراحی اپلیکیشن در قزوین

شرکت‌ها همیشه با چالش جذب مشتری مواجه بوده‌اند. طراحی اپلیکیشن کمک می‌کند سریع‌تر به اهداف تجاری خود برسید و محصولات و خدمات خود را به افراد بیشتری معرفی کنید. تیم طراحی ملکه در جهت رونق کسب و کار شما متخصصان برنامه نویسی حرفه‌ای را گرد هم آورده، تیم طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل در قالب‌های مختلف مثل ios  و اندروید که با تحلیل روند کاری شما و رقبایتان با توجه به نوع نیاز کسب و کارتان استراتری مناسب برای آن را طراحی کرده و اپلیکیشن مناسب را طراحی و تولید می‌کند.

امروزه تأثیر تبلیغات در رونق کسب‌وکار بر کسی پوشیده نیست. فعالیت تیم ملکه در حوزه طراحی سایت و اپلیکیشن و سئو و دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می‌کند برای موفقیت در کسب‌وکارتان کوتاه‌ترین و سریع‌ترین راه را انتخاب کنید. برای دریافت سوالات خود در زمینه طراحی اپلیکشن و استفاده از مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.



بیشتر بخوانید:

5 استراتژی مهم دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات پررونق در قزوین

تبلیغات شامل چه چیزی میشود؟

5 روش تبلیغ موثر در لینکدین

6 روش موثر تبلیغاتی

چند نمونه تبلیغ برای کسب و کار اینترنتی



 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *