با این روشها در اینستاگرام تبلیغ کنید

با این روشها در اینستاگرام تبلیغ کنید


با این روشها در اینستاگرام تبلیغ کنید

با این روشها در اینستاگرام تبلیغ کنید، می‌خواهیم در این مقاله شما را با انواع روش‌های تبلیغات در اینستاگرام آشنا کنیم. در حال حاضر تبلیغات در اینستاگرام در مرکز توجه کارشناسان بازاریابی و صاحبان مشاغل قرار دارد. این شبکه اجتماعی حدود یک میلیارد مخاطب بالقوه در سرتاسر جهان دارد، که باعث شده به یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی دنیا تبدیل شود. اینستاگرام به گزینه‌ها و ابزارهای گسترده‌ای برای تبلیغات دسترسی دارد.

واقعا کسب درآمد از اینستاگرام ممکن است؟

سؤالی که ذهن تعداد زیادی از افراد مبتدی را درگیر کرده است، این است که آیا واقعا کسب درآمد از طریق اینستاگرام ممکن است؟ آیا حقیقت دارد؟ ممکن است از طریق تبلیغات در اینستاگرام به درآمد برسیم؟ قطعاً جواب مثبت است. کسب درآمد از اینستاگرام کاملاً اثبات شده است و این موضوع به تجربه دیده شده است. اگر تازه وارد این عرصه شده‌اید طبیعی است که تعجب کنید، ولی با مطالعه این مطلب متوجه حقیقت امر خواهید شد. ملکه بهترین مجموعه تبلیغات در قزوین را دارا می‌باشد و با یک تیم حرفه‌ای و مجرب در کوتاه‌ترین زمان کسب‌ و کار شما را به سوددهی و درآمد بالا می‌رساند.

تبلیغات در اینستاگرام

راه‌های زیادی برای پول در آوردن از اینستاگرام وجود دارد. یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام تبلیغات در اینستاگرام است. تبلیغات در اینستاگرام یعنی به اشتراک‌گذاشتن پست‌ها، استوری‌ها و لینک‌هایی که به سفارش کسب‌ و کارها و برای افزایش بازدید کاربران و ایجاد ترافیک سایت انجام می‌شود. تبلیغات در این پلتفرم می‌تواند به صورت یک پست یا استوری ساده باشد یا نمایش استوری‌هایی که لینک صفحه و وب‌سایت مورد نظر را دارند. این کار خیلی به افزایش مشتری کمک می‌کند.

تأثیر تبلیغات در اینستاگرام

 

با این روشها در اینستاگرام تبلیغ کنید
با این روشها در اینستاگرام تبلیغ کنید

بعد از فیسبوک دومین شبکه اجتماعی محبوب در جهان، اینستاگرام است. که در سال‌های اخیر رشد زیادی داشته است. امروزه تبلیغات اینستاگرام برای اکثر مشاغل به امری ضروری تبدیل شده است. مردم از تمام اقشار با هر سن و سالی در این شبکه اجتماعی حضور دارند. افراد مختلفی با سلیقه و علاقه‌مندی‌های متفاوت که می‌توانند عضوی از جامعه هدف شما باشند. پس نوع کسب‌ و کارتان اصلاً مهم نیست، در هر حوزه‌ای که فعالیت می‌کنید، قطعاً افرادی در اینستاگرام وجود دارند که بخواهند از خدمات و محصولا شما استفاده کنند.

روش‌های تبلیغات در اینستاگرام

تعیین هدف

قبل از انجام تبلیغات در اینستاگرام، باید مشخص کنید که هدف شما از تبلیغ چیست؟ اگر هدفتان مشخص و واضح نباشد، به نتیجه‌ای که مد نظرتان است نمی‌رسید.

تخصصی بودن

بهترین راه انجام تبلیغات هدفمند برای جذب مخاطب، تبلیغ در پیج‌های تخصصی است، که در حوزه‌های مرتبط با فعالیت شما کار می‌کنند. ممکن است این پیج‌ها به اندازه پیج‌های عمومی فالور نداشته باشند، اما تبلیغات در آن‌ها موثرتر است؛ چون فالورهای آن به مخاطبان هدف شما نزدیک است. مثلاً اگر یک پیج فروش محصولات ورزشی دارید، بهتر است برای تبلیغات پیج‌های مرتبط با فعالیت‌تان را انتخاب کنید مثل پیج باشگاه‌های ورزشی یا پیج‌های تناسب اندام.

تبلیغات اسپانسری

برای استفاده از از رایج ترین روش تبلیغ در اینستاگرام به پروفایل بیزینس نیاز دارید. تبلیغات اسپانسری نیاز به یک پیج فیسبوک دارد. تبلیغات اسپانسری اینستاگرام به بیشترین کاربران ممکن نمایش داده می‌شوند. اما متأسفانه در حال حاضر به دلیل وجود تحریم‌ها این کار برای شهروندان ایرانی ممکن نیست. این نوع آگهی‌ها معمولاً در پیج‌های معمولی این شبکه اجتماعی نمایش داده نمی‌شود. نمایش یا عدم نمایش یک تبلیغ، بر اساس قیمت و ارتباطات کاربر مشخص می‌شود. تبلیغات در قزوین را به مجموعه ملکه بسپارید تا بهترین شیوه‌های تبلیغاتی در شبکه‌ای اجتماعی از جمله اینستاگرام را به شما معرفی کند.

تبلیغ در پیج اینستاگرام

شما به عنوان  یک تبلیغ کننده می‌توانید با پیج‌هایی که فالور زیادی دارند ارتباط برقرار کنید. می‌دانید که کاربران هر روز پیج‌های مورد علاقه‌شان را رصد می‌کنند و این یک شانس است برای شما که ممکن است تبلیغات اینستاگرامی شما را ببینند. ایرانی‌ها معمولاً از این روش برای تبلیغات محصول خود استفاده می‌کنند. اما باید دقت داشته باشید که فالورهای پیج فیک نباشند، زیرا هر چه تعداد بینندگان تبلیغ شما بیشتر شود، شانس بیشتری برای کسب مشتری خواهید داشت. به این نکته هم دقت کنید که تبلیغی که ارائه می‌کنید مفید و در عین حال جذاب باشد.

تبلیغات ثابت در اینستاگرام داشته باشید

از روش‌های مرسوم تبلیغاتی در سراسر دنیا، همین تبلیغات ثابت است. این سبک تبلیغاتی در اینستاگرام هم قابل اجرا است. در این روش پست تبلیغاتی شما که یا عکس یا ویدئو است با متن تبلغاتی مناسب و محتوای جذاب، در سایر پیج‌ها نمایش داده می‌شود. با توجه به مدت زمان نمایش تبلیغ، هزینه تبلیغات مشخص می‌شود، که با توجه به موضوع پیج و تعداد مخاطبین آن متفاوت است.

قرار دادن لینک در بیو اینستاگرام

 

با این روشها در اینستاگرام تبلیغ کنید
با این روشها در اینستاگرام تبلیغ کنید

در اینستاگرام این امکان را ندارید که در زیرنویس عکس‌هایتان از لینک استفاده کنید. فقط در محدوده بیوگرافی پروفایل اینستاگرام می‌توانید از لینک استفاده کنید. برخی از اینستاگرامرها تبلیغات شما را در پیج‌شان با قرار دادن لینک سایت یا وبلاگ شما به طور رایگان برایتان انجام می‌دهند اما اغلب هزینه اضافی برای این کار دریافت می‌کنند. اگر قصد این نوع برای تبلیغات در اینستاگرام را داشتید، مطمئن شوید که در زیرنویس تصویر تبلیغاتی‌ شما این موضوع ذکر شود تا کاربران به راحتی بتوانند وارد سایت شما شوند.

تبلیغات ارزان در اینستاگرام

با به دست آوردن فالور ارزان، می‌توانید تبلیغات ارزان در اینستاگرام داشته باشید. حتماً می‌پرسید به چه صورت؟ ما به شما می‌گوییم!

یعنی هرچه فالور بیشتری جذب کنید، تبلیغی که انجام می‌دهید برایتان ارزان‌تر تمام می‌شود. پس به جای گشتن به دنبال پیج‌های ارزان و تبلیغات ارزان، خودتان تبلیغی بسازید و پیجی را انتخاب کنید که بازدهی بالایی داشته باشد.

دقت در ساخت متن تبلیغی در اینستاگرام

بهتر است که محتوای تبلیغاتی خود را به صورت ویدیویی تهیه کنید. حتماً از یک عکس جذاب برای کاور آن استفاده کنید. چرا ویدیو؟ چون در ویدیو می‌توانید اعتماد مخاطب را جلب کنید و بهتر با او تعامل برقرار کنید. هر چه محتوای تولیدی شما جذاب‌تر باشد مخاطب برای دنبال کردن شما راغب‌تر می‌شود. پس تا می‌توانید محتوای تبلیغاتی خود را وسوسه انگیز طراحی کنید.

بعد از تبلیغ چه کنیم؟

تفاوت یک فرد حرفه‌ای با یک مبتدی اینجا مشخص می‌شود. بعد از تبلیغ باید به دقت بررسی کنید و ببنید که بازدهی آن تبلیغ چطور بوده است. یعنی با توجه به هزینه‌ای که کردید، میزان سود چقدر بوده؟ حتما در نظر داشته باشید که بعد از تبلیغ، همچنان به تولید محتواهای جذاب ادامه دهید. چون اگر سلیقه و علایق مخاطب را فراموش کنید به راحتی او را از دست می‌دهید؛ چون مخاطب پیجی که جذابتی براش ندارد را دنبال نخواهد کرد و با زدن دکمه آنفالو برای همیشه با شما خداحافظی می‌کند.

آژانس تبلیغاتی ملکه جدیدترین و موثرترین تکنولوژی‌های تبلیغات را به شما معرفی می‌کند و کمک می‌کند که در فضای رقابتی امروزه بتوانید برند خود را به مخاطبتان معرفی کنید. تبلیغات در قزوین با گروه مشاوران ملکه از تولید و طراحی برند تا توسعه‌ی آن‌ها در جهت موفقیت بیشتر، در کنار شما خواهد بود.



مقالات مرتبط:

8 اصل مهم تبلیغ در اینستاگرام 

تفاوت تبلیغ در سایت و اینستاگرام

اصول تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغ پیج کاری با اصول روز دنیا



 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *