6 روش موثر تبلیغاتی

6 روش موثر تبلیغاتی


6 روش موثر تبلیغاتی

6 روش موثر تبلیغاتی از موارد مهمی است که برای انجام فعالیت پروپاگاند باید مورد توجه قرارگیرد. ارتباطات در جهان به‌طور شگفت‌انگیزی تغییر کرده است و رسانه‌ها ابزاری مهم محسوب می‌شوند که می‌توان از طریق آن با مصرف‌ کنندگان و مشتری ارتباط برقرار کرد. انتقال پیام با رسانه‌های مختلف به‌وسیله روش‌های گوناگونی انجام می‌گیرد. روش‌های تبلیغاتی مختلف با استفاده از فضای مجازی و اینترنت سبب شده که افراد بتوانند در سطح گسترده‌ای به فعالیت بپردازند. روش‌های تبلیغاتی که اکنون استفاده می‌شود محدود به روش‌های گذشته و قدیمی نیست. تبلیغات به شکل همه‌گیر یا ویروسی در سطح شبکه‌های اجتماعی شکل می‌گیرد که به‌صورت گسترده‌ای در انواع روش‌های گوناگون انجام می‌شود. در این بحث ما را همراهی کنید تا با روش‌های موثر تبلیغاتی آشنا شوید.

بهترین روش‌های تبلیغاتی در ایران

با گسترده‌تر شدن اینترنت روش‌های تبلیغاتی و ترویج آن در ایران به ویژه در چندسال اخیر بسیار گسترش پیدا کرده است. تبلیغات اینترنتی بیش از پیش در ایران مورد توجه قرار گرفته و از آن استفاده می‌شود که محبوب‌ترین آن تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی است و مهم‌ترین نوع پروپاگاند محسوب می‌شود. پس از تبلیغات اینترنتی عموماً انجام آگهی در کمپین‌های متنوعی مانند اتوبوس، مترو و…اجرا می‌شود. بیلبوردهای ایجاد شده در ناوگان حمل ونقل در سطح شهرها و نقاط مختلف سبب می‌شود که جلوه‌ای ویژه از محصولات و خدمات را با برندهای مختلفی در اختیار مصرف کنندگان قرار ‌دهند. علاوه بر این روش‌های دیگری مثل آگهی چاپی، تلوزیونی، رادیویی جزء تبلیغات محبوب در ایران هستند. بهترین و مناسب‌ترین روش همان تبلیغات اینترنتی است که می‌توان برای انجام ترویج در تمامی مراحل کسب و کار و به‌منظور افزایش مشتری و حفظ آن از این ابزار قدرتمند بهره‌ برد.

تبلیغات اینترنتی

 

6 روش موثر تبلیغاتی

6 روش موثر تبلیغاتی

انجام پروپاگاند اینترنتی دارای روش‌های گسترده‌ای است که استفاده از هر کدام می‌تواند مزایا و فواید خود را داشته باشد. به عنوان مثال تبلیغات متنی یا نمایشی گوگل این امکان را برای تبلیغ کننده فراهم می‌کند که در بالاترین نتایج صفحه اول آن قرار بگیرد. بدون شک و اغراق می‌توان گفت بهترین شیوه برای بالابردن اعتبار کسب و کار به‌کارگیری روش‌های اینترنتی است. موضوع قابل توجه در این زمینه این است که استفاده از تمامی روش‌های اینترنتی لازم نیست و بنابر موضوع مورد فعالیت باید تمرکز خود را روی چند شبکه قرار دهید. آژانس تبلیغاتی ملکه در قزوین می‌تواند به بهترین نحو شما را در انجام فعالیت‌های تبلیغاتی برای کسب و کارتان یاری کند. در ادامه به بررسی روش‌های مهم پروپاگاند اینترنتی می‌پردازیم.

تبلیغات تلفنی و موبایلی

تبلیغات تلفنی و موبایلی یا به عبارت دیگر تبلیغات در سطح دستگاه‌های کوچک و قابل حمل، جزء روش‌های تبلیغاتی جدید هستند که با داشتن قابلیت اتصال به اینترنت به میزان چشم‌گیری رواج و گسترش پیدا کرده است. با استفاده از این دستگاه‌ها به راحتی می‌توان با شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر، اینستاگرام و.. در سطح گسترده‌ای فعالیت‌های پروپاگاند انجام داد. استفاده از این نوع رسانه برای ترویج نیاز به توجه و دقت دارد، زیرا هرگونه بی‌برنامگی در انجام انبوهی از آگهی و تبلیغات ممکن است سبب آزردگی مخاطبان شود. اگر در انجام این کار اغراق شود و به شکل صحیح انجام نگیرد ممکن است اثری معکوس داشته باشد.

تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی

بخش مهمی از زندگی روزمره ما را شبکه‌های اجتماعی تشکیل می‌دهند، برای دستیابی به مشتریان جدید و بالقوه و نیز آگاهی از برندها می‌تواند بسیار موثر باشد. پروپاگاند در این شبکه‌ها هدفمند هستند و تبلیغات در لینکدین، فیس بوک، توییتر جزء مهم‌ترین تبلیغاتی هستند که در شبکه‌های اجتماعی وجود دارند. این شبکه‌ها با داشتن پلتفرم بازاریابی اختصاصی به شما کمک می‌کنند که بتوانید کمپین جدیدی را با توجه به اهداف تبلیغاتی خود ایجاد کنید. در این میان تبلیغات اینستاگرام هم می‌توند بسیار مفید باشد و مخاطبان زیادی را به سوی شما هدایت کند.

تبلیغات ویدیویی

برای کاربران محتوای ویدیوها معمولا یک منبع سرگرم کننده محسوب می‌شود. استفاده از ویدیو به عنوان یک استراتژی تبلیغات ایده‌ای عالی و بسیار جالب است. بزرگ‌ترین پایگاه ویدیویی جهان یعنی یوتیوب امکان انجام پروپاگاند ویدیویی را به شما می‌دهد. می‌توانید با ایجاد کانال در یوتیوب به بالا بردن بهبود SEO سایت خود کمک کنید. همچنین با به اشتراک گذاشتن ویدیو در آپارات و یوتیوب و دیگر سایت‌هایی که می‌توان در آن ویدیو را به اشتراک گذاشت و برای وب سایت خود ترافیک بالایی را ایجاد کنید و این شانس را داشته باشید که افرادی با دیدن ویدیو شما مشتری‌ شوند. می‌دانیم تعداد زیادی از محتوای اینترنت به‌صورت ویدیو است، با انجام اینکار به‌‌منظور آگهی موجب ایجاد فرصت‌های بی‌شماری می‌شود که برای فعالیت در حال انجام شما بسیار ارزشمند است.

موتور جستجو

 

6 روش موثر تبلیغاتی

6 روش موثر تبلیغاتی

این روش بازاریابی به این شکل است که هدف آن گسترش یافتن نام تجاری در مدت زمان کوتاهی می‌باشد. تمام چیزی که برای آن مورد نیاز است یک آگهی همراه با عنوان و توضیحات مرتبط، به‌همراه کلمات کلیدی است. در بازاریابی موتورهای جستجو برای نمایش تبلیغات باید از کلمات کلیدی که در ارتباط با کسب و کار است برای نشان‌ دادن پروپاگاند استفاده ‌شود. کلمات کلیدی در زمان جستجو نمایش داده می‌شوند، هزینه استفاده از این روش به‌صورتCPC  یا هزینه به ازای کلیک کردن محاسبه می‌شود. بازاریابی موتور جستجو جزء بهترین روش‌های بازاریابی اینترنتی در ایران است. آژانس تبلیغاتی ملکه در قزوین  افتخار دارد در طول سال‌های درخشان کاری خود توانسته است کسب و کارهای زیادی را در این حوزه به موفقیت و پیشرفت برساند.

ریمارکتینگ

تبدیل کاربرانی که قبلا از سایت بازدید کرده و یا یکی دو مرحله قیف فروش را طی نموده‌اند راحت‌تر از کاربرانی است که درباره سایت شما هیچ نوع اطلاع قبلی ندارند. ریمارکتینگ یک متد تبلیغاتی است که پروپاگاند شما را برای افرادی نمایش می‌دهد که قبلا بازدید کننده سایت شما بوده‌اند. این روش تبلیغاتی و ترویج هم برای فروش خوب است و هم برای برندسازی، زیرا به‌طور مکرر محصولات و برند شما را برای کاربران خاصی که احتمال خرید و استفاده از آن دارند نمایش می‌دهد. توجه داشته باشید که برای پروپاگاند ریمارکتینگ در گوگل هیچ هزینه اضافه‌ای پرداخت نمی‌شود و هزینه آن همان CPC به ازای هر کلیک می‌باشد.

تبلیغات به شکل‌های مختلفی انجام می‌شود، طوری‌که حتی در زمان انجام آن ما متوجه نشویم. انجام تبلیغات می‌تواند برای بعضی از افراد سودآور بوده و از طریق آن کسب درآمد کنند که در زیر به بررسی آن می‌پردازیم:

تبلیغات نامشهود

همان‌طوری‌که گفته شد در دنیای کنونی تبلیغات با روش‌های هوشمندانه و دقیق انجام می‌گیرد. حتی بعضی از تبلیغات به‌طور غیر مستقیم و زیرپوستی در برنامه‌ها و فیلم‌ها انجام می‌شود. این نوع از آگهی دارای اثرات خوبی است و به تبلیغ کننده این اجازه را می‌دهد تا طبق اطلاعاتی که دارد و خواسته‌های جمعیت‌شناسی مخاطبان را هدف قراردهد. به عنوان مثال در فیلمی ممکن است شاهد استفاده چشم‌گیر بازیگران آن از برند خاص نوشیدنی، اتومبیل و.. باشید در این صورت باید بدانیم که در حال انجام تبلیغات نامشهود هستند.

تبلیغات بومی

نوعی از تبلیغات جدید که پروپاگاند بومی نامیده می‌شود که به شدت در بسترهایی مانند اسنپ‌چت، فیس‌بوک و.. در حال رشد و تکامل است و موجب می‌شود ترویج در سطح وسیعی از مخاطبان دیده شود. این نوع از تبلیغ راهی برای کسب درآمد وب سایت‌ها است که به‎‌وسیله محتوا و متن مربوط به محصول، برند آن را تبلیغ می‌کنند.

کمپین‌های تبلیغاتی برای بسیاری از شرکت‌های بزرگ و کوچک به‌منظور پیشرفت در کار خود به چشم یک استراتژی موثر و کارا نگاه می‌کنند. باید توجه داشت که طراحی یک کمپین تبلیغاتی به هیچ‌‌‌ وجه تضمین کننده موفقیت کسب و کار نیست. پیشرفت و موفقیت هنگامی حاصل می‌شود که با استفاده از ایده‌های تأثیرگذار اصولی و خلاقانه، برنامه پروپاگاند خود را گام به گام و با برنامه‌ریزی پیش ببرید. آژانس تبلیغاتی ملکه در قزوین با داشتن سابقه‌ای درخشان در حوزه تبلیغات توانسته است با انجام تبلیغات زیرکانه و دقیق موجب رونق چشم‌گیر و درخشش کسب و کارهای زیادی در عرصه اقتصادی و اجتماعی شود.



مقالات مرتبط:

استراتژی تبلیغات در رونق کسب و کار

اصول تبلیغات در اینستاگرام



 

آموزشچطور تبلیغ کنم

6 روش موثر تبلیغاتیتاثیر تبلیغات در فروشچطور برای کسب و کارم تبلیغ کنم؟روشهای تبلیغ در کسب و کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *