متن تبلیغاتی سوپرمارکت و فروشگاه

متن تبلیغاتی سوپرمارکت و فروشگاه


متن تبلیغاتی سوپرمارکت و فروشگاه | کپی رایتینگ تبلیغاتی

قبل از نوشتن متن تبلیغاتی سوپرمارکت و فروشگاه، مسلماً اولین سوالی که به ذهن می رسد این است، برای انجام تبلیغی خوب و مشتری پسند، چه بنویسم و چطور تبلیغ کنیم؟ در پاسخ باید گفت؛ ابتدا خود را جای مشتری بگذارید، تا بتوانید روش‌های جذب مشتری و افزایش فروش را پیدا کنید. برای انجام تبلیغی موفق باید سعی کنید، مطابق با عادت و سلیقه مشتری‌ها پیش بروید. باید نحوه انجام کپی رایتینگ، که همان مهارت انتخاب کلمات و مرتب کردن آن‌ها برای تهیه یک متن تبلیغاتی، به منظور ارتقاء کسب و کار است را بلد باشید. انتخاب جملات و کلمات برای تبلیغات سوپرمارکت و فروشگاه، تا میزان زیادی بستگی به رسانه‌ای دارد، که برای انجام تبلیغات انتخاب کرده‌ایم. رسانه از هر نوعی که باشد، هدف متن تبلیغاتی (کپی رایتینگ)، در آن ارتقاء و پیشرفت در کار است. در ادامه ما را همراهی کنید، تا با شیو‌ه‌های جدید و موفق برای تبلیغات سوپرمارکت و فروشگاه بیشتر آشنا شویم.

مواردی‌که در متن‌های تبلیغاتی خود باید در نظر بگیریم

پیش از پرداختن به روش‌های تبلیغ برای فروشگاه و سوپرمارکت، به چند مورد از تکنیک‌هایی که برای متن و پیام تبلیغاتی یا کپی رایتینگ، باید مورد توجه قرار بگیرد می‌پردازیم:

  • استفاده از کلمات معنادار و مترادف در متن تبلیغاتی، سعی کنید کلماتی به‌کار ببرید که مبهم نباشند.
  • رعایت نشانه‌گذاری‌ها و دستور زبان برای انتقال درست پیام
  • به‌کارگیری عنوان و کلمات هیجان‌‌انگیز مثل زیبا، شگفت‌انگیز، فوق‌العاده و..
  • استفاده از کلمات تأثیرگذار مانند حالا، امروز و…
  • به‌کارگیری کلمات محرک مانند سوال، دریافت، نگاه و…

تبلیغ برای سوپرمارکت و فروشگاه به‌وسیله تراکت

متن تبلیغاتی سوپرمارکت و فروشگاه
متن تبلیغاتی سوپرمارکت و فروشگاه

تراکت همان کاغذهای کوچکی هستند، که برای اطلاع رسانی در مورد قیمت، چگونگی محصولات و.. در کسب و کارهای مختلفی از آن استفاده می‌شود. نوع طراحی و چاپی که برای این کاغذهای کوچک تبلیغاتی استفاده می‌شود، برای جلب نظر مشتری دارای اهمیت زیادی است. بسیاری فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها، از این نوع آگهی برای تبلیغات استفاده می‌کنند. نوع و رنگ کاغذ مورد استفاده و متن به‌کار رفته در تراکت باید جالب و جذاب باشد، تا بتواند توجه افراد را به خود جلب کند و موجب افزایش فروش و درآمدزایی بیشتری شود.

نمونه‌ایی از متن تراکت برای تبلیغ فروشگاه و سوپرمارکت:

بهترین سوپرمارکت برای تمامی اهل محل

سوپرمارکت……. با ارائه محصولات خود با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی، می‌تواند همه نیازهای شما و خانواده‌‌تان را برطرف کند. تنوع محصولات ما با برندهای گوناگون و معتبر، شما را در داشتن بهترین انتخاب یاری خواهد داد.

نشانی …………………………،تلفن…………………..

فروشگاه …………………..(نام فروشگاه)

افتخار دارد به‌صوت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل، با ارائه محصولات متنوع، باکیفیت و با قیمتی مناسب، تمامی نیازهای خوراکی و بهداشتی شما شهروندان گرامی را تأمین کند. رضایت شما مشتریان عزیز، نشان دهنده کیفیت خدمات ما است.

نشانی:…………………../تلفن…………………../وبسایت………………….

شاید در نگاه اول تبلیغ برای کسب و کارهای مثل سوپرمارکت و شغل‌های خدماتی مانند آن؛ کمی سخت و دشوار به نظر برسد، اما با انجام خلاقیت می‌توان تبلیغ مناسبی را انجام داد. شما می‌توانید متن‌های تبلیغاتی بیشتری را با جستجو در اینترنت، برای تراکت خود انتخاب کنید. واقعیت این است اگر به فکر گسترش کار و فروش بیشتری هستید، نمی‌شود فقط به تراکت اکتفا کرد؛ زیرا در بسیار از مواقع این نوع تبلیغ خیلی مورد توجه مشتری قرار نمی‌گیرد و آن را دور می‌اندازند. بنابراین باید از روش‌های جدید دیگری هم بهره برد، که به ذکر چند مورد می‌پردازیم:

از گوشی موبایلتان استفاده کنید

همه می‌دانیم که گوشی موبایل فقط یک وسیله ارتباطی نیست. به‌وسیله آن می‌توانید پای در میدان رقابت در کسب و کار بگذارید، برای خود در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کنید و با مشتریان خود در ارتباط باشید. ممکن است این سوال را از خود بپرسید، که در شبکه‌های اجتماعی چطور تبلیغ کنیم؟

باید بدانیم که هر ارتباطی قواعدی دارد، در زمینه کار و تبلیغ با شبکه‌های اجتماعی نیز این قواعد مورد توجه قرار می‌گیرد. اینستاگرام یکی از پر مخاطب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است، که کاربران زیادی در آن فعالیت می‌کنند. کسب و کارهای فراوانی توانسته‌اند از طریق تبلیغ در این شبکه، به مشتری و فروش زیادی برسند.

فایده تبلیغات در اینستا گرام و تلگرام برای یک فروشگاه یا سوپرمارکت

 

متن تبلیغاتی سوپرمارکت و فروشگاه
متن تبلیغاتی سوپرمارکت و فروشگاه

داشتن پیج کاری در اینستاگرام، می‌تواند بسیار مفید باشد و مشتریان همواره در جریان محصولات جدید قرارمی‌گیرند. اطلاع رسانی درباره انجام تخفیفات، ترفندی است که می‌تواند مشتری زیادی را برای شما جذب کند. اما نباید این ترفند همیشگی باشد و باید در مدتی محدود انجام گیرد. از طریق اینستاگرام، می‌توان، دنبال کننده‌هایتان را مشتری وفادار و دائمی خود کنید. از برگزاری مسابقات اینستاگرامی، در بعضی از مواقع و مناسبت‌ها، برای مشتریان خود غافل نشوید. خلاقیت داشته باشید و مسابقات جذاب برگزار کنید و در دادن جوایز بدقول نباشید. شما با جلب اعتماد مشتریان می‌توانید سفارش‌های آنلاین هم بگیرید و برای ایجاد اعتماد در مشتری، هزینه را از درب منزل آن‌ها دریافت کنید.

چطور در اینستا گرام و تلگرام برای فروشگاه یا سوپرمارکت تبلیغات انجام دهیم؟

  • با نام و لگوی فروشگاه یا سوپر مارکت خود تبلیغ کنید نه تصویر خودتان
  • از قراردادن پیام‌های طولانی خودداری کنید. پیام تبلیغی باید دارای کمترین کلمات با بهترین بار معنایی باشد.
  • تعداد پیام‌های ارسالی نباید خیلی زیاد باشد، در واقع اگر تبلیغات زیاد باشد، مخاطب خود را از دست می‌دهید.
  • پیام‌های تبلیغی سوپر مارکت و فروشگاه نباید رسمی و خشک باشد، با این وجود باید مواظب باشید که مرز صمیمیت را از حد رد نکنید.
  • از هشتگ‌های مناسب استفاده کنید، تا پست تبلیغی شما به‌وسیله افراد بیشتری دیده شود.

سعی کنید از جملات زیبا برای تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی برای مشتریان خود استفاده کنید، مثلا:

  • در انتظار تخفیف‌های فصلی ما باشید.
  • ما برای مشترهای خودمون بهترین‌ها رو در نظر می‌گیریم.
  • سلام به تو همراه عزیز ما، ممنون از اینکه به یاد ما هستی پس تنها مون نزار
  • چی بخرم؟ به سایت ما سری بزن تا راهنماییت کنم.
  • چیزی نخریدی….اشکالی نداره ولی بازم پیش ما بیا
  • قیمت و کیفیت محصولات ما را مقایسه کنید، ما از رقابت نمی ترسیم.

برای تبلیغ فروشگاه خود سایت داشته باشید

صاحبان مغازه‌ها و فروشگاه‌های کوچک، توصیه ما به آن‌ها برای انجام تبلیغات همان صفحه کاری اینستاگرام است. در صورتی‌که دارای فروشگاه بزرگ یا زنجیره‌ای هستید، داشتن وب سایت یک راهکار بسیار خوب تبلیغاتی است، که جزء واجبات این نوع از کسب و کار است. در سایت فروشگاه مواردی گذاشته می‌شود که شامل:

  • آدرس دقیق شعبات دیگر
  • قرار دادن کدهای تخفیفی
  • امکان خرید کردن آنلاین برای مشتریان و…

آژانس تبلیغاتی ملکه با داشتن سال‌ها تجربه در عرصه تبلیغات، توانسته است به کسب و کارهای زیادی کمک کند، تا در کار خود بدرخشند. شما در هر حرفه و شغلی که فعالیت می‌کنید، می‌توانید به منظور پیشرفت در کار خود با مشورت با کارشناسان آگاه و متخصص ما و بهره‌گیری از راهنمایی‌های این کارشناسان، به بهترین شیوه برای موفقیت در کار، تبلیغات خود را انجام دهید.

در حال حاضر روش‌های بازاریابی و تبلیغاتی که برای فروشگاه‌ها و سوپر مارکت‌ها استفاده می‌شود، با روش‌ سال‌های گذشته تفاوت زیادی کرده است. باید بدانیم برای موفقیت در هر حرفه و شغلی، بنابر میزان گستردگی کسب و کار و شناخت نوع مشتریان (میزان سن، وضعیت مالی و..) آن، باید بتوانیم به این سوال پاسخ دهیم، که چطور تبلیغ کنیم؟

مهم نیست که مغازه‌ای کوچک دارید یا فروشگاه گسترده زنجیره‌ای، اصل مهم این است که، با انجام تبلیغات هدفمند، هوشمندانه و اصولی مطمئناً موفق خواهید شد.



مقالات مرتبط:

کمپین تبلیغاتی فروشگاه زنجیره ای

تبلیغات شامل چه چیزهایی میشود؟

20 روش تبلیغاتی جذب مشتری



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *