تفاوت تبلیغات چین با اروپا 

تفاوت تبلیغات چین با اروپا 


تفاوت تبلیغات چین با اروپا 

تفاوت تبلیغات چین با اروپا در چیست؟ امروزه تبلیغات یک ابزار مهم برای برقراری ارتباط با مشتری تبدیل شده است و خیلی تغییر کرده است.

روش‌های تبلیغاتی

به کمک پیشرفت اینترنت و فضای مجازی روش‌های مختلفی برای انتقال پیام از طریق رسانه‌های مختلف تبلیغاتی به وجود آمده است و دست افراد برای فعالیت در این حوزه باز است. تبلیغات شامل پیام‌های نوشتاری یا بصری هستند که برای شناساندن و معرفی یک محصول، خدمات یا یک کمپین نشر داده می‌شوند.

شما برای معرفی شغل یا محصولتان می‌توانید یک شبکه انتخاب کنید و با پرداخت هزینه از او بخواهید که پیام شما را به گوش بقیه برساند. ارزیابی تبلیغ و اطمینان از انتقال پیام به افراد مناسب در عرصه تبلیغات خیلی حائز اهمیت است. افراد می‌توانند در مکان‌های مختلفی تبلیغ کنند. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که بهترین روش‌های تبلیغاتی امروز ممکن است فردا روش مناسبی نباشد.

تبلیغات در کشورهای مختلف

در کشورهای مختلف در دنیا از سبک‌های متفاوتی در تبلیغات استفاده میکنند. مطالعه روش‌های تبلیغات در کشورها ارزش‌های فرهنگی آن‌ها را نشان می‌دهد. تبلیغات به نوعی فرهنگ‌ کشورها را بیان می‌کند. مثلاً در تبلیغات ایتالیایی و اسپانیایی ارزش خانواده بسیار بالاست و روحیه اصالت جامعه بیشتر وجود دارد. سبک عمومی در تبلیغات هلندی جنبه سرگرم کننده دارد و در آن زنان نقش زیادی دارند. در ژاپن برعکس است و در تبلیغات و آقایان نقش پررنگ‌تری دارند؛ همچنین توجه به مراسمات در این کشور زیاد است.

اصول تبلیغاتی در چین

در چین صنعت تبلیغات در حال توسعه و رشد است، اما ارزش‌های کنفسیوسی هنوز همچنان پابرجا هستند. استفاده از روش‌های پیشرفته تبليغاتي در چين سابقه کمی دارد. قطعاً که سبك تبليغات در چین از فرهنگ چيني نشئت می‌گیرد. رشد صنعت تبليغات در این كشور نشان مي‌دهد كه سبك خاص تبليغات چيني در حال شكل‌گیری است. اول تمركز روی صفات اصلی محصول است، با توسعه بازار کم کم، تمركز روی صفات بهبود يافته بیشتر می‌شود. تحقيقات نشان داده، چینی‌ها اخیراً در تبليغات خود بیشتر به معرفی محصول می‌پردازند. اين اتفاق به دلیل تسلط ژاپني‌ها بر چيني و نفوذ فرهنگ ژاپن در چين است.

در نمونه‌های تبليغاتي چين، تايوان، هنگ كنگ و سنگاپور، هرگز اولويت جنسي مرد بر زن دیده نمي‌شود. ارزش‌هاي خانوادگي تأثیر زیادی در تبليغات چيني دارد. مثلاً در یک تیزر تبلیغاتی مشاهده می‌کنید که فرزندی برای پر كردن اوقات فراغت خود، بودن با پدر را بر بودن با دوستان و همسالان خود ترجيح مي‌دهد. ويژگي‌هاي اصلی سبك تبليغات چيني، اهميت به کیفیت، نوگرايي، رفاه، تكنولوژي، اقتصاد، احترام به بزرگتر‌ها، سلامت، احترام به سنت‌ها و قراردادهاي ويژه است.

جدیدترین متدهای بازاریابی و تبلیغات در دنیا

 

تفاوت تبلیغات چین با اروپا 
تفاوت تبلیغات چین با اروپا

بنرهای انیمیشنی برای تبلیغات که در وب سایت‌های پربازدید راه مناسبی برای دیده شدن محصولات و خدمات شماست ولی هزینه‌های بالایی دارد. اگر میزان هزینه برایتان مهم است و توان پرداخت مبالغ بالا را برای تبلیغات نداری، می‌توانید تبلیغات بنری خود را در سایت‌های تبلیغات کلیکی نشر دهید؛ از این طریق تبلیغات شما با هزینه‌ای که در نظر دارید در چند سایت پربازدید نمایش داده می‌شود. راه دیگر برای تبلیغات آنلاین این است که در سایت‌هایی که در گوگل رنک بالا دارند تبلیغات متنی انجام دهید. ولی دقت کنید که لینک تبلیغات نوفالو نباشد؛ زیرا در این صورت تقریباً تبلیغات بی تأثیر است و زحماتتان بی نتیجه خواهد ماند.

بهتر است برای نتیجه بهتر حداقل یک‌سال به شکل مداوم این کار را انجام دهید، باید این کار رتبه سایت شما در نتایج گوگل هم ارتقاء میابد. تبلیغات در گوگل یکی از مؤثرترین سبک‌های تبلیغاتی است که ایران از آن محروم است. تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی هم در آنلاین مارکتینگ بسیار مؤثر است که البته اکثر این شبکه‌ها نیز برای ایران به دلیل تحریم غیر قابل استفاده و فیلتر است. از جدیدترین روش‎های تبلیغاتی می‌توان به تیزرهای تبلیغاتی خلاقانه اشاره کرد که در شبکه‌های آنلاین قابل نمایش است و نسبت به هزینه کمی که دارد تأثیرگذار است.

ایمیل مارکتینگ هم جزء تبلیغات هدفمند است که می‌توانید برای مخاطبان هدف خود چیام تبلیغاتی ارسال کنید و به سرعت نتیجه بگیرید. رپورتاژ آگهی در فضای آنلاین، از طریق انتشار محتوا در سایر وبلاگ‌ها و خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری با لینک به سایت شما هم برای برندسازی و هم از نظر SEO برای سایت شما خیلی کارآمد و نتیجه بخش است. می‌توانید در سایت‌های نیازمندی‌ها به صورت رایگان آگهی لینک‌دار درج کنید. این روش تبلیغاتی از نظر بهینه سازی سایت در نتایج گوگل خیلی مؤثر است.

در اروپا و آمریکا از طریق سایت آمازون روشهای جدیدی برای فروش بهتر محصولات فروشگاه‌های اینترنتی وجود دارد، به این صورت که وب‌سایت آمازون محصولات فروشگاه‌ها را در سایت خود قرار می‌دهد و کاربران روی آن به وب سایت کلیک کرده و به فروشنده اصلی وصل می‌شوند و اقدام به خرید می‌کنند. فروش محصولات و خدمات از طریق سایت تخفیف و خرید گروهی هم از روش‌های تبلیغاتی است که بسیار پرطرفدار و مؤثر است در زمینه فروش و جلب مشتری. لازم است بدانید که در زمینه تبلیغات پیشرفت در فروش ایجاد صفحه در شبکه‌های اجتماعی، انجمن‌ها و وبلاگ‌ها و بروزرسانی روزانه آن‌ها بسیار ضروری و مهم است.

ترندهای برتر تبلیغات در اروپا

 

تفاوت تبلیغات چین با اروپا 
تفاوت تبلیغات چین با اروپا

آنلاین شدن فروشگاه‌‌ها

امروزه خرده فروشی‌های بزرگ به یک سایت کامل نیاز دارند. زیرا مطالعات نشان می‌دهد که تأثیر عرصه دیجیتال را روی خرید حضوری مشتری نمی‌توان نادیده گرفت. با توجه به آمارها تأثیر این نوع تبلیغات بر کابران حدود50 درصد بوده است. پس روش‌های سنتی و حضوری دیگر به تنهایی پاسخگو نیستند. امروزه بیشتر برندها به سوی فعالیت آنلاین حرکت می‌کنند. بنابراین یکی از ترندهای برتر در عرصه تبلیغات توسعه سایت فروش مجهز است. این اتفاق هم باعث آسان شدن خرید مشتریان می‌شود هم تأثیر تبلیغاتی غیرمستقیم دارد.

تولید محتوای متنوع

برای جلب نظر مشتری باید فعالیت‌های تبلیغاتی از ترکیب متنوع‌تری استفاده کنید. برای این‌که تبلیغاتتان مورد پسند مشتری باشد باید سلیقه مخاطب هدف را به دقت ارزیابی کنید. هنگام تولید محتوای تبلیغاتی باید به نکات مختلفی توجه کرد. زیرا مردم با سلیقه‌های مختلف به جست وجو در اینترنت می‌پردازند و به تبلیغات مختلفی واکنش مثبت نشان می‌دهند.

یکی از قالب‌های بسیار مهم در فعالیت تبلیغاتی ضبط پادکست است، که تأثیر زیادی در مخاطب دارد. پس حتماً در برنامه‌های تبلیغاتی خود جای مخصوصی برای تولید پادکست در نظر بگیرید. ویژگی مثبت پادکست این است که شما می‌توانید پیام مورد نظر برند خود را به صورت تک گویی یا مصاحبه با کارشناس‌های مختلف به گوش مخاطب برسانید.

تفاوت تبلیغات چین با اروپا

در چند دهه گذشته چینی‌ها از امکانات و صنایع پیشرفته کشورهای توسعه یافته برخوردار نبودند. پس نمی‌توانستند محصولات با کیفیت و مرغوب تولید کنند و وارد بازار رقابت با اروپا و آمریکا شوند. پس از روش‌های دیگری برای برندسازی استفاده ‌می‌کردند و از ابزاری که در دست داشتند نهایت استفاده را ببرند. تولید انبوه محصولاتی را شروع کردند که کیفیت زیادی نداشت و قابل مقایسه با محصولات مرغوب دنیا نبود ولی قیمت پائین آن‌ها، باعث جلب توجه مشتریان در سراسر دنیا می‌شد و آن‌ها را ترغیب به خرید می‌کرد.

با این ترفند به فروش بالا رسیدند و سود زیادی از تولید و فروش انبوه به دست آورند و کم کم سطح تکنولوژی و صنایع خود را نیز در طی چند دهه ارتقاء دادند. این شیوه بازاریابی برای افرادی که توان مالی بالایی ندارند ترغیب کننده است، همچنین افرادی وجود دارند که با وجود داشتن توان مالی، باز هم قیمت پائین محصول خیلی برایشان مهم است و در انتخابشان تأثیر دارد.

آژانس تبلیغاتی ملکه جدیدترین و موثرترین تکنولوژی‌های تبلیغات را به برندها معرفی می‌کند. به کسب و کار شما کمک می‌کند که در فضای رقابتی امروزه بتوانید برند خود را به مخاطب عرضه کننید. گروه مشاوران ملکه از تولید و طراحی برند تا توسعه‌ آن‌ها  در جهت موفقیت بیشتر، در کنار شما خواهد بود. با ما تماش بگیرید.



مقالات مرتبط:

تفاوت جذب مشتری حضوری و غیر حضوری

تفاوت چالش مشتری با تعامل مشتری

نقش تبلیغات در بازاریابی بین المللی

تفاوت بازاریابی بین المللی و بازاریابی داخلی

بازاریابی بین المللی 

فروش شخصی در بازاریابی بین المللی

4 اشتباه رایج در بازاریابی بین المللی

بازاریابی بین المللی دروازه جهانی



 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *