پارادوکس تبلیغاتی

پارادوکس تبلیغاتی


پارادوکس تبلیغاتی

پارادوکس تبلیغاتی چیست؟ تفاوت‌ها و تضادها در تبلیغات چه تأثیری دارد؟ تبلیغات پربازده‌ چه ویژگی‌هایی دارد؟ پاسخ تمام این سؤالات در این مقاله است. با ما همراه باشید. بازاریابی دیجیتال و تبلیغات در محیط اینترنتی یکی از روش‌های مناسب برای تبلیغات هستند که با توسعه اینترنت در ایران رقابت اصلی برندها بیشتر در فضای اینترنتی ایجاد شده است. اما بعضی از افراد برای تبلیغات کسب‌وکار خود مبالغ زیادی را هزینه می‌کنند، که این کار باعث ایجاد مانع برای موفقیت استارت‌آپ‌ها و کسب‌ و کارهای کوچک شده چون آن‌ها قدرت پرداخت هزینه بالای تبلیغات را ندارند. اما راه‌حل چیست؟ استارت‌آپ‌ها و کسب‌ و کارهای کوچکی که توان رقابت در این بازار تبلیغاتی را ندارند، برای موفقیت و معرفی خدماتشان و جذب مشتری چه باید بکنند؟

پارادوکس انتخاب

 

پارادوکس تبلیغاتی
پارادوکس تبلیغاتی

عموماً باور مردم بر این است که همیشه هر چیزی که بیشتر باشد، بهتر است. کانال‌های تلویزیونی بیشتر، مدل‌های غذایی بیشتر، تنوع بیشتر محصولات یک برند؛ شما هم همیشه به دنبال بیشتر هستید، اینطور نیست؟ اما وقت آن رسیده با واقعیت امر آشنا شوید و در باور خود تجدید نظر کنید. انتخاب‌های زیاد می‌توانند نتیجه کاملاً عکسی ارائه دهند و مشتری را سردرگم کند و انتخاب برایش دشوار شود. حتماً می‌پرسید چطور این اتفاق ممکن است؟ مگر نباید در انتخاب دستمان باز باشد؟ دقیقاً به دلیل وجود همین تناقض، نام این فرایند را پارادوکس انتخاب یا تناقض انتخاب گذاشته‌اند.

زمانی که افراد یک لیست طولانی از انتخاب‌ها را در اختیار دارند، تصمیم گیری برایشان سخت می‌شود. هر چه که انتخاب‌ها بیشتر باشد، افراد به زمان بیشتری برای تصمیم‌گیری نیاز دارند. در روانشناسی این پدیده به نام فشار انتخاب‌ شناخته شده است. در این حالت فرآیند دریافت اطلاعات، ارزیابی و مقایسه انتخاب‌ها و تصمیم‌گیری در مورد خرید به قدری دشوار می‌شود که خریدار ممکن است حتی به کل از خرید صرف نظر کند. پس هر چقدر که گزینه‌ها کمتر باشد، انتخاب برای مشتری راحت‌تر است و در نتیجه فروش شما بیشتر می‌شود.

اهمیت پارادوکس تبلیغاتی در فضای دیجیتال

برای بازاریابی، توسعه و گسترش بازار استارت‌آپ‌ها ابزارهای مختلفی وجود دارد، تبلیغات یکی از مهمترین این ابزار است. در گذشته برای تبلیغات در سایت‌ها باید با همه آن‌ها صحبت می‌شد و این برای اجرا و نظارت وقت‌ زیادی تلف می‌شد. ولی امروزه از طریق واسطه این عملیات به راحتی انجام می‌شود؛ به این صورت که شما تبلیغات خود را به واسطه می‌سپارید و آن واسطه تبلیغات را پخش می‌کند. ظاهراً در یک بازار تره‌بار ممکن است با انتخاب‌های کمتر، نتیجۀ بهتری گرفت.

اما آیا این موضوع در فضای آنلاین هم جواب می‌دهد ؟ دقیقاً همین طور است، شک نکنید. این قانون به طور مستقیم روی کاربران اینترنت و اپلیکیشن‌های گوشی هم مؤثر است. پس اگر با ایجاد تغییرات کوچکی در طراحی وب‌سایت و برنامه‌های گوشی خود و حذف انتخاب‌های اضافی و بی‌دلیل، حتماً نتایج بهتری دریافت می‌کنید. در این حالت سئوی وب‌سایت هم بهتر می‌شود.

تبلیغات ارزان و پربازده در قزوین

آژانس تبلیغاتی ملکه وظیفه ارائه کار کیفی را به عهده دارد. این شرکت‌ به سازمان‌‎ها و یا افراد کمک می‌کند تا به جذب مخاطب مورد نظر خود از طریق تبلیغات صوتی و تصویری بپردازند. توضیح وظایف افراد و بخش‌های تبلیغاتی در عمل پیچیدگی‌های زیادی دارد. وظیفه اصلی شرکت‌های تبلیغاتی حل مشکلات مشتری است. هر کدام از آژانس‌های تبلیغاتی برای انجام پروژه‌ها و حل مسئله روش‌های مختلفی به کار می‌برند. اما فرایند کلی کار تقریباً شبیه به هم است.

ملکه برای آشنایی با مشتری یک جلسه آزمون و سنجشی با ارباب رجوع برگزار می‌کند، که در آن اطلاعات اولیه و راه‌های پیشنهادی خود را به مشتری بیان می‌کند و مشتری می‌تواند از بین موارد پیشنهاد شده بهترین آن‌ها را انتخاب کند، پس آژانس ملکه همیشه بهترین پیشنهادها را برای حل مسئله به شما ارائه می‌دهد. این مجموعه با توجه با الگوریتم‌های گوگل و تبلیغات محیطی دقیق و پربازده و با سیستم مانیتورینگ کسب و کار شما را به جامعه آماری مربوط به کسب‌ و کارتان معرفی می‌کنیم. انجام این کار به صورت تضمینی است، یعنی ابتدا ما کسب و کار شما رو معرفی می‌کنیم، بعد در صورت دریافت نتیجه دلخواه برای شما و افزایش مشتری و مراجعه کننده، هزینه را از شما دریافت می‌کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های موجود در سایت تماس به‌حاصل فرمایید.

تأثیر تبلیغات بر مخاطب

 

پارادوکس تبلیغاتی
پارادوکس تبلیغاتی

حجم تولیدات بعد از انقلاب صنعتی بالا رفت ولی فروش کالا با کاهش مواجه شد و در بازارهای داخلی کشورها محدودیت‌هایی ایجاد شد. در هر شغل شرایط سخت رقابتی در سطح جهانی ایجاد شد. شرکت‌های فراملیتی تشکیل شدند. به دلیل تولید زیاد، تنوع در بین محصولات از بین رفت و بیشتر محصولات، شبیه به هم شدند. با شروع صادرات و واردات کالا شاهد ایجاد فاصله بین تولید کننده و مصرف کننده بودیم و ارائه اطلاعات محصولات و خدمات به مصرف کننده به راحتی انجام نمی‌شد. به همین دلیل نیاز به وجود یک کانال ارتباطی شدیداً احساس می‌شد.

با اختراع ماشین چاپ و رادیو و تلویزیون و پیشرفت رسانه‌های جمعی، تبلیغات کم کم رشد پیدا کرد؛ طوریکه امروزه شاهد گسترس و توسعه بی نظیری در تبلیغات هستیم. وقتی که مشغول دیدن برنامه مورد علاقه خود در تلویزیون هستید یا از رادیو برنامه‌ای را دنبال می‌کنید یا اگر در اینترنت سایت‌های مختلف را جستجو و مشاهده می‌کنید، مدام در معرض تبلیغات مختلف هستید. با گسترش وسایل ارتباط جمعی، از جمله روزنامه، رادیو و تلویزیون اهمیت تبلیغات را نمی‌توان نادیده گرفت. تبلیغات برای تبلیغ فروش یک محصول، معرفی کاندیدا برای نمایندگی مجلس و یا ریاست جمهوری، کنترل جمعیت و اموری از این دست بسیار مؤثر است. قرن حاضر قرن انفجار نامیده می‌شود، چون رسانه‌های مختلف تمام جنبه‌های زندگی افراد را دربر گرفته است.

امروزه با وجود صنعتی شدن جامعه افراد به شدت با کمبود وقت مواجه‌اند و حتی نمی‌توانند به طور سطحی به پیام‌های اطراف خود توجه کنند؛ بنابراین کسانی می‌توانند در جلب توجه و جذب مخاطب موفق باشند که به ابزارهای ارتباطی و فنون تبلیغاتی تسلط کامل داشته باشند و به علوم اجتماعی و روانشناسی آشنا باشند و با بهره گیری از انواع روش‌های ارتباطی بر مخاطب خود تأثیر گذاشته و نظرشان را جلب کنند که در نهایت ترغیب به خرید محصول یا استفاده از خدمات شوند.

در دنیای تبلیغات نقش شرکت‌های تبلیغاتی خیلی مؤثر و مهم است. آژانسی که انتخاب می‌کنید باید به شما کمک کند تا مناسب‌ترین مکان را برای اجرای تبلیغات را برگزینید. این تبلیغات ممکن است در شبکه‌های اجتماعی یا استفاده از روش‌های محتوا باشد. آژانس تبلیغاتی ملکه با ارائه دلایل منطقی به شما می‌گوید که چرا این بهترین روش برای موفقیت در تجارت و کسب و کار شماست.

مثلاً بازاریابی آنلاین برای کسب و کار خیلی مهم است و هزینه مقرون به صرفه‌ای هم دارد. بازاریابی آنلاین به برنامه‌ریزی‌های خاص خود نیاز دارد و با دیگر روش‌های بازاریابی متفاوت است. باید بدانید که چگونه یک وبسایت را باید راه اندازی یا ویرایش کنید یا چگونه از رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید. تمام این مراحل را متخصصان آژانس ملکه با دقت و برنامه‌ریزی برای شما انجام می‌دهند.

تیم آژانس تبلیغاتی ملکه تیمی جوان و خلاق که همواره تعهد و خلاقیت را سرلوحه کار خود قرار داده است. به شما اطمینان می‌دهیم که پروژه‌تان را با جدیت و پشتیبانی 24 ساعته به سرانجام می‌رسانیم. همکاری بلند مدت ما با مجموعه‌های بزرگ و کوچیک صحت این امر را ثابت می‌کند.



مقالات مرتبط:

محتوای زرد

تبلیغات زرد را بیشتر بشناسید

4 اشتباه رایج در بازاریابی بین المللی

انواع بازاریابی ویروسی



 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *