تبلیغات در سالن زیبایی

تبلیغات در سالن زیبایی


تبلیغات در سالن زیبایی

برای رسیدن به موفقیت در تبلیغات سالن زیبایی، داشتن خلاقیت مهم‌ترین برگ برنده‌ای است که می‌تواند در موفقیت شما بسیار مؤثر باشد. انواع مشاغل و حرفه‌های مختلف، خلاقیت در تبلیغ را مهم‌ترین عامل موفقیت خود می‌دانند. در واقع خلاقیت در پروپاگاند، سبب ماندگاری کسب و کار ما در ذهن مشتریان شده و این کار چالش جدیدی برای افراد محسوب می‌شود. در این بحث می‌خواهیم به مهم‌ترین تبلیغاتی که برای سالن‌های زیبایی مؤثر است و می‌تواند در موفقیت آن‌ها نقش زیادی داشته باشد را بررسی ‌می‌کنیم. پس اگر به دنبال ایده‌های جذاب برای تبلیغات آرایشگاه هستید ما را همراهی کنید.

اهمیت استفاده از شعار تبلیغاتی

در سالن زیبایی، شعار تبلیغاتی مجموعه‌ای از کلمات است، که در کنار هم می‌توانند آرایشگاه و سالن زیبایی ما را به مشتریان معرفی کنند. این شعار تبلیغاتی، باید کوتاه و خلاصه باشد تا در ذهن مشتری ماندگار شود. معمولاً باید در کنار لوگوی سالن، یک شعار تبلیغاتی جذاب هم وجود داشته باشد. هدف از این شعار تبلیغاتی ماندگاری هدف و پیام ما در ذهن مشتریان است. به صورتی‌که با دیدن این شعار تبلیغی تشویق شوند به سالن ما مراجعه کنند، همچنین برای همیشه سالن زیبایی ما را فراموش نکنند و آن را در ذهن خود داشته باشند.

ویژگی یک شعار تبلیغی خوب و جذاب برای سالن زیبایی

باید برای انتخاب شعار تبلیغاتی آرایشگاه، این مورد مهم را در نظر داشت، که شعار با توجه به امکانات، کیفیت و توانایی که سالن زیبایی می‌تواند ارائه دهد باشد. شعار تبلیغاتی آرایشگاه را می‌توان در شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات چاپی، کاتالوگ، کارت ویزیت، نمونه کار و… به‌کار برد.

یک شعار تبلیغاتی خوب برای سالن زیبایی باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

 

تبلیغات در سالن زیبایی
تبلیغات در سالن زیبایی
  • مزایا و ویژگی‌های سالن زیبایی ما را در بربگیرد.
  • تمرکز شعار تبلیغاتی باید بر روی خدماتی باشد که مشتری از ما دریافت می‌کند.
  • شعار باید به مشتری نشان دهد که پس از استفاده از خدمات ما چه مزیتی نصیب او می‌شود و قرار است تغییری در او ایجاد شود.
  • نباید تمرکز شعار بر روی امکانات و تجهیزات سالن باشد.
  • شعار باید فراموش نشدنی باشد، دو اصل مهم کوتاه بودن و سادگی باید در شعارها رعایت شود.
  • شعار پروپاگاند برای آرایشگاه باید علاوه بر جذابیت، فراموش نشدنی بوده و سریع در ذهن مشتری حک شود.
  • شعار کوتاه تبلیغاتی را مکرر در پروپاگاند خود استفاده کنید. این امر موجب باور مشتری در مورد تمامی موارد موجود در شعار تبلیغاتی خواهد شد.
  • ایجاد حس مثبت در مشتری
  • برای تأثیرگذاری بیشتر بر روی مشتریان از کلمات مثبت و امید بخش در شعار تبلیغات استفاده کنید.
  • متمایز کردن برند آرایشگاه
  • شعار تبلیغاتی باید تفاوت کار سالن زیبایی ما را، با دیگر رقبا مشخص کند. بیانگر این باشد که خدمات ما متفاوت از خدمات زیبایی دیگر رقبا است.

نمونه‌هایی از شعارهای تبلیغاتی سالن زیبایی

 

تبلیغات در سالن زیبایی
تبلیغات در سالن زیبایی

سالن‌های زیبایی اگر با داشتن کیفیت خدمات عالی و در خور مشتریان، بتوانند شعاری مناسب با آن چیزی که در سالن ارائه می‌دهند داشته باشند، می‌توانند حس مثبت و مفید بودن را به مشتریان خود القا نمایند. در زیر چند نمونه از شعارهای تبلیغات آرایشگاه را برای ایجاد حسی مثبت و بی‌نظر در مشتری را معرفی می‌کنیم:

  • مانند ماه بدرخشید.
  • کیفیت کار برایمان بسیار ارزشمند است.
  • با ما از دیدن خود در آینه لذت ببرید.
  • با صورتی زیبا از زندگی خود لذت ببرید و….

متأسفانه بسیاری از مدیران آرایشگاه‌ها؛ برای تبلیغ سالن زیبایی خود، اهل مشاوره گرفتن نیستند و فقط به تبلیغات خودشان اعتقاد دارند. در حالی‌که با مشورت گرفتن از کارشناسان و مشاوران با تجربه در این زمینه، می‌توان به بهترین شکل به موفقیت رسید. انجام پروپاگاند تخصصی برای سالن زیبایی، موجب موفقیت حداکثری خواهد شد و بحث صحیح و خطا، به نتیجه مطلوب رسیدن یا نرسیدن، دیگر معنایی نخواهد داشت و تبلیغات حتماً اثرگذار خواهد بود. آژانس تبلیغاتی ملکه؛ با داشتن نیروهای متخصص و حرفه‌ای در زمینه طراحی سایت و انجام انواع تبلیغات مجازی، می‌تواند به تمامی حرفه و مشاغل از جمله سالن‌های زیبایی، به بهترین شیوه خدمات تبلیغات خود را ارائه دهید.

طراحی وب سایت برای آرایشگاه

طراحی وب سایت برای آرایشگاه؛ یکی از کارهای مهمی است که معمولاً مدیران آرایشگاه از آن غافل هستند و یا سهل‌انگاری می‌کنند. زمانی تلگرام حرف اول را در نیای مجازی می‌زد و حالا اینستاگرام، اما وب سایت منبعی است، که همیشه بوده و برای مشاغل زیادی درآمدزایی کرده و موجب سودآوری شده است. با طراحی یک وب سایت برای سالن زیبایی خود، می‌توانید تمامی فعالیت‌های خود را در زمینه آموزش، تبلیغ، فروش و تعامل با دیگران را داشته، بدون اینکه دغدغه‌ای داشته باشید.

مزایای طراحی سایت برای سالن زیبایی

  • افزایش اعتبار شما و سالن زیبایی در نزد مشتریان
  • قابلیت تعیین وقت قبلی و رزرو آنلاین از طریق سایت آرایشگاه
  • ارائه اطلاعات کامل از آرایشگاه و خدمات آن
  • به‌وسیله نقشه گوگل می‌توانید آدرس دقیق سالن را به مشتریان نشان دهید.
  • معرفی دقیق کامل کارکنان آرایشگاه و توضیح دقیق در مورد سوابق هر کدام از طریق سئو و وب سایت می‌تواند دائماً برای سالن خود تبلیغ کنید.
  • از طریق گوگل بازدیدکنندگان وب سایت شما افزایش پیدا می‌کند.

انجام تبلیغات برای سالن زیبایی در شبکه‌های اجتماعی

 

تبلیغات در سالن زیبایی
تبلیغات در سالن زیبایی

تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام و.. یک ایده بسیار عالی و جذاب خواهد بود. در بعضی از مواقع حتی ضرورت پروپاگاند درشبکه‌های اجتماعی، مانند اینستاگرام بیشتر است. زیرا شبکه اجتماعی اینستاگرام، بهترین بستر برای تبلیغات سالن زیبایی است. اگر بخواهیم موارد گفته شده را به‌صورت یک مثال ساده توضیح دهیم، تصور کنید سایت مانند یک مغازه لوکس فروشی شیک، در یک پاساژ زیبای است، که در انتهای یک کوچه قرار دارد. در این صورت افرد کمی که وارد پاساژ می‌شوند و می‌توانند مغازه ما را ببینند.

شبکه اینستا گرام مانند فردی است، که در سر کوچه ایستاده است و مدام افراد را برای ورود به پاساژ و دیدن از مغازه لوکس فروشی دعوت می‌کند. وجود سایت و اینستاگرام در کنار هم، برای تبلیغات سالن زیبایی فوق‌العاده است. البته تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، هم دارای اصول و قواعدی است که در صورت عدم رعایت آن‌ها ممکن است نتیجه معکوس بگیریم. با دانستن استراتژی‌های صحیح تبلیغات در فضای مجازی، می‌توان حداکثر مشتری را جذب کنید. مدیران سالن‌های زیبایی، باید بدانند که پروپاگاند از طریق سایت و اینستاگرام برای حرفه آن‌ها ضروری است. با توجه به توصیه‌های مشاوران و افراد متخصص، در زمینه تبلیغات می‌توان به درآمد خوبی رسید. افرادی‌که در زمینه تبلیغات مجازی، بی‌توجهی می‌کنند ممکن است حتی به فکر جمع کردن سالن زیبایی خود نیز باشند.

نکات مهم در مورد تبلیغات در فضای مجازی برای آرایشگاه

  • در فضاها و پیج‌هایی تبلیغ کنید، که به‌جای تعداد زیادی فالور فیک، اعضای واقعی و فعال داشته باشند.
  • عکس‌ها باید زیبا و با کیفیت باشند. عکس‌های تبلیغاتی شما نباید نوشته‌های طولانی و زیادی را داشته باشد.
  • متن تبلیغات باید جذاب بوده و دارای مطالب مفیدی باشد.
  • پرپاگاند باید کوتاه باشد، زیرا متن‌های بلند اصلاً خوانده نمی‌شوند.
  • سعی کنید در بین تبلیغات، از تخفیف‌های جذاب هم استفاده کنید تا مخاطب تشویق شود که یکبار هم که شده به سالن زیبایی شما بیاید و با دیدن خدمات خوب، کم کم مشتری ثابت شما شوند.

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان ما در آژانس تبلیغاتی ملکه، راهنمایی و اطلاعات لازم را از این متخصصان حرفه‌ای در امر تبلیغات دریافت کنید و برای سالن زیبایی خود، بسیار هوشمندانه تبلیغ کنید تا به موفقیت برسید.



مقالات مرتبط:

10 نکته در تبلیغ موثر

تبلیغات شامل چه چیزهایی میشود؟

مراحل کمپین تبلیغاتی



 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *